Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : flesvoeding op warmen?

Pagina's : [1] 2

kenza24
31-03-2007, 18:02

salaam dames even een vraag van een vriendin van me...ze heeft een kind van bijna 2maanden...de vraag is haar kind wordt snachts 2keer wakker voor de voeding...kan het kwaad als ze die avond alvast 2flessen voeding klaar zet en dan snachts hoeft ze het alleen maar op te warmen in de magnetron...is dat mogelijk of niet.

nadia2007
31-03-2007, 18:11
beter niet in de magnetron maar in heet water...

nadia2007
31-03-2007, 18:12
http://www.ouders.nl/mvoe2004-magnetron.htm

kenza24
31-03-2007, 18:39
ik bedoel niet de moeder melk maar gewoon...flesvoeding die je maakt met van uit een melkpoeder nutrilon(geen idee hoe dat heet) of je dat wel mag opwarmen als het van tevoren klaar maakt

achermijnpc
31-03-2007, 18:44

ik bedoel niet de moeder melk maar gewoon...flesvoeding die je maakt met van uit een melkpoeder nutrilon(geen idee hoe dat heet) of je dat wel mag opwarmen als het van tevoren klaar maakt Als je het kan opwarmen kan je het ook maken, het is hetzelfde hoor, je komt toch uit je bed klaar. :rolleyes: Een flesje maken vergt echt bijna geen tijd (weet ik nog van vroeger toen ik het moest maken voor alle neefjes/nichtjes). Dus als ik uit mijn bed moet kan ik net zo goed een verse flesje maken hoor, bestond er maar iets als in je bed liggen en het opwarmen ofzo :hihi:

OumYAssine
31-03-2007, 18:45
als je de melk hebt gemaakt en daarna hebt afgekoeld en in de koelkast hebt gedaan dan mag je hem daarna opwarmen maar daarna niet meer

suikerklontje
31-03-2007, 19:07
je kunt ook zo een flesverwarmer kopen is dat niet handig, ik zat al over na te denken om zo 1 te kopen straksjes met een tweeling. wie heeft er ervaring met zo een fles verwarmer

suikerklontje
31-03-2007, 19:14
http://img161.imageshack.us/img161/2946/flesverwarmerpi0.th.jpg (http://img161.imageshack.us/my.php?image=flesverwarmerpi0.jpg) zo iets

lina2000
31-03-2007, 19:16
wat ik altijd deed voor mijn zoontje,water koken en dan in een thermofles doen, en een fles bar le duk water,de poeder in die bakjes wegen, en zo snel klaar maken was binnen een minuut klaar.en de baby brulde niet de helle huis wakker.

tangia19
31-03-2007, 19:48
Als je het kan opwarmen kan je het ook maken, het is hetzelfde hoor, je komt toch uit je bed klaar. :rolleyes: Een flesje maken vergt echt bijna geen tijd (weet ik nog van vroeger toen ik het moest maken voor alle neefjes/nichtjes). Dus als ik uit mijn bed moet kan ik net zo goed een verse flesje maken hoor, bestond er maar iets als in je bed liggen en het opwarmen ofzo :hihi: dat bestaat ja :D van avent .Kan je halen bij prenatal,je doet water erin en stekker in het stopcontact en dan opwarmen. (kheb hem al sinds mijn 1e maar toch ga ik dan gewoon naar beneden verse melk maken.

achermijnpc
31-03-2007, 20:03
dat bestaat ja :D van avent .Kan je halen bij prenatal,je doet water erin en stekker in het stopcontact en dan opwarmen. (kheb hem al sinds mijn 1e maar toch ga ik dan gewoon naar beneden verse melk maken. :D Dat is wel vett, maar goed vind het maar luiheid, je kunt echt wl effe opstaan om een flesje te maken voor je kind en vers ipv die koelkast shit :jammer:

tangia19
31-03-2007, 20:12
ja hij zit bij mij in de bergin te rotten :hihi: heb hem 3 keer gebruikt ofzo.

achermijnpc
31-03-2007, 20:20
ja hij zit bij mij in de bergin te rotten :hihi: heb hem 3 keer gebruikt ofzo. Beter, kijk als je gaat werken of effe weg moet overdag en je warmt het dan op tot daar toe, maar om het ook al te gaan opwarmen in de nacht is luiheid klaar :D

Kwebbel_24
31-03-2007, 20:21
:D Dat is wel vett, maar goed vind het maar luiheid, je kunt echt wl effe opstaan om een flesje te maken voor je kind en vers ipv die koelkast shit :jammer: wacht maar totdat jij er snachts uit moet :hihi:

tangia19
31-03-2007, 20:22

heel vaak maak ik mijn man wakker voor de fles :o..terwijl hij ook nog moet werken :o

Pagina's : [1] 2