Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie leest zijn/haar horoscoop nog?

Pagina's : [1] 2

Bachelorette
06-09-2003, 11:00

Foei! :jammer: De Profeet zei: “Wie naar een toekomstvoorspeller gaat en hem naar iets vraagt en gelooft wat de toekomstvoorspeller zegt, diens gebeden zullen gedurende 40 dagen niet (door Allah) geaccepteerd worden.” Overgeleverd door: Moslim Nu niet meer doen he....

Ikkeh
06-09-2003, 11:07
Het is verboden om het te lezen en erin te geloven, maar als je het gewoon voor de grap leest en er niet in gelooft is het denk ik niet haram... Maare ik lees het zelf ook niet (meer). En als ik het in de spits ofzo lees, geloof ik er ook niet in. Salaam

Bachelorette
06-09-2003, 11:26
Origineel gepost door Ikkeh Het is verboden om het te lezen en erin te geloven, maar als je het gewoon voor de grap leest en er niet in gelooft is het denk ik niet haram... Maare ik lees het zelf ook niet (meer). En als ik het in de spits ofzo lees, geloof ik er ook niet in. Salaam 3alaikoem salaam ik weet niet of het niet hram is als je het voor de grap leest, allahoe a3lam. ik lees het helemaal niet meer..:)

Lady_moi
06-09-2003, 11:41
Als ik zo heel af en toe mijn horoscoop tegenkom dan lees ik het ma kgeloof er nie ik weet dat het haram is telt dat dan ook?

Masriya
06-09-2003, 11:44

ALSOF IK DAARVOOR TIJD HEB.

Lady_moi
06-09-2003, 11:49
Hallo telt het? :confused:

Tsjelzies
06-09-2003, 12:21
jah in de tvgids staat ook altijd ik lees t maar geloof et niet

Chyhaan
06-09-2003, 12:35
Origineel gepost door MissAmani Foei! :jammer: De Profeet zei: “Wie naar een toekomstvoorspeller gaat en hem naar iets vraagt en gelooft wat de toekomstvoorspeller zegt, diens gebeden zullen gedurende 40 dagen niet (door Allah) geaccepteerd worden.” Overgeleverd door: Moslim Nu niet meer doen he.... Ik lees het wel... Maar hecht er geen waarde aan :) Ik lees het en meer ook niet

Bachelorette
06-09-2003, 12:51
Origineel gepost door Rwina_O_Teksira Hallo telt het? :confused: sjonge jonge, wat moet ik nou met jou. voordat je weer zo een reactie gaat plaatsen, moet je maar eens even kijken of ik online ben ok. Als je weer zulke irri reacties plaatst, reageer dan gewoonweg niet op mijn topics. just show respect....! maar om dan maar weer beleefd te zijn.... dat weet ik niet, ik zelf neem het zekere voor het onzekere en lees het helemaal niet. snap je?

Bachelorette
06-09-2003, 12:52
Dames die het het lezen, waarom? ben je niet stiekem nieuwsgierig of het uit kan komen?

Tsjelzies
06-09-2003, 12:54
maar het grappige er lijk altijd wel iets te kloppen

Chyhaan
06-09-2003, 12:54
Origineel gepost door MissAmani Dames die het het lezen, waarom? ben je niet stiekem nieuwsgierig of het uit kan komen? Uit verveling als ik een tijdschrift lees dan lees ik dat automatisch mee.... Niet omdat ik denk dat t uitkomt ik geloof nie tin die onzin :)

Bachelorette
06-09-2003, 12:57
Origineel gepost door arimas_maroc maar het grappige er lijk altijd wel iets te kloppen das het gevaar....je kan erin beginnen te geloven. daarom is het beter, vind ik, dat je het ontwijkt ;)

Bachelorette
06-09-2003, 12:58
Origineel gepost door Chyhaan Uit verveling als ik een tijdschrift lees dan lees ik dat automatisch mee.... Niet omdat ik denk dat t uitkomt ik geloof nie tin die onzin :) :goedzo: iwa mezyen :)

Pagina's : [1] 2