Bekijk originele versie : waarom de meeste met n goede moslima met hoofddoek trouwen
kijk als ik met gewoon meisje gaat trouwen die net zo weinig als mij van islam weet die niet bid die niet veel verstand er van heeft dan
weet ik dat ik we ons zelf gaan verwaarlozen kwa islam achtergrond en worden we uit eindlijk grootste joden daarom wil ik n goede moslima dat ik n goede voorbeeld aan haar kan nemen dat ik weet dat ik wat aan mn vrouw heb . door haar voorbeeld zal ikn betere moslim worden inchallah
snappen jullie nou wat ik bedoel of niet ?.
LQwaad4life
06-09-2003, 12:23
Origineel gepost door nadyaa
Yes Lucky for me, I know somethings about islam, and pray etc etc want me 2 share it with U :stout:
a zmar we zouden het toch al delen.
ik heb zelfs een offer gedaan voor onze relatie en dan ga je nu.... :(
LQwaad4life
06-09-2003, 12:38
Kijk hoe lang jij mij negeert had, ik dacht dat je boos op me was of dat je me zat was, heb dagen op bed liggen huilen, vragend waaraan ik dat verdient had, waarom iemand zo hard kan zijn, :verdriet: :traan2: :huil:
Had ik dan ongelijk was je de niet boos op mij :(
ik wilde ze3ma hard to get spelen maar het liep ergens uit de hand.
en ja sorry, ik hoop dat mijn offer voor jou het goed maakt.
Origineel gepost door T0NY_M0NTANA
kijk als ik met gewoon meisje gaat trouwen die net zo weinig als mij van islam weet die niet bid die niet veel verstand er van heeft dan
weet ik dat ik we ons zelf gaan verwaarlozen kwa islam achtergrond en worden we uit eindlijk grootste joden daarom wil ik n goede moslima dat ik n goede voorbeeld aan haar kan nemen dat ik weet dat ik wat aan mn vrouw heb . door haar voorbeeld zal ikn betere moslim worden inchallah
snappen jullie nou wat ik bedoel of niet ?
:) waarom verdiep je je nu niet zelf in de islam..
goede vraag :) ik doe mn best maar t gaat niet altijd zo als ik wil :(
ja het gaat niet altijd zoals je wilt... :(
maar het is beter dat je het telkens probeert.. ;)
Bachelorette
06-09-2003, 12:55
islam en liefde voor elkaar moet basis zijn voor een goed huwelijk. mist eentje dan is er een kleine kans van slagen.
LQwaad4life
06-09-2003, 12:56
Hard to get, geeft bij mij verkeerde signalen af, eerder nou rot dan maar op denk niet dat ik je ass achterna kom :stout:
En ehh offer, verklaar jezelf eens nader? ;)
eigenlijk zijn het twee offers, ten eerste ik verpest andermans topic voor jou.
en ik heb onze relatie gezegend met een offer door een vrouw van het raam af te duwen
http://w1.322.telia.com/~u32207322/why%20fat%20people...jpg
:Iluvu:
ik gaat hem op nieuw plaatsen deze topic verkracht hem niet weer ok
:giechel: :giechel: ze verkrachten al jouw topics...
loeloesch
06-09-2003, 13:05
leqwaad verpest mn topic niet met je liefdes problemen open zelf n topic ofso:booos
Mijn succes wensing krijg je! Lees boekjes over islam, en praat er met goede vrienden over....dan gaat de rest vanzelf! ;)
:zwaai:
miriammetje
06-09-2003, 13:07
salaam alikoem....
so dat vind ik knap van jou dat jij dat zegt...daraom heeft allah swt ook gezgegd ''de manne zijn er voor de vrouwen en de vrouwen voor de manne'' en de vrouwen zijn er om de manne te vergezellen''hamdoelilah...
als je trouwt dan maak je je islam (geloof) compleet zeggen ze...je verdeelt kennis met elkaar en geeft elkaar liefde :verliefd: op basis van de islam...hamdoleilah...
kortom jou woorden zijn mooi hamdoleilah en moge allah je een goede moslima bezorgen amien...
walikoem salam mir
Lady_moi
06-09-2003, 13:15
Da verschilt van persoon tot persoon toch?
MariamaMslma
06-09-2003, 13:20
De reden waarom wij op onze beurt weer een goede moslim willen trouwen is zodat onze kids opgroeien met Islam om hun heen zoals het hoort, en ze voorbeeld zullen nemen aan hun vader....want dat zullen ze, ook al is ie geen goede man.
Dus als je een goede moslima wilt trouwen, zorg er dan voor dat je haar ook waard bent door van jezelf een goede moslim te zijn....leren doe je je hele leven en ook van elkaar.
Ik snap je zinsverdeling niet, als je een cursus nederlands hebt gehad dan wil ik graag reageren op je topic. misschien dat ik het dan begrijp:)
(geek:nerd: ) :zwaai:
Origineel gepost door MariamaMslma
De reden waarom wij op onze beurt weer een goede moslim willen trouwen is zodat onze kids opgroeien met Islam om hun heen zoals het hoort, en ze voorbeeld zullen nemen aan hun vader....want dat zullen ze, ook al is ie geen goede man.
Dus als je een goede moslima wilt trouwen, zorg er dan voor dat je haar ook waard bent door van jezelf een goede moslim te zijn....leren doe je je hele leven en ook van elkaar.
:goedzo: Juistem...
Lady_moi
06-09-2003, 13:25
:rolleyes:..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.