Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vraagje i.v.m het laten naaien van een jellaba

chinwiya
29-03-2007, 18:22

salaam elikoem warahmatolah ik wou vragen hoeveel meter stof je nodig hebt voor een jelaba te laten naaien met khimar ik zou graag een knielengte khimaar willen inshallah ik ben zelf 1.64m groot en heb maatje 38-40 alvast bedankt :kus:

Cheetos
29-03-2007, 18:27
ik zelf kocht altijd 2,5meter voor jelleba. Ik denk dat je aan 2,5 wel genoeg heb, voor de zekerheid kan je 3 meter doen daar heb je ZEKER genoeg aan. Maar voor de chimaar weet k niet hoeveel.

-Bubbels-
29-03-2007, 18:30
dat zei ik haar net ook in een andere topic... voor een lange jeleba heeft ze aan 3 meter zeker genoeg..

chinwiya
29-03-2007, 18:30
ik zelf kocht altijd 2,5meter voor jelleba. Ik denk dat je aan 2,5 wel genoeg heb, voor de zekerheid kan je 3 meter doen daar heb je ZEKER genoeg aan. Maar voor de chimaar weet k niet hoeveel. oké barakallahu fiek heb het dus nooit gedaan wat late naaie vaak koop ik het gewoon kheir inshallah de khimaar ben ik echt benieuwd naar wil graag deze jaar allemaal bijpassende jellebat en khimaars laten naaien het liefst knie khimaars dus geen korte ! of enkel khimaars vind ik mashallah ook goed hoop dat er gauw iemand reageer jazak allaho gairan

chinwiya
29-03-2007, 18:32

dat zei ik haar net ook in een andere topic... voor een lange jeleba heeft ze aan 3 meter zeker genoeg.. ja idd barakallahu fiek voor je reactie :kus: maar wou het hier ook plaatsen aangezien ik héél graag ze wil laten naaien met bijpassende khimaar en ik graag wil weten hoeveel stof ik voor khimaar nodig heb

Cheetos
29-03-2007, 18:34
koop 3 meter dan weet je het zeker. en ghimaar is 1,5 denk wel meer dan zat.

chinwiya
29-03-2007, 18:35
oh oké barakallahu fiek :kus: :kus: (ps:check jullie hoek)