Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : abbonement van LEBARA?

Izza
01-04-2007, 12:55

wie heeft er een abbonement van lebara mobile? ik wil graag meer informatie er over? hoe het met de belminuten zit? en ook over de factuur die je binnen krijgt. kan je daarop zien hoeveel je het naar het buiten land gebeld hebt of niet??

Tous3ied
01-04-2007, 13:17
wie heeft er een abbonement van lebara mobile? ik wil graag meer informatie er over? hoe het met de belminuten zit? en ook over de factuur die je binnen krijgt. kan je daarop zien hoeveel je het naar het buiten land gebeld hebt of niet?? Dat wilde ik ook een lebara abonnement.. http://www.lebara-mobile.nl/subscription/rates/index.htm maar volgens mij zitten er geen voordelen aan hoor.. en volgens mij heb je zelfs niet eens beltminuten.. je kan beter gewoon prepaid bellen, want tarieven zijn gewoon zelfde.. belgie bijvoorbeeld.. blijft gewoon 35 cent per minuut.. prepaid of met abonnement. Of je kan over gaan na lycamobile.. is IETSJES voordeliger.:goedzo:

Izza
01-04-2007, 13:23
Dat wilde ik ook een lebara abonnement.. http://www.lebara-mobile.nl/subscription/rates/index.htm maar volgens mij zitten er geen voordelen aan hoor.. en volgens mij heb je zelfs niet eens beltminuten.. je kan beter gewoon prepaid bellen, want tarieven zijn gewoon zelfde.. belgie bijvoorbeeld.. blijft gewoon 35 cent per minuut.. prepaid of met abonnement. Of je kan over gaan na lycamobile.. is IETSJES voordeliger.:goedzo: ja ik wil een nieuwe telefoon. mijnouders zeggen neem een abbo.. maar ik bel veel naar het buitenland en dat is erg duur bij tmobile en zo. nou snap ik niet wat ik doen moet. want ik bel al prepaid van lebara. ik heb niet veel zin om 2 sims aan te houden om bij de ene te sms en te bellen in het buitenland en bij de ander hier in nederland

Tous3ied
01-04-2007, 13:28
ja ik wil een nieuwe telefoon. mijnouders zeggen neem een abbo.. maar ik bel veel naar het buitenland en dat is erg duur bij tmobile en zo. nou snap ik niet wat ik doen moet. want ik bel al prepaid van lebara. ik heb niet veel zin om 2 sims aan te houden om bij de ene te sms en te bellen in het buitenland en bij de ander hier in nederland why not.. ik bel meer buitenland dan binnenland. met mijn verloofde die in belgie zit.. ik bel met mijn lebara simkaart zowel binnen als buitenland. want binnen nl bel ja maar voor 18 cent per minuut.. dag en nacht. en na belgie bel ik dan voor 35 cent per minuut ook dag en nacht. dus je zou geen andere nummer hoeven aan te schaffen. Laatst heb ik lycamobile gekocht.. maar heb hem nog niet gebruikt. dat scheelt 2 cent per minuut.. niet echt veel.. maar wel wat goedkoper dan lebara. tenminste om na belgie te bellen.:goedzo:

Izza
01-04-2007, 13:56

waar kan je een simkaart voor die lycamobile kopen???

Tous3ied
01-04-2007, 14:23
waar kan je een simkaart voor die lycamobile kopen??? ik heb hem bij een belhuis gehaald. maar misschien kun je die ook op hun site bestellen. www.lycamobile.com

Izza
01-04-2007, 15:52
thanks daar staat alleen op waar je beltegoed kan kopen. maar bedankt!! nog iemand ervaring met lebara abbo??

chuckie
01-04-2007, 16:04
je kan gewoon beter bij prepaid houden van lebara Het is duurder bellen dan prepaid abbo en je toestellen zijn niet gratis .

Izza
01-04-2007, 16:36
je kan gewoon beter bij prepaid houden van lebara Het is duurder bellen dan prepaid abbo en je toestellen zijn niet gratis . ja dat is ook waarom ik zo erg twijfel ik denk dat ik dan gewoon een telefoon koop en dan prepaid houd. dank je wel. izza

chuckie
01-04-2007, 17:21
je kan de prijzen nakijken op de site van libara . Het is ook veel goedkoper om te bellen naar vaste nummers in marokko. Zo kan je ook kosten besparen . Check Lyca mobiel die schijnen goedkoper te zijn als lebara.