Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klootzak, Mooie Jongen pas getrouwd, en flirt al met dames? Mening?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
05-09-2003, 13:29

Toen ik een keer boodschappen ging doen zag ik, een zeer zekere mooie jonge marokaanse man, hij is net getrouwd of tenminste nog niet zo lang met een ook mooie dame die nu zijn kind in haar buik draagt. Samen boodschappen maar het viel me toch op dat hij elke keer om zich heen keek, echt opvallend, toen dacht ik al er is wat aan de hand met die smoothboy. Vandaag weer boodschappen doen en hij was daar weer en deze keer zonder vrouw. En rara wat ie deed, zat lekker mooie versierpraatjes te houden met een dame achter de kassa, niet eens de kassa waar hij stond, hij flirte/lachen en vrouwtje zit lekker thuis met een dikke buik???? Gataaar zulke marokkanen, geen schaamte niks.?? Jullie mening hierover? stel dat dat jou man was..........jij zou wat doen? Als je zag dat ie flirt methode aan het toepassen was? Wel eerlijk he, geen bull van maak hem dood, breek zijn benen....... Een teleurgestelde naad in weer een andere Marokkaan. Ps: En voor de mannen, zou jij zoiets kunnen doen, wel eerlijk he?? Wie van jullie nemen het woord huwlijk serieus??.

iki_mocro
05-09-2003, 13:34
ophangen die vent!!!

power_flower
05-09-2003, 13:35
Origineel gepost door iki_mocro ophangen die vent!!! ZEKERS!! :kwaad:

salwa23
05-09-2003, 13:38
hij had gewoon niet moeten trouwen als hij zo graag de player wil uit hangen want hij verliest niks de vrouw wel

iki_mocro
05-09-2003, 13:40

ik maak dat trouwens dagelijks mee.............een oude vent 50 met 6 kinderen en een vette vrouw..uit de auto starend en knipoogend.....Gatverdame! als hij zoiets bij mij flikt dan: http://www.smilies.nl/rough/smileydies.gif

Atlas_Gebergte
05-09-2003, 13:48
Sallaam nou ik ga hier heel serieus op antwoorden, wat ik zou doen??????? Ik zou met hem praten en duidelijk maken dat dit niet kan, ik ben niet met hem getrouwd om alleen onze kinderen te dragen en eten voor hem te maken????? kijk comminicatie in een huwelijk is heel belangrijk je moet goed met elkaar kunnen praten over zulke dingen en niet alles in je hart stoppen. Maaar in de meeste gevallen als een man met een ander geslacht probeert te flirten, dan zit er meestal iets niet goed in je huwelijk, dus zorg ervoor dat er altijd spanning inzit en je moet ook allebei de moeite voor doen, niet je verwaarlozen als er kinderen komen, gewoon je ook mooi maken voor je man en samen iets spannends ondernemen. Nou dit was mijn mening, ik ben benieuwd naar de mening van anderen. p.s. ben dit jaar ook getrouwd en het gaat uitstekend, kan niet beter hamdoulillah. Wa Sallaam Alikum

Eliza
05-09-2003, 14:32
Eerlijk is eerlijk. Als ik er achter zou komen dat hij zoiets doet zal ik eerst met hem gaan praten, als dan bij hem nog niet de bel is gaan rinkelen. Dan maak ik hem duidelijk met daden dat hij zoiets echter uit zijn hoofd moet halen! En als hij het nog niet heeft begrepen! Dan ga ik bij hem weg, ik zal pas overwegen om terug te komen als hij inziet dat hij echt fout zat!

MissChica
05-09-2003, 14:47
Ik ben het eens met Atlas_Gebergte :goedzo:

angel19
05-09-2003, 14:54
salaam als ik het door heb en hij doet het ook nog eens als ik ook aanwezig ben dan zal ik zeker met hem gaan praten en vragen waarom hij dat doet en of hij geen genoeg heeft aan mij zo niet dan doeiiiiiiiiiiii er lopen nog genoeg fatsoenlijke mannen rond liefs :zwaai: :zwaai: :zwaai:

Safia21
05-09-2003, 14:56
Ik zie het ook vaak gebeuren, mijn man en ik keuren dit beiden af, hij draait juist altijd zijn hoofd weg of slaat zijn ogen neer zoals het hoort!

ladymarueca
05-09-2003, 15:00
het komt zeker vaak voor dat getrouwde mannen hun ogen niet voor hun houden , en ik kan me echt ergeren aan dat soort typjes!! Vooral die oude mannetjes , vrouwtjes zitten thuis , en zij gaan hun gang in de stad. Meisjes versieren achtervolgen zelfs wat ik eergister heb meegemaakt kortom walgelijk gewoon echt tfoee voor dat soort types!! ja zal het maar meemaken , mocht het ooit gebeuren allah iehfedna dan zou ik er over praten met hem dat zeker!! xxx from LM

cheima
05-09-2003, 15:20
Origineel gepost door iki_mocro ophangen die vent!!! Hier sluit ik me bij aan!

babyboy
05-09-2003, 15:21
Origineel gepost door nadyaa sweetboy: stel dat de rollen omgedraaid waren en dat jij de goede man was maar zij haar ogen niet voor zich kon houden?? what would u do?? oog om oog, tand om tand :D

babyboy
05-09-2003, 15:25
Origineel gepost door nadyaa Aaah youre style: Wanna F@ck with me B.itch. you sure u wanne mess with me....... Then u should watch your back more cuz when I am trough, u would wish you hed never met me, let alone married me :stout: Zoiets?;) :D

babyboy
05-09-2003, 15:26

maar ik zou zeker niet flirten met andere meiden, als mijn vrouw dat niet doet :) dat zijn één van de zekere dingen die ik in mijn leven weet:)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6