Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie is al in Marokko????????

shiega
22-07-2002, 23:56

hoiiiiii wilde weten wie er vanuit Marokko op dit forum zit en waaaar in marokko groetjessssss :zwaai:

_Star_
22-07-2002, 23:59
ik zit nu tussen de patatjes en de frietjes normaal kon ik nu lekker in Agadir zitten maar het mocht niet zijn. waar zit jij ergens in marokko?

remii
23-07-2002, 00:02
patatjes ..en de frietjes ?? dat is toch het zelfde of ben ik nou gek ?? :D ik zit ook nog in hollanda ..voor mij geen maghrib dit jaar , enneh..de vlogende keer dat ik naar maroc ga , zal ik zeker agadir bezoeken ..

_Star_
23-07-2002, 00:05
Origineel gepost door remii patatjes ..en de frietjes ?? dat is toch het zelfde of ben ik nou gek ?? :D ik zit ook nog in hollanda ..voor mij geen maghrib dit jaar , enneh..de vlogende keer dat ik naar maroc ga , zal ik zeker agadir bezoeken .. Ga je Agadir onveilig maken? oppassen dus als ik daar ben :D patatjes = aardappelen (ongesneden) frietjes = gesneden is belgisch weer :D

shiega
23-07-2002, 00:07

ik zit nog nergens :( inshallah ga ik vrijdag a.s. nog meer mensen die die dag vertrekken? ik hoor het nog. groetjes

remii
23-07-2002, 00:21
Origineel gepost door *Star* Ga je Agadir onveilig maken? oppassen dus als ik daar ben :D patatjes = aardappelen (ongesneden) frietjes = gesneden is belgisch weer :D ooh nu begrijp ik het ..bij deze is de aardappelkwestie opgelost :) haha ja ik ga agadir zo onveilig maken dat als ik weg ben , dan zullen mensen het hele jaar door over hebben ... :D

_Star_
23-07-2002, 00:24
Sooooooooooo remii, je wordt dus: THE LEGEND OF AGADIR :D

remii
23-07-2002, 00:29
hahah ja zoiets ...hmmm.... the legend of agadir ..die titlel zou mooi staan boven mn avatar ..maar ik moet m eerst verdienen natuurlijk... :D

EsteeLauder01
23-07-2002, 01:11
Origineel gepost door remii haha ja ik ga agadir zo onveilig maken dat als ik weg ben , dan zullen mensen het hele jaar door over hebben ... :D Laat me a.u.b. dan op voorhand weten wanneer je richting Agadir gaat...dan zal ik als voorzorgsmaatregel een andere bestemming moeten kiezen. Dan zal niemand mij achteraf kunnen zeggen...tja...je wist toch dat remii naar Agadir ging dus je had de ramp kunnen voorkomen. :D :D

EsteeLauder01
23-07-2002, 01:32
Welcome back malik en inderdaad...volgend jaar inchallah is het onze beurt...al was het maar om weg te zijn uit dit regenland. ;)