Bekijk originele versie : Mijn haren kapot help!!:(
Computerfreak
01-04-2007, 23:32
Arghhh ik stijlde mijn haren een half jaar, omdat ik van die lelijke dikke pluizige krullen heb.
En ik heb ze ook nog zwart geverfd. Maar nu heb ik dun haar en me haren zijn helemaal kapot.
Wat kan ik doen? Komen mijn haren weer terug dat ze dan als eerst waren?
Ze zijn echt helemaal kapot vooral onder ik ben van plan om de helft te knippen dan heb ik zo een klein piepstaartje:( .
Maar ik slik nu ook vitamine b haarbalans en biergist.
Ik hoop echt dat ze terug komen ik voel me zoooooooooooooooooooooo k*t:traan1: :(
Computerfreak
01-04-2007, 23:55
Niemand reageert?:(
het komt goed, bij mij hetzelfde alleen gestijld, helemaal afgebroken. het groeit weer aan, of je kunt die marokkaanse henna in doen, het helpt goed, je krijgt wel een rooie gloed van, en je haar begint weer te glanzen...
succes ermee...
DAAROM ben ik zó bang om mijn haren te stijlen.
Maar als ik jou was zou ik 2x per week een hele goede masker in het haar doen.
- NIET MEER VERVEN !!!!!
- NIET MEER FOHNEN/TANGEN/STIJLEN etc. etc. !!!!!
- 1x p. week met shampoo wassen de rest van de dagen alleen met conditioner.
- 2 of 3x p. week hele goede voedende maskers erin doen.
- Veel water drinken en goed je suplementen innemen enz.
- Dooie puntjes snel laten knippen voordat het erger wordt.
- Amandelolie schijnt erg goed te zijn voor het haar.
Dus 2/3x per week ong. je hoofdhuid inmasseren met amandelolie.
Verkrijgbaar bij bijv. De Tuinen.
Ik hoop echt dat het goed komt.
Ik kan me een beetje voorstellen hoe jij je voelt.
Ik moet mijn dooie puntjes ook knippen maar ik ben best wel bang, eerlijk gezegd.
Arab__Babe
02-04-2007, 09:50
Je moet het laten knippen..
dan gaat ze dode stukken enzo weg, en dan groeit alles weer nieuw en vol aan..
Ik had ook hetzelfde probleem, door alsmaar te stijlen..
maar had het geknipt, en die tang in de prullenbak geflikkerd :hihi:
Nu heb k weer gewoon een volle bos krullen
Prettily
02-04-2007, 10:23
Kaal scheren :D
Je haar zwart verven is haram:jammer: ..mss is dit je straf :kweetnie:
Moeskiela
02-04-2007, 10:38
Dit is echt het bekende probleem en een gevolg door al die 'hitte producten'.
Ik heb mijn haar ook erg kort laten knippen en laat het nu krullen, dus geen tang, geen fohn. Gewoon natuurlijk laten drogen met amandelolie en een iets vettige serum, dit omdat mijn haar zo was uitgedroogd.
En nu volhouden, aangezien het haar meteen zo kort eruit ziet als het opkrult krijg ik vaak de neiging om het alsnog glad te maken.
Ik doe m'n best :p
Marruecos
02-04-2007, 10:53
Arghhh ik stijlde mijn haren een half jaar, omdat ik van die lelijke dikke pluizige krullen heb.
En ik heb ze ook nog zwart geverfd. Maar nu heb ik dun haar en me haren zijn helemaal kapot.
Wat kan ik doen? Komen mijn haren weer terug dat ze dan als eerst waren?
Ze zijn echt helemaal kapot vooral onder ik ben van plan om de helft te knippen dan heb ik zo een klein piepstaartje:( .
Maar ik slik nu ook vitamine b haarbalans en biergist.
Ik hoop echt dat ze terug komen ik voel me zoooooooooooooooooooooo k*t:traan1: :(
laat die dooie punten eraf knippen. Heb ik ook gedaan en nu is me haar tot de helft van me kont maar wel stijl van nature dus had geen krullle of zo
Computerfreak
02-04-2007, 22:59
Dankje meiden (K)
Letchienatjuh
03-04-2007, 13:32
Knoflook. :D
Klinkt misschien vies, maar je moet een teentje knoflook samenpersen. Breng het daarna aan, in je haren. Het beste is om gewoon in het weekend een keertje thuis te blijven en het dan aan te brengen. Want het duurt wel even voordat de geur uit je haren is. Het maakt je haar gezond en sterk. Ook wordt het door knoflook langer.
:)
BentDagilia
03-04-2007, 13:34
knoflook is alleen voor kale plekken... je kan niets anders dan je haren knippen meid en vanaf dan intensief verzorgen... Wat dood is kun je niet doen herleven.
BD
Kaal scheren :D
Je haar zwart verven is haram:jammer: ..mss is dit je straf :kweetnie:
Kaal scheren ook.
Je moet niet meer stijlen en verfen, knip het af. Kort haar kan ook leuk zijn.
MargaDob
03-04-2007, 13:43
Hallo computerfreak,
Ter geruststelling kan ik je zeggen dat je haar zeker mooi weer terugkomt.
En even dik met krullen als eerst. Maar wel even geduld. Wat heel goed helpt is als je je haren een nacht goed insmeert (helemaal) met een goede kwaliteit olijfolie. Een handdoek of haarnetje eromheen doen en een handdoek op je hoofdkussen. En zo gaan slapen. De volgende dag met een baby shampoo goed met lauw water uitwassen. Je haar wordt er weer heerlijk zacht van. En verder geduld het komt allemaal goed.
Mar7aban
Kwebbel_24
03-04-2007, 14:04
Ik zou het kaalscheren.
ik heb het ook gehad van alles geprobeert. van knoflook kreeg ik alleen maar meer kalen plekken op een gegeven moment zag je gweoon witte plekken van de kaalheid.. (nu nog een beetje) heb van alles geslikt maar niets hielp beetje bij beetje viel het uit.. leek wel een oudwijf met dat vieze haar..
dikke plukken vielen uit.. toen was ik het zat :maf:
ik heb de tondeuse van mijn broer gepakt en huppa erover heen gehaald.. nu beetje bij beetje groeit het wat aan.. met minder kale plekken dat wel maar het groeit weer :maf2:
dus mijn advies aan jou is KAALSCHEREN :goedzo:
teletubbie
03-04-2007, 14:08
:haha: :haha: britney spearsachtig
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.