Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 14 jarige tweelingzusjes beraamden bomaanslag in Rabat!!!

TWeeT20
06-09-2003, 02:30

In Rabat zijn 14-jarige tweelingzusjes en hun vriendin opgepakt vanwege het beramen van een aanslag op een supermarkt in één van de betere wijken van Rabat, Souissi genaamd. De twee meisjes waren vroeger prostitués, maar waren gefascineerd door de elf-september aanslag en hebben hun toevloed gezocht tot de islam en hebben zich erin verdiept. Eén van de meiden wou zich opblazen in de wijnafdeling van de supermarkt. Hun vriendin zou een geweer stelen bij een familielid die bij de politie werkt en zou ermee een regeringslid doodschieten, ze hadden ook plannen om het Marokkaans Parlement op te blazen. Eerst hebben ze zich gericht naar een Imam met de vraag of ze als martelaars zouden sterven waarop hij een negatief antwoord gaf. Daarna zouden deze hun toevlucht gezocht hebben bij twee extremistische groeperingen. Het artikel is te lezen op http://www.aljazeerah.info/5%20n/Rabat%20Bomb%20Plot%20Twins%20A re%2014-Year-Old%20Girls.htm

Bachelorette
06-09-2003, 10:32
:jammer: PAS 14 en nu al met zulke onzinnige ideeen. Allah ie koen fel 3awn

doc25
06-09-2003, 14:20
hahaha, ik heb het artikel gelezen. Volgens de bron is het verhaal verschenen in 2 kranten in marokko. Die kranten ken ik, die doen er ALLES aan om de islamitische partijen in een kwaad daglicht te stellen. De andere kranten zeggen er niks over. Ook de marokkaanse TV heeft er niks over gezegd, terwijl dit VET nieuws is voor de regering die voor de verkiezingen dit heel goed kan gebruiken tegen de islamitsiche partijen die steeds meer stemmen krijgen. en je bron is niet de bekende aljazeera tv-zender, maar een internetkrant die aljazeera heet. Gewoon ter verduidelijking, ik bedoel er niks mee.

emsoem
06-09-2003, 14:23
cool:D meisje's met pit moeten er meer van zijn..:hihi: =emsoem=

miss_kreta
06-09-2003, 14:43

Gelukkig zijn ze opgepakt voordat ze hun plan ten uitvoer hebben gebracht....het wordt met de dag triester in deze wereld. Doc25, het feit dat de Marokkaanse TV hier niets over gezegd heeft, wil niets zeggen want zeg eens eerlijk wanneer hoor of zie je in de Marokkaanse media de ellende die zich in het land afspeelt. De vuile was wordt niet buiten gehangen alleen als het echt niet anders kan en men er niet omheen kan.

doc25
06-09-2003, 14:46
Origineel gepost door miss_kreta Gelukkig zijn ze opgepakt voordat ze hun plan ten uitvoer hebben gebracht....het wordt met de dag triester in deze wereld. Doc25, het feit dat de Marokkaanse TV hier niets over gezegd heeft, wil niets zeggen want zeg eens eerlijk wanneer hoor of zie je in de Marokkaanse media de ellende die zich in het land afspeelt. De vuile was wordt niet buiten gehangen alleen als het echt niet anders kan en men er niet omheen kan. geloof me, als it vuil wasje waar was, dan was het breed uitgemeten in de marokkaanse media, vooral 2M ;)

miss_kreta
06-09-2003, 15:16
Mijn moeder en schoonzus vertelden het me gisteren ook...ze lezen de kranten niet....dus hebben ze het of van de TV of van de Marokkaanse radio. Ik zal 's vragen waar ze het gehoord hebben? Nogmaals...Marokko hangt de vuile was niet graag buiten. :rolleyes:

doc25
06-09-2003, 15:40
Origineel gepost door miss_kreta Mijn moeder en schoonzus vertelden het me gisteren ook...ze lezen de kranten niet....dus hebben ze het of van de TV of van de Marokkaanse radio. Ik zal 's vragen waar ze het gehoord hebben? Nogmaals...Marokko hangt de vuile was niet graag buiten. :rolleyes: en ik zeg: dit soort was hangt de huidige regering graag buiten ! ze doen er alles aan om de islamtische invloeden tegen te houden ! en dit is een "prachtige" kans om te laten zien wat die partijen doen om de jeugd slecht te beinvloeden zodat ze zelfs aanslagen plegen.

Bidawi_Mazlot
06-09-2003, 18:33
Origineel gepost door TWeeT20 In Rabat zijn 14-jarige tweelingzusjes en hun vriendin opgepakt vanwege het beramen van een aanslag op een supermarkt in één van de betere wijken van Rabat, Souissi genaamd. De twee meisjes waren vroeger prostitués, maar waren gefascineerd door de elf-september aanslag en hebben hun toevloed gezocht tot de islam en hebben zich erin verdiept. Eén van de meiden wou zich opblazen in de wijnafdeling van de supermarkt. Hun vriendin zou een geweer stelen bij een familielid die bij de politie werkt en zou ermee een regeringslid doodschieten, ze hadden ook plannen om het Marokkaans Parlement op te blazen. Eerst hebben ze zich gericht naar een Imam met de vraag of ze als martelaars zouden sterven waarop hij een negatief antwoord gaf. Daarna zouden deze hun toevlucht gezocht hebben bij twee extremistische groeperingen. Het artikel is te lezen op http://www.aljazeerah.info/5%20n/Rabat%20Bomb%20Plot%20Twins%20A re%2014-Year-Old%20Girls.htm Mensen die dit soort akties ondernemen hebben vaak geen goeie opvang, pubers of geen pubers ze hebben het beraamd. Moet de marokkaanse regering dit onsystematisch aanpakken en alle vrouwen met een hoofddoek gaan arresteren?....NEE dit hoor je systematisch aan te pakken en jongeren laten inzien dat ze iets waard kunnen zijn voor de maatschappij, ze zijn immers op één of andere manier de kluts kwijt waardoor ze de prostitutie in zijn gegaan en Allah(swt) is vergevensgezindt el hamdulilah waardoor ze een andere wending wilde gaan nemen in hun levens. Wanhoop kan mensen soms hele fouten beslissingen laten nemen en als er geen juiste opvang aanwezig is dan blijf je dit soort akties krijgen. De mensen die marokkanen toch al niet zo hoog inschatten zullen uiteraard dit soort berichtgevingen opblazen, tja als je zo wil gaan discusseren en eist dat WIJ tolerant moeten zijn dan weet ik het ook niet meer.....moet ik me nu opblazen?......wie weet HahaHahaHa :D