Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie Heeft Last Van Roodheid En Vlekjes Hier Melden

Pagina's : [1] 2

anachikiegirl
01-04-2007, 13:17

salaam ik heb last van roodheid en vlekjes alleen op mijn wang ik gebruik zalf costoiride zalf het helpt niet soms is die roodeid ineens weg en soms komt terug wat doen jullie ertege:maf: :maf: salaam

anachikiegirl
01-04-2007, 13:25
zehma hebben jullie allemaal gave huid geloof ernix van

l3la
01-04-2007, 13:33
salaam ik heb last van roodheid en vlekjes alleen op mijn wang ik gebruik zalf costoiride zalf het helpt niet soms is die roodeid ineens weg en soms komt terug wat doen jullie ertege:maf: :maf: salaam :kweetnie: Ik weet het ook niet, bij mij gaat het weg als ik veel in de zon zit (in marokko:hihi: )

terbet
01-04-2007, 18:24
Hee meid ik weet precies wat je bedoeld ik had op een dag opeens allemaal rode vlekken op mijn gezicht lijkt net een allergische reactie....en de volgende dag is het weg...en soms is het er weer ineens... ik denk dat dit door de bronzing powder of creme komt..ik gebruik niets meer en het komt ook niet meer terug

Bloeme
02-04-2007, 21:53

niet teveel aan je gezicht zitten gewoon je gezicht goed schoonmaken met reinigingsmelk.. en voor je gaat slapen gezichtscreme zelf ben ik fan van nivea young gezichtscreme, ruikt ook super lekker ;)! (ik had zelfde probleem als jou leek net of ik allergie voor iets had)

Droevige_Meid
02-04-2007, 22:03
Hee meid ik weet precies wat je bedoeld ik had op een dag opeens allemaal rode vlekken op mijn gezicht lijkt net een allergische reactie....en de volgende dag is het weg...en soms is het er weer ineens... ik denk dat dit door de bronzing powder of creme komt..ik gebruik niets meer en het komt ook niet meer terug Dat heeft daar niks mee te maken lieve schat, Ik heb dat ook en ik gebruik helemaal geen make up. Enkel nivea voor mijn gezicht elke morgen. Als ik smorgens me gezicht was of kom uit de douch gelijk zie ik die rode vlekken op me wang :( ik weet niet hoe ik er aan kom en ik het kan voorkomen

Bloeme
02-04-2007, 22:18
oowja en goed water drinken en slapen en als je geen make-up draagt kan je je gezicht `s avonds ook alleen met water wassen (doe ik) misschien ook 1 keer in de week/2 weken scrubben?

anachikiegirl
02-04-2007, 22:24
subhanalah nu is mijn gezicht redelijk egaal gistere was gewoon ni aan te zien ale mensen hebbe jullie wa tippps

anachikiegirl
02-04-2007, 22:25
droevige meid die je zonnebank???

roos
02-04-2007, 22:28
Ik ben er voor de huisarts geweest, en bij mij zijn het bloedpropjes onder mijn huid. Heb een creme gekregen, maar is alleen erger geworden

Mars
02-04-2007, 23:07
Kan zijn dat jullie allergisch worden voor de troep die in bijna alle cosmetische produkten zitten. Ik had ditzelfde en ben sinds kort, na een hele zoektocht, overgestapt naar produkten van dr. Baumann zit geen troep in en mijn gezicht is weer eindelijk toonbaar. Het schijnt dat iedereen op den duur een allergie kan ontwikelen voor de bestanddelen die in creme's etc. gebruikt worden. Vooral parfum, minerale olien en petroleum (ja dus ook vaseline) schijnen dit te veroorzaken. En parabenen die in vele (zoniet alle) gezichts- en huidproducten worden gebruikt, worden in verband gebracht met kanker. Ik zou zeggen kijk uit met wat je gebruikt en ga eens googelen. Je zult versteld staan!

I_smahane_I
03-04-2007, 00:17
he mars ik heb op de site van dr baumann alles gelezen en ze maken geen gebruik van gemische ingredienten en als ik alles opzoek in de doodnormale creme zoals nivea, creme van de tuinen, dove,vaseline dan zitten ze vol met slechte ingredienten die de huid juist verslechteren, ik wil graag weten waar je ze kan kopen apotheek?

Arab__Babe
03-04-2007, 09:05
Kan ook diep acne zijn.. Je moet eens langs de huisarts gaan dan kijkt ie voor je, ik had het probleem ook maar het is nu elhamdoullah weg..

anachikiegirl
03-04-2007, 09:53
arab babe wat heb je dan gedaan ????pease help

anachikiegirl
03-04-2007, 09:59

arab babe welke probleem had jij ook roodheid

Pagina's : [1] 2