Bekijk originele versie : De meeste jongens zijn....
T-ManiaC
06-09-2003, 00:34
... onduidelijk in wat ze precies willen! Waarom kan een jongen gewoon niet simpel zijn net als ik!!
En dan als je ze hebt gekwest met woorden worden ze ineens heel erg stoer?? Why?
BentDagilia
06-09-2003, 00:35
Euhm ik vind jongens heel erg duidelijk en simpel... Ik weet niet welke jongens jij kent :rolleyes:
T-ManiaC
06-09-2003, 00:37
ANDERE jongens dan jij waarschijnlijk!
T-ManiaC
06-09-2003, 00:40
Don Juan DeMocro wil je ff serieus op de zaak in gaan!
BentDagilia
06-09-2003, 00:41
Je hoeft ons niet zo af te katten Dametje wees blij dat we reageren op je topic die niet eens klopt :ego:
dima_zina85
06-09-2003, 00:41
Origineel gepost door T-ManiaC
... onduidelijk in wat ze precies willen! Waarom kan een jongen gewoon niet simpel zijn net als ik!!
En dan als je ze hebt gekwest met woorden worden ze ineens heel erg stoer?? Why?
I don't know:jammer:
MrCharme
06-09-2003, 00:42
ach, dat is gewoon bull-shit uit jouw levenservaring dat niet voor iedereen hetzelfde is ;)
dima_zina85
06-09-2003, 00:42
Origineel gepost door temsamni
Wij zijn simpel...het enige wat wij willen is sex...jullie vrouwen maken het ons zo moeilijk waardoor we rare sprongen maken! :D
denk je nou echt nergens anders aan?:jammer:
appelsap
06-09-2003, 00:43
:D dat heet een marokkaan
T-ManiaC
06-09-2003, 00:44
Origineel gepost door Bent Dagilia
Je hoeft ons niet zo af te katten Dametje wees blij dat we reageren op je topic die niet eens klopt :ego:
Jou mening gebaseerd op jou levenservaringen neem ik aan. Respecteer dan ook mijn ervaringen wil je! :rolleyes:
En dat ik blij moet zijn?? Who fakking cares of iemand reageert of nie? :rolleyes:
Najmatje
06-09-2003, 00:45
eey wat je zegt is bullshit hoor misschien in jou geval dat die jongens so zijn maar by my niet hoor (en niet iedereen is het zelfde) ;)
HET WAS NIET NEGATIEF BEDOELD HOOR!!!!!;)
maar k kan je vraag nie beantwoorden duss I don't know:jammer:
=Najmatje= :zwaai:
T-ManiaC
06-09-2003, 00:45
Origineel gepost door appelsap
:D dat heet een marokkaan
Hahaha.. die heeeeeeel onzeker is misschien?
Wassup :blauwkus: ?
BentDagilia
06-09-2003, 00:46
Waarom open je dan een topic.. zodat mensen toch REAGEREN neem ik aan.. en je stelt vragen :D dus je verwahct een antwoord die hebben we je gegeven en die van temsamni bevalt je niet ( je respecteert zijn antwoord dus niet ) dus begin je stoer te doen :ego: maar wel gaar voor je dat je alleen zulke jongens kent.. of de meeste die je kent zijn zo... :rolleyes:
T-ManiaC
06-09-2003, 00:47
Origineel gepost door Najmatje
(en niet iedereen is het zelfde) ;)
:eek:
Oh shit dat had ik waarschijnlijk niet geweten vandaar dat me topic titel ook de MEESTE jongens heet toch??
:rolleyes:
appelsap
06-09-2003, 00:48
Hahaha.. die heeeeeeel onzeker is misschien?
Wassup :blauwkus: ?
lekkers en met you:wijs:
:stout:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.