Bekijk originele versie : Ik wil mijn haar ROOD verfen maar......durf het niet...??
holandiea
01-04-2007, 00:11
Wie heeft haar haar ooit rood geverfd????????
Ik heb zelf donkerbruinhaar, ben bang dat het erg tegen gaat vallen......
Dan heb ik mijn mooie donkerbruine haren niet meer, moet dan lang wachten totdat ik het weer terug krijg..:rolleyes:
Jameela1
01-04-2007, 00:18
ik zeg 1 ding .... pas op met rood want met de tijd gaat het vervagen en dan ziet t er niet uit maaar jah hangt een beetje vanaf wat voor kleur rood je t gaat vervenn
amster_dametje
01-04-2007, 00:27
heb het ook rood gehad... rood = mooi als je een getinte huid heb vind ik..
holandiea
01-04-2007, 00:42
ik zeg 1 ding .... pas op met rood want met de tijd gaat het vervagen en dan ziet t er niet uit maaar jah hangt een beetje vanaf wat voor kleur rood je t gaat vervenn
Ik wil die van loreal Feria gebruiken.....de 3.66, die kleur rood
als je weet wat k bedoel:hihi:
Je eigen kleur is ook prachtig!!:sjans:
holandiea
01-04-2007, 01:06
Je eigen kleur is ook prachtig!!:sjans:
Dankje...Jij bent ook prachtig!:kus: :kus:
Dankje...Jij bent ook prachtig!:kus: :kus:
Dank je, tOekomstige buurmeiSje :gniffel:
holandiea
01-04-2007, 15:14
iemand nog ervaring met roodhaar??
Ik wilde dat eerst ook doen. Zeg maar zo'een soort haarkleur als katja schuurman nog iets lichter eigenlijk.
Maar omdat ik van mezelf al heel donker haar heb, adviseerde de kapper eerst gewoon om mijn haar in een rode gloed te verfen(voor het geval de resultaat toch tegenvalt, want je moet eerst blond verven en dan die rode verf) in de licht zie je dan ook echt dat je haar rood is. Dat is ook wel mooi.
Ik denk dat rood ja het is wel mooi maar echt om de zoveel maanden weer bij moeten verven Maar het is wel leuk voor de verandering. Als je het niet mooi vindt kleur je je haar weer in een andere kleur :p
holandiea
01-04-2007, 17:11
Ik wilde dat eerst ook doen. Zeg maar zo'een soort haarkleur als katja schuurman nog iets lichter eigenlijk.
Maar omdat ik van mezelf al heel donker haar heb, adviseerde de kapper eerst gewoon om mijn haar in een rode gloed te verfen(voor het geval de resultaat toch tegenvalt, want je moet eerst blond verven en dan die rode verf) in de licht zie je dan ook echt dat je haar rood is. Dat is ook wel mooi.
Ik denk dat rood ja het is wel mooi maar echt om de zoveel maanden weer bij moeten verven Maar het is wel leuk voor de verandering. Als je het niet mooi vindt kleur je je haar weer in een andere kleur :p
Mijn kapper zei tegen mij dat je het niet BLOND hoeft te verfen....
Eyemma, me haar gaat dan helemaal droog worden
bubelgirl
01-04-2007, 17:14
Ik heb het ook rood geverfd en heb van mezelf pikzwart haar heb het gewoon thuis gedaan heb gewoon rode verf erin gegooid eerste keer kreeg ik gewoon een rode gloed 2 de keer was het rood heel mooi ben blij dat ik die stap heb gezet want heb ook heel lang getwijfeld maar nu krijg ik alleen maar complimenten :D
holandiea
01-04-2007, 17:28
Ik heb het ook rood geverfd en heb van mezelf pikzwart haar heb het gewoon thuis gedaan heb gewoon rode verf erin gegooid eerste keer kreeg ik gewoon een rode gloed 2 de keer was het rood heel mooi ben blij dat ik die stap heb gezet want heb ook heel lang getwijfeld maar nu krijg ik alleen maar complimenten :D
de eerste stap is ENG he....hahaha
Ik durf het niet, want ik heb me haar nauwlijks geverfd, alleen een beetje highlight erin....Ik wil het nu helemaal rood verfen
Wat voor merk heb je gebruikt wat voor kleur rood?
bubelgirl
01-04-2007, 17:33
Ik heb eentje van schwarzkof gebruikt maar kan geen plaatje vinden was een soort koperrood maar zo pakt het niet op je haar bij mij dan omdat ik pikzwart haar heb is het nu bij mij roodbruinachtig heel mooi :D
holandiea
01-04-2007, 17:44
Ik heb eentje van schwarzkof gebruikt maar kan geen plaatje vinden was een soort koperrood maar zo pakt het niet op je haar bij mij dan omdat ik pikzwart haar heb is het nu bij mij roodbruinachtig heel mooi :D
Maak foto van je haren :D
Ik wil het zien!
Maak foto van je haren :D
Ik wil het zien!
Hahahahahah, wat nou verfen.
Draag gewoon een hoofddoek, in RODE kleur. Heb je helemaal geen stappen nodig:p
Kus Van mij!!!:sjans:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.