Bekijk originele versie : Marineblauwe trenchcoat van Zara
Hoi dames,
Ik heb een trenchcoat van Zara gekocht (die met gouden knopen)
Ik twijfel erg of ik hem moet terug brengen, want ik twijfelde al erg toen ik hem kocht en toen ik mijn man deze trenchcoat liet zien heeft hij me echt uitgelachen en gezegd dat ik in dat lelijke ding niet naast hem moest lopen :eek:
Dus is ie echt zo afschuwelijk als mijn man zegt en moet ik hem direct terugbrengen :D of moet ik hem toch houden???
Ik weet het niet meer...
:maf2:
als je het leuk vind en dan echt leuk moet je dat gewoon aan je man zeggen en aan doen
maar als je zelf niet zo leuk vind en je man ook niet dan moet je even kijken of hij het geld waard is
niet breng eem terug..
Ik vind hem wel leuk maar niet super zeg maar...
En omdat ik al erg twijfels heb over de jas en mijn man dus zegt dat ik absoluut voor schut loop met deze jas vroeg ik me af wat de dames hier dus van deze jas vinden....
Dus damessss wat vinden jullie van deze jas???????????????
Ik heb hem in het wit. En ik vindt hem fantastisch! Ik heb er zoveel complimentjes over gehad. :)
hind_123
31-03-2007, 18:54
Hoi dames,
Ik heb een trenchcoat van Zara gekocht (die met gouden knopen)
Ik twijfel erg of ik hem moet terug brengen, want ik twijfelde al erg toen ik hem kocht en toen ik mijn man deze trenchcoat liet zien heeft hij me echt uitgelachen en gezegd dat ik in dat lelijke ding niet naast hem moest lopen :eek:
Dus is ie echt zo afschuwelijk als mijn man zegt en moet ik hem direct terugbrengen :D of moet ik hem toch houden???
Ik weet het niet meer...
:maf2:
Nou meid... ik zal je vertellen. Ik liep vorige week in rotterdam en bijna elk meisje dat ik tegen kwam had die jas. Afschuwelijk. Hij is best leuk, maar niet bijzonder meer. Ik zou hem terug brengen en kijken naar iets anders.
Klopt, iedereen heeft hem. Gelukkig woon ik in een klein gehucht, hier ben ik de enige met deze jas. :hihi:
Liep net in de stad (Amsterdam) en zag die jas wel tig keer voorbij schieten. Ik trek hem dan ook niet aan als ik naar grote steden ga. :D
hind_123
31-03-2007, 19:03
Klopt, iedereen heeft hem. Gelukkig woon ik in een klein gehucht, hier ben ik de enige met deze jas. :hihi:
Liep net in de stad (Amsterdam) en zag die jas wel tig keer voorbij schieten. Ik trek hem dan ook niet aan als ik naar grote steden ga. :D
Inderdaad. Ik ben zo iemand die dat echt afschuwelijk vind. Ik houd daar niet van. Ik zag dat inderdaad ook. :maf2: zoals je zegt inderdaad als je naar grotere steden gaat zeker niet aan trekken. Je gaat die jas haten. Denk je eindelijk een aparte jas hebben :jammer:
maar die marine kleur is egt waowie
Zoals net ook al iemand zei, als je het waard vind zou ik hem houden. Maar als mijn man zouiets zou zeggen zou ik no doubt terug brengen.
sweetysma
31-03-2007, 19:45
Ik vind hem ook moooie alleen doordat iedereen hem hier in rdam draagt begin ik hem afschuwelijk te vinden en bij de meeste staat tie nog niet eens!
Meidd zou het terug brengen voor die prijs kan je een nog leukere jas kopen:hihi:tenminste dat zal ik hebben gedaan als ik jou was
Als je hem toch superleuk vind zou je hem gewoon moeten houden het is jou mening
heb je toevallig foto van hoe ie er uitziet, want ik weet niet over welke je het hebt:S
R_berkaniia
31-03-2007, 20:03
Hahahaha.
Terug brengen die handel!
Die jas met gouden knopen van €80.- toch?
Zoiezo, weet ik niet wat de meeste meiden zo leuk aan die jas vinden. En in mijn omgeving, loopt elk Marokkaans meisje met die jas.
X.
laatmijmetrust
31-03-2007, 20:05
IEDEREEEEEEEEEEEEEEEEEEN heeft die jas!
R_berkaniia
31-03-2007, 20:08
Dat bedoel ik.:hihi:
Letterlijk iedereen, en zo leuk is hij niet.:haha:
Ok duidelijk.... :D
De meeste vinden hem wel leuk, maar iedereen loopt er dus mee...
Ik woon zelf in Rotterdam en vond deze jas wel apart en had er eigenlijk nog niemand in zien lopen (meestal heb je dat dus bij de H&M) maar goed jullie zeggen dus dat iedereen er in Rotterdam mee loopt dus ik breng hem nu zeker terug... :hihi:
Shit he dacht ik een keer een aparte jas te hebben.... :rolleyes:
Heb ook een bruine leren trenchcoat gekocht maar vind een trenchcoat in het leer ook niet echt super dus die gaat ook maar terug.... :moe:
Ik heb gewoon een jas nodig maar ik kan gewoon geen leuke vinden..
En dan koop ik dus maar jassen die ik eigenlijk niet echt leuk vind... :(
R_berkaniia
31-03-2007, 20:23
:haha:
Gewoon goed zoeken!
Elke winkel grondig doorzoeken.
X.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.