Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Halalvlees AH betrouwbaar of not??

Pagina's : [1] 2 3 4

Mrmassimo
30-03-2007, 12:54

Hallo allemaal, Ik heb een vraagje aan jullie en het zou fijn zijn indien jullie mij verder zouden kunnen helpen. Ik koop namelijk sinds een aantal maanden vlees bij de AH Large, hebben ze een heel assortiment vlees (kip, gehakt, maar vooral heel veel beleg) Ik ben dol op het beleg en koop t daarom altijd, nu hoor ik echter steeds vaker mensen om mijn heen zeggen dat ik het beter nier kan eten, niet te vetrouwen enzo.... Is het beter om geen Halalvlees van de AH te halen en gewoon bij de Marokkaanse slager?

Roemiya
30-03-2007, 12:56
Van welk merk is het beleg?

Mrmassimo
30-03-2007, 13:00
Van welk merk is het beleg? Al die producten waar ik het over heb zijn zeg maar van het Halalmerk van de AH, het beleg etc ook, ze hebben ook een keurmerk cq certificaat.

Bent_Ness
30-03-2007, 13:02
Al die producten waar ik het over heb zijn zeg maar van het Halalmerk van de AH, het beleg etc ook, ze hebben ook een keurmerk cq certificaat. het is gekeurd..... netals bij de slager.... en bij de turk waar je turkse shoarma eet... je gaat er vanuit dat het vlees halal is.... ritueel geslacht is... dus bij de AH ook... ik koop altijd kip bij de AH.... halal.... :goedzo:

Flasher
30-03-2007, 13:04

straks gaan marokkanen ook hallal bier kopen

Nicolle
Nee ik zou het niet aandruven ga toch naar de oude vertrouwde marokkaanse slager..Turken vertrouw ik ook niet en die winkeltjes van hun stinken naar sigaretten rook.

Roemiya
Al die producten waar ik het over heb zijn zeg maar van het Halalmerk van de AH, het beleg etc ook, ze hebben ook een keurmerk cq certificaat. Ow nee sorry geen idee :kweetnie: Ik weet wel dat de Jumbo ook halal beleg verkoopt..die haal ik altijd..maar die van de halalmerk AH :confused:

Flasher
30-03-2007, 13:09
Wij halen gewoon gezamenlijk schapen bij de boer slachten ze daar en klaar. Kippen en konijnen ook bij de boer. Zelf slachten altijd vers en 100 % halal. Ps. als je eens wist wat ze in dat beleg pleuren en die worsten ieghhhh dat kan zowieso nooit halal zijn. slachtafval wordt daar gemend met kruiden en zout odat je het afval niet ruikt en klaar. Geen haar op me hoofd die er maar ook aan denkt een hap te nemen van die beleg of worst ofzo getver…

Bent_Ness
30-03-2007, 13:09
straks gaan marokkanen ook hallal bier kopen doe je best... neem meteen ook een krat voor mij mee :moe:

zazaia
30-03-2007, 13:10
straks gaan marokkanen ook hallal bier kopen dat doen ze al zonder dat het hallal is (marokkaanse jongens dan)

Afrowoman
Hallo allemaal, Ik heb een vraagje aan jullie en het zou fijn zijn indien jullie mij verder zouden kunnen helpen. Ik koop namelijk sinds een aantal maanden vlees bij de AH Large, hebben ze een heel assortiment vlees (kip, gehakt, maar vooral heel veel beleg) Ik ben dol op het beleg en koop t daarom altijd, nu hoor ik echter steeds vaker mensen om mijn heen zeggen dat ik het beter nier kan eten, niet te vetrouwen enzo.... Is het beter om geen Halalvlees van de AH te halen en gewoon bij de Marokkaanse slager? Nee, is niet te vertrouwen.... Beter voorkomen dan genezen...dus gewoon bij de Marokkaanse/Turkse slager halen...;)

WhoCares
Nou de slager is ook niet de aller betrouwbaarste dusss.

WhoCares
30-03-2007, 13:11
dat doen ze al zonder dat het hallal is (marokkaanse jongens dan) Echt eh..ik zie ze altijd bij de Aldi kratten bier halen alsof het de normaalste zaak is.

Flasher
30-03-2007, 13:11
dat doen ze al zonder dat het hallal is (marokkaanse jongens dan) Alleen de jongens? Je moest eens weten hoe de breezers en baco’s bij marokkaanse meisjes naar binnen stromen.

Bent_Ness
30-03-2007, 13:12

marokkanen tegenwoordig kunnen ook niet weten dat het halal is bij de slager... alsof hij ze slacht..... de bazen zijn toch nederlanders... wie weet slachten ze alles zonder bismillah.... lekker halal dan... het gaat om de intentie... ze zeggen halal... dus daar gaan wij van uit... en mensen die hierop onzinnig reageren.... niet overdrijven het is gewoon zo

Pagina's : [1] 2 3 4