Bekijk originele versie : Wie heeft er nog wat leuks meegemaakt vandaag?!!!
IK ZIE DAT NIEMAND WAT INTERRESANTS TE MELDEN HEEFT, DE ENE ONZINNIGE TOPIC NA DE ANDERE, DUS DACHT IK:
LAAT IK HET EENS OVERTREFFEN :D
DUS WIE HEEFT ER VANDAAG VAN LEUKS/INTERRESANTS MEEGEMAAKT OF GEWOON GEZIEN OFZO???.
ik heb vandaag een bus voorbij zien rijden ... :D
EsteeLauder01
23-07-2002, 00:57
Origineel gepost door remii
ik heb vandaag een bus voorbij zien rijden ... :D
Very interesting...was het een lijnbus...een dubbele-bus...een airbus... :confused:
MissLoca
23-07-2002, 10:49
Ik heb niet veel gezien alleen me buurman die om 04:00 door de politie naar huiswerd gebracht omdat niks aan had alleen sokken en een plastikzak op zijn hoofd , ik ben goed wakker geworden aangezien de politie niet weet van stoppen tijden het aanbellen!!!
Tja ik heb die topic over p**** gezien......echt lachwekkend....
Hindaatje
23-07-2002, 12:34
Origineel gepost door Lila
Tja ik heb die topic over p**** gezien......echt lachwekkend....
whahahhaa... :D ...me too....alles behalve smakelijk!
groetejs ;)
Xperience
23-07-2002, 13:57
Ik heb vandaag heerlijke aardbeienvlaai met slagroom op. Smikkel, smikkel....:p
Origineel gepost door rebel
Ik heb vandaag een baan aangeboden gekregen als assistent filiaalmanager bij een kledingzaak, maar ik heb me ook ingeschreven voor een opleiding voor boekhoudkundig medewerker, dus nu weet ik niet wat ik zal doen...??? :(
Help me...!! :(
ja dat is een lastige kwestie rebel...kun je het niet combineren ?? dus
die baan aannemen..en in deeltijd studeren , of duaal ..4 dagen werken en 1 dag naar school dat kan meestal ook , maar het beste is om te kijken wat belangrijker is voor je toekomst en dan daar een afweging op maken
rebel..je studie duurt dan misschien iets langer maar in de tussentijd verdien je wel geld en je doet ook werkervaring op en volgens mij kun je je o.v kaart gewoon houden toch ??
anyway denk er maar goed over na , en bedenk wel ...werken kun je altijd nu of later ..je zal altijd wel een baan kunnen vinden
Ja, het is wel zo dat ik in de tussentijd geld verdien, maar ik geloof niet dat je je o.v. kaart kunt behouden als je in deeltijd studeert, maar ja, daar ga ik nog verder over informeren. Ach ja, ik zie wel wat ik nog doe, maar toch bedankt voor de tips!
okee dat word dan :
3 reactie's a 553 euro per stuk ........totaal 1659 euro (incl.btw) ..kassa !!
gelieve a.s.a.p. over te maken op mij girorekening .. :D
nice doin bussiness with you .. ;)
Oops..waar ben ik aan begonnen?? Mag het ook in termijnen, een beetje lucht in krappe tijden.. :D
Ps. me persoonlijke adviseur is een stuk goedkoper, nice doing bussiness with him.. ;)
hahaha..okee het mag wel hoor in termijnen er komt dan alleen een klein beetje rente overheen ..laten we zeggen 300% ..that should cover it .. :D
300%! :(
Hahaha...grapjas.
Jij moet never nooit een financierings-kantoor beginnen, want dat zal geheid mis gaan.. :D
hahaha ..ehm..dankjewel voor deze GRATIS
tip.. :)
vandaag heb ik eindelijk mijn ouders bezocht
was leuk
punt
.
Vertel..?? Na hoeveel jaar..?? En waarom vandaag pas???
hahaha(lang geleden dat ik nog eens gelachen heb)
jaren????
lla lla dagen
ik zit op een studentenkamer en ga van week tot week naar huis, maar dit keer was het twee weken dat ik niet ging
p.s.: toch bedankt om je bezorgdheid :p
Ja, mijn tip was in ieder geval gratis en voor niks...
Was dat niet lief van me..?? :D
ja dat is heel lief van jou .. :)
vandaag heb ik geleerd dat ik niet zo hebberig moet zijn..:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.