Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weet iemand hoe je kan epileren met touw

doudia
30-03-2007, 16:43

hoi dames, Ik zou graag willen leren hoe je met touw kan epileren. Probeer het heel vaak maar lukt niet. Misschien dat iemand het van jullie weet en het hier kan uitleggen. alvast bedankt

excesivo
30-03-2007, 17:58
je neemt een draad en die knoop je dicht zodat je een grote cirkel/lus hebt. Ik kan ff niet op de woorden komen :hihi: en dan neem je die draad en doe je je middelvingers en duimen erin van beide handen terwijl die een aantal slage gedraaid is. dus dan kwijg je als het ware twee lussen. Dan zorg ja dat je een kleinere lus hebt en een grotere door middel van je vingers wijd en een beetje dicht. dan zet je de grote lus op de huid die je geëpileerd wilt hebben en doe je de vingers van de andere hand wijduit en dan gaat dat gedraaide langs die haren en trekt ie die mee. voila :) :maf: :hihi: vreselijk vind ik dit zeg, iets uitleggen via woorden op het net ipv thuis lekker laten zien

excesivo
30-03-2007, 18:01
normaal doen ze dat zeg maar, met de draad niet vastknopen en dan het ene uiteinde in de mond en het andere je linker of rechterhand, dat maakt op zich niet uit ligt eraan wat je lekkerder vind werken. en in de andre hand de lus en dan leg je elke keer die lus op de huid en trek je met de hand en mond de uiteinden uit elkaar zodat dat gedraaide verschuift snap je :maf:

lala_oujdia15
30-03-2007, 18:10
je neemt een draad en die knoop je dicht zodat je een grote cirkel/lus hebt. Ik kan ff niet op de woorden komen :hihi: en dan neem je die draad en doe je je middelvingers en duimen erin van beide handen terwijl die een aantal slage gedraaid is. dus dan kwijg je als het ware twee lussen. Dan zorg ja dat je een kleinere lus hebt en een grotere door middel van je vingers wijd en een beetje dicht. dan zet je de grote lus op de huid die je geëpileerd wilt hebben en doe je de vingers van de andere hand wijduit en dan gaat dat gedraaide langs die haren en trekt ie die mee. voila :) :maf: :hihi: vreselijk vind ik dit zeg, iets uitleggen via woorden op het net ipv thuis lekker laten zien :maf: :maf:

excesivo
30-03-2007, 18:53

hahaha, ik weet het wartaal

xxChaimaexx
30-03-2007, 18:54
je neemt een draad en die knoop je dicht zodat je een grote cirkel/lus hebt. Ik kan ff niet op de woorden komen :hihi: en dan neem je die draad en doe je je middelvingers en duimen erin van beide handen terwijl die een aantal slage gedraaid is. dus dan kwijg je als het ware twee lussen. Dan zorg ja dat je een kleinere lus hebt en een grotere door middel van je vingers wijd en een beetje dicht. dan zet je de grote lus op de huid die je geëpileerd wilt hebben en doe je de vingers van de andere hand wijduit en dan gaat dat gedraaide langs die haren en trekt ie die mee. voila :) :maf: :hihi: vreselijk vind ik dit zeg, iets uitleggen via woorden op het net ipv thuis lekker laten zien bn helemaal in de war:maf2: vanaf de 2e zin was k al de weg kwijt

excesivo
30-03-2007, 18:56
kan me wat bij voorstellen idd. als ik een digi.cam. had dan had ik foto's kunnen zetten. mouhim mensen vergeet wat ik gezegd heb en hopelijk is er iemand die wat beter kan uitleggen :)

xxChaimaexx
30-03-2007, 18:58
upp uup :banana:

Droevige_Meid
30-03-2007, 18:59
normaal doen ze dat zeg maar, met de draad niet vastknopen en dan het ene uiteinde in de mond en het andere je linker of rechterhand, dat maakt op zich niet uit ligt eraan wat je lekkerder vind werken. en in de andre hand de lus en dan leg je elke keer die lus op de huid en trek je met de hand en mond de uiteinden uit elkaar zodat dat gedraaide verschuift snap je :maf: Zo doe ik het ook, als ik voor me nichten moet weg halen doe ik het ook op die manier

sweety83
31-03-2007, 00:55
ik doe het ook voor mn familie en vrienden het is heel handig als je gezicht haartjes wilt weg halen sorry ik kant het niet in worden uitlegen je moet het echt zien om het te leren je moet gewoon veel oefenen