Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kzag vandaag een wijf met een doorzichtige hoofddoek!

Pagina's : [1] 2

LZN
05-09-2003, 23:36

:confused: Ksnapte het niet...is dit een variant op de normale hoofddoek ofzo...ze3ma om aan te wennen doe ik een doorzichtige aan en daarna pas een normale! :confused:.

SweetRose
05-09-2003, 23:37
ewaa ja..you know...de 'laatste mode' :rolleyes:

Bachelorette
it wasn't me

Ouidath
tjah die heb je er ook tussen zitten:)

LieveMeisje
05-09-2003, 23:38

de mode??? :jammer:

Gremling
05-09-2003, 23:38
Origineel gepost door temsamni :confused: Ksnapte het niet...is dit een variant op de normale hoofddoek ofzo...ze3ma om aan te wennen doe ik een doorzichtige aan en daarna pas een normale! :confused: Als je begint met een hoofddoek gaat dragen moet je het ook maar gelijk goed doen!!!! ;)

SAMMYGIRL
05-09-2003, 23:39
haha..vandaag pas???die variant bestaat al veel langer!!:jammer:

Bachelorette
05-09-2003, 23:42
Origineel gepost door Gremling Als je begint met een hoofddoek gaat dragen moet je het ook maar gelijk goed doen!!!! ;) wat is goed dan? [24.31] En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen. dat is goed (vetgedrukte) en nog zie je heel veel meisjes dat niet zo dragen gair inshallah

Masriya
05-09-2003, 23:44
Hey ik was het ja, so shut up. :kwaad:

LieveMeisje
05-09-2003, 23:46
Origineel gepost door Masriya Hey ik was het ja, so shut up. :kwaad: :haha: ya theedoek, ik vind je hem egt goed staat man :stoer:

Tijn
05-09-2003, 23:47
kzie zo veel Moslims met een doorzichtige baard ;)

antwerp_girl
05-09-2003, 23:48
Origineel gepost door temsamni :confused: Ksnapte het niet...is dit een variant op de normale hoofddoek ofzo...ze3ma om aan te wennen doe ik een doorzichtige aan en daarna pas een normale! :confused: salaam,sorry ik wil je niet breken of zo maar was het wel een hoofddoek????bedoel was da wel haar bedoeling,want tegenwoordig dragen ze van die zigeuner stijl je weet wel met die jeans rokken en die extra grote ronde oorbellen wel daar dragen ze ook meestal van die hoofddoekjes bij das zehma mode??? waar gaan we heen????..... beslama

babyboy
05-09-2003, 23:49
Origineel gepost door Tijn kzie zo veel Moslims met een doorzichtige baard ;) :giechel: mafkees :D

Tijn
05-09-2003, 23:52
Origineel gepost door temsamni :giechel: Kaaskop! :D Ja maar die kaas ziedenie, >doorzichtig.....stinkt alleen wel een beetje ;)

Gremling
05-09-2003, 23:53

Origineel gepost door MissAmani wat is goed dan? [24.31] En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen, en dat zij haar schoonheid niet tonen dan hetgeen ervan zichtbaar moet zijn, en dat zij haar hoofddoeken over haar boezem laten hangen, en dat zij haar schoonheid niet tonen behalve aan haar echtgenoot of haar vader of de vader van haar echtgenoot, of haar zonen of de zonen van haar echtgenoot, of haar broeders, of de zonen van haar broeders, of de zonen van haar zusters of haar vrouwen, of haar slaven, of zulke mannelijke bedienden die geen geslachtsdrang hebben, of de jonge kinderen die van de naaktheid van een vrouw niets afweten. En laat haar niet met haar voeten slaan, opdat hetgeen zij van haar schoonheid bedekken openbaar moge worden. En wendt u allen tezamen tot Allah, o gelovigen, opdat gij moogt slagen. dat is goed (vetgedrukte) en nog zie je heel veel meisjes dat niet zo dragen gair inshallah Ja bedoel ik :D Jammer dat je niet zo heel veel meisjes ziet die het zo dragen.

Pagina's : [1] 2