Bekijk originele versie : - Ipod Shuffle, een probleempje.
- Ik heb een Ipod Shuffle. Deze dus:
http://i5.tinypic.com/34q4psi.jpg
Ik heb 'm nu al een jaartje & had 'm meegenomen naar Marokko afgelopen zomer. Hij deed het wel en zo, toen ik daar was laadde ik 'm ook op. Maar toen ik hier terugkwam deed 'ie 't niet meer. Hij laad gewoon niet meer op. Als ik 'm in de pc doe, gaat het lichtje niet aan. Er gebeurd gewoonweg niks! Misschien moet ik 'm updaten ofzo? :confused: Is er iemand die hier verstand van heeft & mij eventjes zou willen helpen? :o
Alvast bedankt. :)
MoCrORaChiD
01-04-2007, 22:14
- Ik heb een Ipod Shuffle. Deze dus:
http://i5.tinypic.com/34q4psi.jpg
Ik heb 'm nu al een jaartje & had 'm meegenomen naar Marokko afgelopen zomer. Hij deed het wel en zo, toen ik daar was laadde ik 'm ook op. Maar toen ik hier terugkwam deed 'ie 't niet meer. Hij laad gewoon niet meer op. Als ik 'm in de pc doe, gaat het lichtje niet aan. Er gebeurd gewoonweg niks! Misschien moet ik 'm updaten ofzo? :confused: Is er iemand die hier verstand van heeft & mij eventjes zou willen helpen? :o
Alvast bedankt. :)
je moet het wel steeds updaten anders werkt die niet meer, kan je beter naar de winkel meegaan, probeer eens te updaten misschien doet hij het dan
je moet het wel steeds updaten anders werkt die niet meer, kan je beter naar de winkel meegaan, probeer eens te updaten misschien doet hij het dan
O, op zo'n manier. :hihi:
Hoe update je 'm dan? :o
MoCrORaChiD
01-04-2007, 22:24
O, op zo'n manier. :hihi:
Hoe update je 'm dan? :o
kijk als je die stekker in je pc duwt dan krijg je I tunes openen toch?
dan ga je naar start alle programma's dan moet er staan apple software update, en als die het dan niet doet moet je naar de winkel gaan
kijk als je die stekker in je pc duwt dan krijg je I tunes openen toch?
dan ga je naar start alle programma's dan moet er staan apple software update, en als die het dan niet doet moet je naar de winkel gaan
Ik ga morgen InshaAllah wel even langs de winkel. :hihi:
Tangaoui89
01-04-2007, 23:55
ik heb er ook problemen mee, ik krijg namelijk geen geluid..
heb die shuffle nog nooit gebruikt, hij is nieuw
MoCrORaChiD
02-04-2007, 19:07
ik heb er ook problemen mee, ik krijg namelijk geen geluid..
heb die shuffle nog nooit gebruikt, hij is nieuw
Maar heb je het wel helemaal opgeladen?dus als je je stekker erin steekt,
dan zie je een oranje lampje branden, hij moet groen zijn voordat je nrs erop kan gooien
mocro_misz
05-04-2007, 16:05
Oke en wie kan mij dan helpen?
Bij mij laadt hij wel gewoon op
maar ik geen liedjes meer op
zetten. Er verschijnt ook niet
een mapje met iPod meer. Wie
kan me helpen? Pleasee!!
PS: Heb een iPod Video
Don_Tanjawi
06-04-2007, 10:51
Mijn ipod-shuffle werkt perfect, nooit problemen ermee hmdl
mocro_hagenees
06-04-2007, 15:17
hebben jullie wel allemaal itunes oop je pc
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.