Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ZWEET PROBLEEM! TIPS Nodig

sarahmocro
02-04-2007, 00:19

Dag dames Ik heb last van vreselijk veel zweet onder mijn oksels. Zelfs als ik een half uur geleden heb gedouched zweet ik erna weer. Het is gelukkig niet zo erg dat het stinkt, in zoverre stoor k mij er niet aan, maar ik heb er problemen mee wanneer ik steeds van die zweetvlekken heb onder mijn oksels. Dat ziet er gewoon niet uit, vooral als je een wite blouse aanhebt, of iets anders. Ik stoor me er gewoon aan dat je steeds zweet ziet, no mather wat ik aantrek.... het voelt ook nattig aan onder mijn oksels. Ik word er gewoon niet goed van. Iemand die er hier over kan meepraten, of het zelfde probleem heeft? Tips zijn ook erg welkom. Ik sta namelijk echt op het punt mijn huisarts een bezoekje te brengen. alvast bedankt

laila2
02-04-2007, 00:57
deoleen is echt goed. ik gebruik het ook. beter heb ik nooit gebruikt :goedzo:

mo3gaba_mograma
02-04-2007, 01:19
Als je even terug bladert dan zie je mn topic staan over zweet problemen en de oplossing.

kaat112
02-04-2007, 09:21
SyNeo 5, dat is echt een oplossing. Ik moest altijd rekening houden met de kleur kleding in de zomer........ want zweetvlekken zien vind ik zo vies..... Nu heb ik uhm, 2 zomers geleden voor het eerst SyNeo gekocht en echt, niet 1 zweetvlekje sindsdien.........

prinsses_oujdia
02-04-2007, 11:28

en wat kan je tegen zweethanden doen?? ik heb er erg last van

n0oitvergeten
02-04-2007, 18:25
Hey meid !! Ik heb dat probleempje ook gehad. Maar ben er gelukkig elhamdoulillah van af !!! Wat je kunt doen is odorex extra dry gebruiken...kost rond de 3 euro Dat gebruik je dus voor het slapen gaan...dat moet je er op deppen !! En als je wakker wordt je oksels wassen en het beste "sanex anti-transparant roller ofzoiets" gebruiken !!! Daar blijf je lekker droog van...een heerlijk gevoel..!!! In totaal ben je rond de 6 a 7 euro kwijt...!! Bij de kruidvat kun je alles vinden... Ik hoo wel van je.. Kus

tamazight4life
02-04-2007, 19:35
Je kunt bij de dokter ook zzo een flesje krijgen zit wel alcohol in..je hoeft het 1x in de week met een watte schijvje onder je oksels aan te brengen.

Lady_Maghrebia
02-04-2007, 19:43
Ik las laatst over zweetpads? Misschien een tip..

sarahmocro
03-04-2007, 00:07
bedankt meiden.... er zitten een paar goede tips tussen. Ik zal ze zeker goed gebruiken. Jullie horen wel of er resultaat geboekt is thx girls :)

Superficial
03-04-2007, 07:51
:moe: Ik heb het probleem echt heel erg! Ik heb pas Odorex gekocht, maar het helpt gewoon NIET! :(

Superficial
03-04-2007, 07:52
''Wat je kunt doen is odorex extra dry gebruiken...kost rond de 3 euro Dat gebruik je dus voor het slapen gaan...dat moet je er op deppen !!'' Die heb ik nu dus, en het helpt echt niet! :(