Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : het is nieet een vraag alleen voor de meiden.

Pagina's : [1] 2

zinderif
05-09-2003, 22:11

ik hed het tegen de meiden omdat ik weet dat bijna geen een jongen hier in europa nog maagd is van daar dat ik het tegen de meiden heb

SAMMYGIRL
05-09-2003, 22:12
Ja...oke rustig maar...:)

SaMiax
05-09-2003, 22:15
Origineel gepost door SAMMYGIRL Ja...oke rustig maar...:) :hihi:

zinderif
05-09-2003, 22:15
ik bedoel het niet para maar al die mensen die telkens zeggen waarom meisje en geen jongens

Chyhaan
05-09-2003, 22:19

Origineel gepost door zinderif ik hed het tegen de meiden omdat ik weet dat bijna geen een jongen hier in europa nog maagd is van daar dat ik het tegen de meiden heb Wat is je vraag?????

SAMMYGIRL
05-09-2003, 22:19
Origineel gepost door zinderif ik bedoel het niet para maar al die mensen die telkens zeggen waarom meisje en geen jongens kweet.....maar dat is vaak zo, als je over meisjes begint moeten ze de jongens er bij halen, waarom? om te vergelijken ofzo..of om een excuus te zoeken..kheb geen idee :confused:

Shahinez
05-09-2003, 22:20
Heeft nix met europa te maken ... mannen zijn zoiezo diegene die bevoordeeld zijn,als wij wat doen zijn wij slecht,als wij een foute stapje hebben gedaan en er berouw voor tonen bij Allah swt dan zijn wij slecht en zijn wij hoe.ren,terwijl de jongen dan op elk meisje heeft gelegen ... jongens zijn pas hoe.ren niet wij ... Zelfs in marokko is dat zo,niet enkel in europa ...

Chyhaan
05-09-2003, 22:24
Origineel gepost door Shahinez Heeft nix met europa te maken ... mannen zijn zoiezo diegene die bevoordeeld zijn,als wij wat doen zijn wij slecht,als wij een foute stapje hebben gedaan en er berouw voor tonen bij Allah swt dan zijn wij slecht en zijn wij hoe.ren,terwijl de jongen dan op elk meisje heeft gelegen ... jongens zijn pas hoe.ren niet wij ... Zelfs in marokko is dat zo,niet enkel in europa ... Je bent geen ho.er als je sekst met iemand... Je hebt er behoefte aan en je doet t ... Je gaat op je gevoel af.. Jongens worden sneller geiler en ze moeten het bij iemand kwijt... Je bent geen **** als je sekst met iemand...

Shahinez
05-09-2003, 22:36
Tuurlijk ben ik geen ho.er ... huhm ... in de ogen van de marokkanen wel ... dat is gewoonweg zina plegen ... en zij noemen je ineens ho.er als je een relatie hebt met een jongen met wie je al jaren samen bent ... Maar jah,wie gaat er de gedachten van onze mgarba's rechtzetten?

Chyhaan
05-09-2003, 22:38
Origineel gepost door Shahinez Tuurlijk ben ik geen ho.er ... huhm ... in de ogen van de marokkanen wel ... dat is gewoonweg zina plegen ... en zij noemen je ineens ho.er als je een relatie hebt met een jongen met wie je al jaren samen bent ... Maar jah,wie gaat er de gedachten van onze mgarba's rechtzetten? Dat ben ik zeker niet!!! Heb je t wel eens gedaan met je vriend???

Shahinez
05-09-2003, 22:43
Nee meid ik ben nog maagd,maar ik heb een HELE goede vriendin ... en zij heeft nog steeds een relatie met dezelfde persoon al 4 jaar ze gaan naar 5 jaar .... en weetje,als ik zo met mijn vrienden ben enzo en ze hebben interesse enzo,dan vragen ze achter haar van zij is lekker,dan zeg ik meestal ze heeft al een vriend ze is er al 4 jaar mee samen,dan noemen ze haar meteen een ho.er ... taz omdat zij een relatie heeft met eenzelfde persoon zo'n geruime tijd??? Daarom geraak ik geiriteerd aan mgarba gasten ;;

Chyhaan
05-09-2003, 22:47
Origineel gepost door Shahinez Nee meid ik ben nog maagd,maar ik heb een HELE goede vriendin ... en zij heeft nog steeds een relatie met dezelfde persoon al 4 jaar ze gaan naar 5 jaar .... en weetje,als ik zo met mijn vrienden ben enzo en ze hebben interesse enzo,dan vragen ze achter haar van zij is lekker,dan zeg ik meestal ze heeft al een vriend ze is er al 4 jaar mee samen,dan noemen ze haar meteen een ho.er ... taz omdat zij een relatie heeft met eenzelfde persoon zo'n geruime tijd??? Daarom geraak ik geiriteerd aan mgarba gasten ;; Wat vinden ze dan wel niet van mij!!! Ik vind dat heel mooi als iemand een lang relatie heeft.. En niemand die er tussen komt... Bij mij komende stoor zenders... En het lukt ze ook nog :kwaad:

Shahinez
05-09-2003, 22:50
Origineel gepost door Chyhaan Wat vinden ze dan wel niet van mij!!! Ik vind dat heel mooi als iemand een lang relatie heeft.. En niemand die er tussen komt... Bij mij komende stoor zenders... En het lukt ze ook nog :kwaad: Ewel jah is toch prachtig ... ook al heeft zij dan se.x met haar vriend,ze zijn aan mekaar trouw wollah perfect koppeltje ... zij heeft haar maagdelijkheid aan hem gegeven enzow ... ik geloofde haar niet in het begin maar jah dat is haar keus,heb haar gezegd dat het verkeerd is,maar zij is nog altijd diegene die er mee doet wat ze wilt ... ze zijn nu verloofd,en ze gaan volgend jaar inchallah trouwen ... :Iluvu: :( Tfoe waar is mijn Romeo??Snif Snif

Chyhaan
05-09-2003, 22:54
Origineel gepost door Shahinez Ewel jah is toch prachtig ... ook al heeft zij dan se.x met haar vriend,ze zijn aan mekaar trouw wollah perfect koppeltje ... zij heeft haar maagdelijkheid aan hem gegeven enzow ... ik geloofde haar niet in het begin maar jah dat is haar keus,heb haar gezegd dat het verkeerd is,maar zij is nog altijd diegene die er mee doet wat ze wilt ... ze zijn nu verloofd,en ze gaan volgend jaar inchallah trouwen ... :Iluvu: :( Tfoe waar is mijn Romeo??Snif Snif Ik heb relaties gehad. Maar daar kwam altijd wel iemand tussen... Bij vader van mijn dochter was het dat hij moest trouwen met een bergkameel... En de andere door gestook van marokkaanse jongens en roddels die er over mij gaan... En dan fleshen ze En mijn laatste relatie heb ik zelf stuk gemaakt met mijn domme hoofd

Shahinez
05-09-2003, 22:56

Oei zinna,heb je dan een kindje aan overgehouden van je vriend ... aj is wel een zeer pijnlijke situatie ... hoe oud is je dochtertje dan?Vind het echt neig voor je wollah ....

Pagina's : [1] 2