Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : effe snel een vraagje, vrouwen die bevallen zijn??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

achermijnpc
01-04-2007, 20:07

dames hoe ziet vruchtwater eruit? is het helder wit net zoals water uit de kraan met volkjes erin??? En als het niet in 1 keer komt, is het zo dat je elke 5 min naar de wc moet zonder grap

latifa_soussia
01-04-2007, 20:09
:eek: Ik kan je niet helpen, maar ik denk dat het zover is :banana:

bollebuik
01-04-2007, 20:10
bij sommigen gaat het in één keer eruit, plats!! en zoals bij mij was het constant naar het toilet rennen omdat het vanzelf eruitkwam dus ik kon me niet inhouden zoals pipi (duuh want het komt ook niet uit de urineblaas) dus als je waterverlies hebt, het ziet er licht uit, kan dik zijn. :banana:

Musslima
01-04-2007, 20:10
ja bij mij was het helder wit. dr kwam eerst een stukje uit, en daarna veel.

HoneyBee
01-04-2007, 20:11

Het kan helder zijn, maar het kan ook groen zijn. Dan heeft de baby in het water gepoept en moet ie er zo snel mogelijk uit omdat het schadelijk kan zijn voor de longetjes. Maar het kan gewoon in het begin blijven druppelen of ineens allemaal naar beneden komen.

achermijnpc
01-04-2007, 20:12
bij sommigen gaat het in één keer eruit, plats!! en zoals bij mij was het constant naar het toilet rennen omdat het vanzelf eruitkwam dus ik kon me niet inhouden zoals pipi (duuh want het komt ook niet uit de urineblaas) dus als je waterverlies hebt, het ziet er licht uit, kan dik zijn. :banana: Ik zit ook nu elke 5 min te rennen naar de wc en er komt dan helder witt water uit met lichte vlokjes, ik had het niet eens door pas toen ik echt elke paar min naar de wc moest. Ik ga mijn vk eens bellen want heb een beetje bewaard ervan (zo goor sorry dames)

HoneyBee
Dus je vliezen zijn gebroken. :banana:

mmu2
het is begonnen.. spannend!!! Ik heb met beiden dochters geen vruchtwater verloren..pas op het allerlaatste moment brak de VK zelf mijn vliezen met een stok.... :maf:

saadia29
01-04-2007, 20:13
En als het een ander kleur heeft, dan kan het zijn dat kindje in het vruchtwater heeft gepoept, dan is de kleur groen :sub7an:

achermijnpc
Heeey ampje!!! nog overtijd meid!!! Meskiena.... Geef niet voor je het weet is het eruit en wil je terug zwanger zijn :o ik check ieder keer mijn simkaart of je al bevallen bent... btw ik heb een nieuwe nummer ( eindelijk BASE:moe: ) ik sms je... he mop geeft niet ik sms je wel naar je oude nr, dan krijg je het maar een paar dagen later (als je eens je sim gaat checken) :hihi:

Safah83
Bij mijn nicht ging het ook niet in 1 keer en zij moest ook elke keer naar t toilet :D Zet m op meid! :banana: :banana:

bollebuik
01-04-2007, 20:14
Ik zit ook nu elke 5 min te rennen naar de wc en er komt dan helder witt water uit met lichte vlokjes, ik had het niet eens door pas toen ik echt elke paar min naar de wc moest. Ik ga mijn vk eens bellen want heb een beetje bewaard ervan (zo goor sorry dames) je hebt je vliezen gebroken meid. kan niet dat je zomaar vochtverlies hebt. maak je alvast klaar meid. pfffff liever jij dan ik :hihi: vraag maar gelijk een prik :hihi: :zwaai: waqfa sahla insha'Allah en een gezonde babytje !!

achermijnpc
01-04-2007, 20:15
doenja :haha: jij bent snel

Safah83
01-04-2007, 20:15
En als het een ander kleur heeft, dan kan het zijn dat kindje in het vruchtwater heeft gepoept, dan is de kleur groen :sub7an: :maf: Wat een MashaAllah smiley:hihi: ..alleen mag je niet zo doen met je ogen en veel kijken :jammer:

cuisinetje
01-04-2007, 20:16

go amp go amp go go go:banana: :banana: Allah 3awnek meid!!! :kus:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9