Bekijk originele versie : dringende vraag....kanker!
ikrammetje
29-03-2007, 21:08
ik heb een dringende vraag..
hoe groot is meestal het buldje van kanker en waar kan het allemaal zitten.
ik hoop dat ik hier gewoon serieuze reacties op kan krijgen
alvast hartelijk dank,
grt ikrammetje
ikrammetje
29-03-2007, 21:18
niemand..??:(
o0_Yasira_0o
29-03-2007, 21:35
Het ligt er volgens mij aan...Hoe groter het gezwel, hoe groter de bult...Allahoe 3lem...Maar heb jij het over borstkanker??
Chaabi_girl
29-03-2007, 21:37
Wat zijn de symptomen van borstkanker?
In de meeste gevallen is het eerste teken van borstkanker het waarnemen van een knobbeltje in de borst. Andere minder duidelijke tekenen waar men op moet letten zijn:
Borst:
een verandering in het formaat of de vorm van de borst
een kuiltje in de huid
een verdikking van de huid
Tepel:
ingetrokken tepel
vocht uit de tepel
uitslag op de tepel (zeer zeldzaam)
Arm:
zwelling in de oksel
Veel knobbels in de borst blijken goedaardig te zijn. Pijn in de borst is gewoonlijk geen symptoom van borstkanker. Voor een menstruatieperiode bij gezonde vrouwen kunnen er vaak ook gevoelige knobbels in de borsten zitten.
http://www.astrazeneca.nl/patienten/kanker/feiten_borstkanker.asp
Er staat niet hoe groot t knobbeltje is ...
Beoordeel of jij (of je naaste) ook andere symptomen hebt ...
Vertrouw je het niet, of weet je t niet zeker ...
Ga meteen naar de huisarts, ga vooral Niet afwachten !!!
Gair inchaAllah ...
Hoop je geholpen te hebben ...
Denhaag_girl
29-03-2007, 21:40
Ik denk dat het gezwel niet eens zo groot hoeft te zijn,ga maar voor de zekerheid naar de dokter,vooral als je het al een tijdje hebt.En het kan overal zitten.
ikrammetje
29-03-2007, 21:40
hartelijk dank !
maar kunnen de bultjes ook op andere plaatsen plaatsvinden,en hoe voel je je zegmaar?
ikrammetje
29-03-2007, 21:42
doet het alleen soms heel pijn of continu?en kunne het er wel twee op een plek zijn??
o0_Yasira_0o
29-03-2007, 21:46
Het kan van alles zijn. Soms zijn het gewoon opgezwollen kliertjes, maar Allahoe 3lem. Als je het niet vertrouwt, meteen naar de dokter! En als het borstkanker is, doet het meestal geen pijn...
Maar meid, je kunt anders voor details surfen op het internet. Je vindt er heel veel info over. Kijk wat het beste overeenkomt met jouw symptonen...En nogmaals, ga anders voor de zekerheid naar de dokter.
Chaabi_girl
29-03-2007, 21:48
doet het alleen soms heel pijn of continu?en kunne het er wel twee op een plek zijn??
Het hoeft niet altijd pijn te doen ...
Vaak komen mensen er pas achter als de borst een ander kleur krijgt of Heel erg opzwelt ...
Opgezwollen borsten en knobbeltjes erin voelen kunnen ook veroorzaakt worden door je menstruatie ...
Is t bij jou (ik neem aan dat t over jezelf gaat) niet t geval, ga dan zo gauw mogelijk naar de huisarts ..!!
Gair inchaAllah ...
o0_Yasira_0o
29-03-2007, 21:48
hartelijk dank !
maar kunnen de bultjes ook op andere plaatsen plaatsvinden,en hoe voel je je zegmaar?
VOlgens mij kunnen de bultjes ook rond je borst zitten, bijvoorbeeld in je oksel of net onder je borst...
ikrammetje
29-03-2007, 21:53
het gaat niet om de borsten.kan het ook in de knieen of ergens anders?
misschien ben ik overbezorgd maar het is allemaal heel vreemd
ikrammetje
29-03-2007, 22:47
alstjullieblieft mensen,
heb jullie informatie en raad echt nodig.
hoop echt dat er mensen zijn die hier meer over weten.
love_tinghir
29-03-2007, 22:58
Ga naar de dokter. Heb ook een vriendin die pijn had bij 't ademen en een bultje had. Het bleek dat ze borstkanker had.:(
alstjullieblieft mensen,
heb jullie informatie en raad echt nodig.
hoop echt dat er mensen zijn die hier meer over weten.
wanneer heb je dit ontdekt?
Ik had meteen de dokter gebeld meid.
Echt we kunnen hier allemaal dingen gaan roepen, maar helaas zijn wij geen deskundigen. De enige die je kan helpen is je huisarts, want die kijkt er ook naar en wij niet.
Succes meid en el gair inshalah.
Ga naar de dokter. Heb ook een vriendin die pijn had bij 't ademen en een bultje had. Het bleek dat ze borstkanker had.:(
ach mskina.
En hoe is het uiteindelijk afgelopen?
mag ik vragen hoe jong ze was??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.