Bekijk originele versie : wie van jullie draaggt bikinie op het strand??dit begaat een grote ZONDE!!!!!
missalhoceima16
06-09-2003, 01:14
wie van jullie draagt een bikinie op het strand?? het begaat een grote zonde die je nooit vergeven wordt !!! en nooitt wordtt het vergevenn want het is een BELOFTE VAN ALLAH!!!! en je wordtt hiermee zwaaaaaaarr gestaffftt en daarna pas heb je het eewige hiernamaals!!!!als je in je nakiee je op het strand vertoondd is het eenn heleeeeee grote zonde..... duss damess wie van jullie vertell......................... :(
Jij weet niet of Allah deze vrouwen zal vergeven.
Maar je hebt gelijk dat het een grote zonde is om met bikini te gaan zwemmen. Maar ook een badpak of kort shirtje is haram op een strand waar ook mannen zijn.
ibtissam07
06-09-2003, 08:51
Origineel gepost door Najib26
Jij weet niet of Allah deze vrouwen zal vergeven.
Maar je hebt gelijk dat het een grote zonde is om met bikini te gaan zwemmen. Maar ook een badpak of kort shirtje is haram op een strand waar ook mannen zijn.
Dat wou ik net zeggen! Het is fout van je om te zeggen dat "deze vrouwen" waar je over spreekt nooit vergeven zullen worden door Allah swt. Allah swt is vergevensgezind...! Met echte tauba (spijt) kan zowat alles je vergeven worden...
hoi,
een tijdje geleden is er een topic geopend over hoe men op het strand ligt (in wat voor kleding). en als ik het me goed kan herinneren zijn er heel wat reacties geweest, ook meiden die in een bikini op het strand lagen. Waarom wil geen van hun nu reageren en toegeven dat ze wel degelijk bijna naakt op strand liggen???????
mabtoul_rami
06-09-2003, 16:12
Ewa laat ze toch wie met zn bikini op het strand wil liggen moet het zelf weten.
Ik ga me daar niet druk over maken!!!!!!!!!!
DOUKALIA18
06-09-2003, 16:49
ik lig met een bikini op het strand en................??? dat is tog ieder z'n eigenzaak of heb ik het nou verkeerd???
SoulDiva
06-09-2003, 18:53
1st met badpak
ma ik was de vorige keer met mijn pa dus ik deed gewoon een short tot mijn knieen en een spaghettibloesje
ik lig niet in een bikini maar wel een spaggete shirt en een short en dat mag eigenlijk ook niet maar moet ik dan met het hete weer een lange broek en een trui dragen dat zie ik ook niet echt zitten het is strand dus ik weet het eigenlijk niet
mabtoul_rami
06-09-2003, 20:01
mooi gezegd mereyem!!!!!!!!!!1
Origineel gepost door mereyem
ik met een kort shortje en kort topje
wie op het strand komt begaat al een zonde,want gemengd is niet toegestaan dus niet zeiken he miss al hoceima,en geen tnawwies,als je van je ouders naar het strand zou mogen dnek ik dat je zelfs al je kleding zou uitzwieren
Oplossing is dus: niet naar een gemengd strand gaan :)
Wat is belangrijker: met je lichaam voor mannen paraderen of de islam?
Origineel gepost door ibtissam07
Dat wou ik net zeggen! Het is fout van je om te zeggen dat "deze vrouwen" waar je over spreekt nooit vergeven zullen worden door Allah swt. Allah swt is vergevensgezind...! Met echte tauba (spijt) kan zowat alles je vergeven worden...
1. Wij mensen weten niet wat Allah wel en niet vergeeft.
2. Je moet wel oprecht berouw hebben. En niet nu gaan denken: ik doe alles wat Allah verboden heeft, als ik ouder wordt dan vraag ik vergiffenis en dat is het klaar.
ibtissam07
06-09-2003, 22:56
Origineel gepost door Najib26
1. Wij mensen weten niet wat Allah wel en niet vergeeft.
2. Je moet wel oprecht berouw hebben. En niet nu gaan denken: ik doe alles wat Allah verboden heeft, als ik ouder wordt dan vraag ik vergiffenis en dat is het klaar.
1. We weten niet wat Allah wel en niet vergeeft zei je, ewa dat zei ik ook! Als je het even grondig doorneemt zie je dat missalhoceima het volgende zegt: en nooit wordt het vergeven enz... Daar antwoordde ik dus op: dat is FOUT om te zeggen. Wij, de mens, kunnen dat inderdaad niet weten.
2. Je moet wel oprecht berouw hebben, zei je. Ik zei: Met echte tauba !!
Dus ligt het dan aan mij of zeg jij precies hetzelfde als mij??
En als je naar de volgende topic gaat, genaamd: Zijn er nog echt moslimse jongens in nederland??? en dan vervolgens naar mijn reactie gaat kijken, dan zie je het volgende: Niemand weet wanneer het zijn/haar tijd is, mensen nemen maar aan dat ze 80 jaar worden, terwijl ze elk moment kunnen sterven. Dus als je denkt dat ik zo'n instelling heb (als ik ouder word enz) dan heb je het toch erg verkeerd mijn broeder.
-------------------
Als jouw reactie op mijn reactie een soort aanvulling was (was namelijk niet helemaal duidelijk), dan moet je deze reactie als NIET verzonden rekenen.
Wa aleikoem asalaam wr wb
yasminne
07-09-2003, 17:38
Ik lig met een bikini op het strand! :o
SteeLoLayD
07-09-2003, 18:01
Ik lig ook met een bikini op strand !!! dus ...?????Ben ik nu de duivel ofsow jullie doen net als of het een hele grote zonde is maar er zijn wel ergere dingen die mensen doen en allah is groot en mensen kunnen niet beoordelen wat allah swt wel of niet vergeeft dat weet hij en ook alleen hij kan over mij beoordelen !!!!!!
RitaMaria
07-09-2003, 20:34
Origineel gepost door missalhoceima16
wie van jullie draagt een bikinie op het strand?? het begaat een grote zonde die je nooit vergeven wordt !!! en nooitt wordtt het vergevenn want het is een BELOFTE VAN ALLAH!!!! en je wordtt hiermee zwaaaaaaarr gestaffftt en daarna pas heb je het eewige hiernamaals!!!!als je in je nakiee je op het strand vertoondd is het eenn heleeeeee grote zonde..... duss damess wie van jullie vertell......................... :(
Ik draag een bikini..en het staat me goed ;)
Wat dacht je van al die heren met een strakke zwemslip??
Open daar maar eens een topic over..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.