Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vermoeidheid

Pagina's : [1] 2 3

Nysha
01-04-2007, 23:06

dames.....I think I have a problem.... Ik kan echt overal slapen op elk tijdstip van de dag...en ik moet mijn middagdutje doen..effe uurtje op de bank slapen anders ben ik niet te genieten..... ik kan echt OVERAL binnen 5 minuten in slaap vallen...het is zooo storend... beetje rare vraag, maar weet iemand pillen waar je wakker van blijft en energie krijgt? ik denk zelfs dat ik me morgen ziek ga melden op werk....ik kom echt niet aan men werk toe....juist ook door de vermoeidheid.

cuisinetje
01-04-2007, 23:08
dames.....I think I have a problem.... Ik kan echt overal slapen op elk tijdstip van de dag...en ik moet mijn middagdutje doen..effe uurtje op de bank slapen anders ben ik niet te genieten..... ik kan echt OVERAL binnen 5 minuten in slaap vallen...het is zooo storend... beetje rare vraag, maar weet iemand pillen waar je wakker van blijft en energie krijgt? ik denk zelfs dat ik me morgen ziek ga melden op werk....ik kom echt niet aan men werk toe....juist ook door de vermoeidheid. Voorjaarsvermoeidheid.................heb er elk jaar last van.............:moe:

Ewaywaa
01-04-2007, 23:10
Bloed laten prikken i guess.. dokter vertelt je wel hoe je er van afkomt.

tangia19
01-04-2007, 23:11
1 dag vrij nemen en dan uitslapen tot weet ik veel hoelaat.Zal je goed doen :D..

Nysha
01-04-2007, 23:13

dat uitslapen doe ik...laatst heb ik 14 uur geslapen en ik kon nog uuuuuren slapen! bloed heb ik ook laten prikken....alleen voor iets anders ennuh ik heb pfeiffer gehad, was zoooo erg ik weet dat je het niet meer kunt krijgen, maar ben er zoooo bang voor!

lelie76
01-04-2007, 23:14
het kan dat je bloedarmoede hebt. daardoor ben je ook heel vaak moe. even naar de dokter gaan dan kan bloed laten prikken.

Nysha
01-04-2007, 23:17
Voorjaarsvermoeidheid.................heb er elk jaar last van.............:moe: ken je dat wanneer het zonnetje nara binnen schijnt en je ziet de bank en je denkt heeel eventjes liggen....en dan schijnt de zon zo lekker op je :hihi: gisteren kwamen er zelfs mensen terwijl ik op de bank lag te slapen....ik werd wakker heb hoi gezegd en ben boven verder gaan slapen :jammer:

bentoujda00
02-04-2007, 01:45
nou meid ik weet precies wat je bedoelt ik slaap 1 a 2 keer per dag als ik er tijd voor had dan zou ik 3 keer slapen.. heerlijk is dat.. ieder1 geniet buiten van het weer..en wat doe ik GEWOON WEG OP ME BED SLAPEN..schandalig zelfs op me stage als ik thuis kom ga ik eten en dan onmiddelijk slapen.. ik wordt er echt lui van.. zelfs als ik op visite ben ...bij me broer ofzo.. ik ga dan fftjes met ze zitten en vervolgens op de bank pitten.. ik moet me controleren is het geen luiheid?

Ewaywaa
02-04-2007, 01:50
nou meid ik weet precies wat je bedoelt ik slaap 1 a 2 keer per dag als ik er tijd voor had dan zou ik 3 keer slapen.. heerlijk is dat.. ieder1 geniet buiten van het weer..en wat doe ik GEWOON WEG OP ME BED SLAPEN..schandalig zelfs op me stage als ik thuis kom ga ik eten en dan onmiddelijk slapen.. ik wordt er echt lui van.. zelfs als ik op visite ben ...bij me broer ofzo.. ik ga dan fftjes met ze zitten en vervolgens op de bank pitten.. ik moet me controleren is het geen luiheid? Lui om ermee naar de huisarts te gaan ja : ).

Spa
02-04-2007, 01:52
Ik ken het meid ik heb er sinds mijn bevalling last van en mijn dochter word bijna 2 jaar, dus dat al een hele poos:( Iedereen zegt tegen mij van, ik wou dat ik zo snel en zo lang kon slapen nou neem maar van mij aan dat het echt geen pretje is. Ik ben dag in dag uit gewoon DOODMOE, van het moe zijn. Ik ga binnenkort naar de huisarts, kijken wat zij mij te vertellen heeft. Soms gaat mijn dochter naar mijn schoonmoeder om te logeren en spelen nou dan slaap ik vanaf 23.00 t/m 15.00 en daarna om 18.00 t/m 21.00 en daarna gewoon weer rond 23.00. De volgende dag haal ik haar dan op. Mijn schoonmoeder zegt dan van je dochter is nu bij mij ga wat leuks doen zoek afleiding misschien ben je dan niet zo moe, maar ik kan het gewoon niet opbrengen. Spa

bentoujda00
02-04-2007, 01:56
Lui om ermee naar de huisarts te gaan ja : ). ik ga niet voor elk kwaaltje naar de huisarts je denkt er niet bij na:ego: ik heb een druk leventje ik studeer loop stage en werk... als ik niets zou doen en de hele dag op me luie reet zou zitten zou ik er wel wat achter zoeken..:rolleyes: ik ga ervanuit dat het vermoeidheid is van een dag hard werken:(

bentoujda00
02-04-2007, 01:58
Ik ken het meid ik heb er sinds mijn bevalling last van en mijn dochter word bijna 2 jaar, dus dat al een hele poos:( Iedereen zegt tegen mij van, ik wou dat ik zo snel en zo lang kon slapen nou neem maar van mij aan dat het echt geen pretje is. Ik ben dag in dag uit gewoon DOODMOE, van het moe zijn. Ik ga binnenkort naar de huisarts, kijken wat zij mij te vertellen heeft. Soms gaat mijn dochter naar mijn schoonmoeder om te logeren en spelen nou dan slaap ik vanaf 23.00 t/m 15.00 en daarna om 18.00 t/m 21.00 en daarna gewoon weer rond 23.00. De volgende dag haal ik haar dan op. Mijn schoonmoeder zegt dan van je dochter is nu bij mij ga wat leuks doen zoek afleiding misschien ben je dan niet zo moe, maar ik kan het gewoon niet opbrengen. Spa je dat is best veel.. :confused: I mean de uren.. ik denk dat dat de reden is? dat je te lui wordt van het te veel slapen.. ben je naar de huisarts geweest..ik ben zelf ook heel vermoeid en slaap veel in de middag.. maar in de nacht slaap ik echt te weinig misschien dat i daarom moe ben?? in de middag ik slaap om een uur of 02:00 en wordt wakker om 06:00 ik slaap gewoon te weinig in de nacht

Spa
02-04-2007, 02:11
Mijn beste vriendin(zij is arts) denkt aan chronische vermoeidheid, daarom ga ik zo snel mogelijk naar de huisarts. En ik werk parttime de dagen dat ik zo slaap heb ik vrij. Inshallah ben ik er snel weer van af. Spa

bentoujda00
02-04-2007, 03:21
Mijn beste vriendin(zij is arts) denkt aan chronische vermoeidheid, daarom ga ik zo snel mogelijk naar de huisarts. En ik werk parttime de dagen dat ik zo slaap heb ik vrij. Inshallah ben ik er snel weer van af. Spa inchallah :goedzo:

Nysha
02-04-2007, 06:15

volgens mij is het het beste snachts echt proberen 8 uur te slapen en de rest van de dag wakker te blijven.... maar kijk nu ik heb maar 4 uur geslapen omdat ik een fucking paper moet maken en dan ga ik zo wat in de trein slapen doorwerken wordt moe ga weer slapen en zo gaat het maar door ...REGELMAAT is volgens mij echt het KEYWORD hier, bloedarmoede heb ik niet...en wat houdt chromische vermoeidheid in?

Pagina's : [1] 2 3