Bekijk originele versie : er zijn echt nog wel maagdelijke marokkaanse meiden gelukkigg!!!!!!!!
jullei jongens komen steeds met het onderwerp of er nog wel maagden er bij zitten
zeker zitten die er bij alhamdilolah
en niet iedereen is zo die zich snel laat ontmaagden, dus maroc boysssss,,, vergeeeet neit dat er nog marokaanse meisjes zijn die zkeer wel maagd zijn okeeee
:zwaai:
slaat nergens op you are the man you know that hahah
en MilitaryMinded3 je moet niet iedereen over een kant scherenn
niet alle marocladys zijn zo wielieeeee man ik wordt hier echt gek van
damzz ik moet niks van een nerger hebben vooral als die geen moslim is
Origineel gepost door hayat17
slaat nergens op you are the man you know that hahah
en MilitaryMinded3 je moet niet iedereen over een kant scherenn
niet alle marocladys zijn zo wielieeeee man ik wordt hier echt gek van
damzz ik moet niks van een nerger hebben vooral als die geen moslim is
Helemaal gelijk!!!
eweaa jaah die jongens moeten niet teveel denken van marokaanse meisjes dit en dat, jaah weet je ze moeten ons gewoon respecteren, dan gebeurt er zulke dingen niet,,,
jullei jongens komen steeds met het onderwerp of er nog wel maagden er bij zitten
en niet iedereen is zo die zich snel laat ontmaagden, dus maroc boysssss,,, vergeeeet neit dat er nog marokaanse meisjes zijn die zkeer wel maagd zijn okeeee
:o
goed nieuws, al is het oud nieuws :D
xxhananexx
05-09-2003, 15:13
you go girl...je hebt helemaal gelijk
jaah maar dat is toch ook zo, wolahh ik kan me daar soms ehct ana ergen weet je dat niet elke marokkaanse meid is ontmaagd,,
en de jongens dan he
klagen doen ze wel over ons
maar ze zijn zichzelf vergeten
de eerste beste bakra die ze zien gaan ze mee naar ebd jaah sorryy hooorr
maar jullie jongens kunnen er ook wat van damzzzzzzzzzz
dat moest er efef uit
jaah maar dat is toch ook zo, wolahh ik kan me daar soms ehct ana ergen weet je dat niet elke marokkaanse meid is ontmaagd,,
en de jongens dan he
klagen doen ze wel over ons
maar ze zijn zichzelf vergeten
de eerste beste bakra die ze zien gaan ze mee naar ebd jaah sorryy hooorr
maar jullie jongens kunnen er ook wat van damzzzzzzzzzz
dat moest er efef uit
:giechel: :zwaai:
Maagd is een vrouw die nooit een haramrelatie heeft gehad en nooit door een jongen is aangeraakt (hoeveel kunnen dat zeggen?). Het maagdenvliesje zegt helemaal niets.
en hoe moet ik nouw eten of mijn man maagd is, meiden zijn niet te vertrouwen kom nou jullei jongens wel
meeste marokkaans ejongen zijn playerzz ik zeg niet allemaal alhamdilolah niet, jullie flirten met elke meid die jullie zien, en weet je het is zowel de fout van een jongens als een meisje, als ene meid zegt dtegen een jongen ik wil emt je naar bed, dan als je een echte man bent zeg ej nee, je bent moslima en je moet maagd blijven voor het huwelijk
dan zijn er deze problemen niet
Najib26
daar geef ik je 100% gelijk in
en ik ben er een van die dat kan zeggen
ik heb nog nooti een haramrelatie gehad heb nog nooit dus ene vriend gehad waar ik heel trots op ben en een jonegn heeft mij nog nooit anageraakt of gekust moet die die niet proberen ook
Origineel gepost door Najib26
Maagd is een vrouw die nooit een haramrelatie heeft gehad en nooit door een jongen is aangeraakt (hoeveel kunnen dat zeggen?). Het maagdenvliesje zegt helemaal niets.
EERSTE KEER DAT ER IN JOU REACTIE GEEN '''strakke kleren"" VOORKOMT :hihi:
jaah daar moet ik je gelijk in geven
dat is ook zoo
maar waarom zeggen jullie nou nooit iets positiefs over ons, dat vind ik echt jammer, want er zijn een heleboel meisjes die wel goed zijn,
Najib26
daar geef ik je 100% gelijk in
en ik ben er een van die dat kan zeggen
ik heb nog nooti een haramrelatie gehad heb nog nooit dus ene vriend gehad waar ik heel trots op ben en een jonegn heeft mij nog nooit anageraakt of gekust moet die die niet proberen ook
Je bent pas 17 jaar....
Maar inchallah hou je het vol tot aan het huwelijk.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.