Bekijk originele versie : Einedelijk weer positief niews over de marokkanen!!!
Jonge Marokkaan drinkt vrijwel niet
Dankzij Turkse en Marokkaanse jongeren gebruikt de Amsterdamse jeugd minder alcohol en drugs. De Turkse en Marokkaanse jeugd drinkt wel, maar beginnen veel later dan de autochtone jeugd.
Van de van oorsprong Nederlandse jeugd geeft 67% van 14/15 jaar aan de afgelopen maand alcohol te hebben gebruikt. Van hun Turkse leeftijdsgenoten deed 10% dat en van de Marokkaanse 14 en 15jarigen gebruikte slechts 4% alcohol.
Jellinek noemt het opvallend dat veel jeugd onder de 16 jaar hun alcoholische drankjes gewoon kunnen kopen. Veertig procent koopt dit probleemloos bij de supermarkt. Wettelijk is dit verboden.
riffia13
05-09-2003, 23:17
:D go marokanen!!!:D
Origineel gepost door Mini_Me
positief in welke zin????marokkanen fed7oe denja ik was vandaag eerste keer weer op school ja hoor de hoertjes en romeo's zijn weer gearriveerd en zijn de kleren zeker in marokko vergeten GOEDZO MAROKKANEN SHITAN HEEFT MEER VRIENDJES ERBIJ
in plaats van die mensen hoe.ren te noemen, moet je ze naar het goede pad leiden.
wat je nu doet is niet goed :)
Origineel gepost door Ouidath
at5
:D
Origineel gepost door Mini_Me
Ik ben niet geboren om de wereld te veranderen!marokkanen zetten zichzelf al genoeg voorlul hoef ik niks meer bij toe te voegen ACTIONS SPEAK BETTER THAN WORDS
ben jij een moslima ja of nee, zo jaa, dan geld dat wel voor jou, voor elke moslim.
RitaMaria
06-09-2003, 00:13
Origineel gepost door sweet_boy
Jonge Marokkaan drinkt vrijwel niet
Dankzij Turkse en Marokkaanse jongeren gebruikt de Amsterdamse jeugd minder alcohol en drugs. De Turkse en Marokkaanse jeugd drinkt wel, maar beginnen veel later dan de autochtone jeugd.
Van de van oorsprong Nederlandse jeugd geeft 67% van 14/15 jaar aan de afgelopen maand alcohol te hebben gebruikt. Van hun Turkse leeftijdsgenoten deed 10% dat en van de Marokkaanse 14 en 15jarigen gebruikte slechts 4% alcohol.
Jellinek noemt het opvallend dat veel jeugd onder de 16 jaar hun alcoholische drankjes gewoon kunnen kopen. Veertig procent koopt dit probleemloos bij de supermarkt. Wettelijk is dit verboden.
Ja, (alweer) gister op AT5..ik zag 't..
en :D
Najmatje
06-09-2003, 00:17
go mocro's go mocro's go go go:hoera: :engel:
=Najmatje:wijs: :D
Gremling
06-09-2003, 00:49
:goedzo:!!!!!!!!!!!!!!!!!
najiba05
06-09-2003, 08:04
alhamdoellilah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.