Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraag n.a.v. het afscheid van de Marokkaanse ambassadeur.

LZN
05-09-2003, 13:25

Onlangs heeft de Marokkaanse ambassadeur afscheid genomen wegens het einde van diens ambtstermijn. Hij is na een aantal jaren trouwe dienst voor volk, vaderland en koning huiswaarts gekeerd. Aan u de volgende vragen: vindt u dat de Marokkaanse ambassadeur zich genoeg heeft ingezet voor de Marokkanen in Nederland? Zo ja, waar baseert u dat op? Zo niet, waarom niet? En hoe zou dat volgens u in het vervolg, door de nieuwe ambassadeur, anders moeten? Hierop aansluitend een andere vraag om u gedachten enigszins te richten: vindt u dat er van de Marokkanen ook het een en ander gevergd mag worden om de eenheid tussen Marokkanen te bevorderen of is dat geheel een taak van de Marokkaanse overheid?.

Bachelorette
06-09-2003, 00:18
even helemaal off-topic, maar jouw nick getuigt van geen respect.

sahira
06-09-2003, 12:43
Origineel gepost door De_Profeet Onlangs heeft de Marokkaanse ambassadeur afscheid genomen wegens het einde van diens ambtstermijn. Hij is na een aantal jaren trouwe dienst voor volk, vaderland en koning huiswaarts gekeerd. Aan u de volgende vragen: vindt u dat de Marokkaanse ambassadeur zich genoeg heeft ingezet voor de Marokkanen in Nederland? Zo ja, waar baseert u dat op? Zo niet, waarom niet? En hoe zou dat volgens u in het vervolg, door de nieuwe ambassadeur, anders moeten? Hierop aansluitend een andere vraag om u gedachten enigszins te richten: vindt u dat er van de Marokkanen ook het een en ander gevergd mag worden om de eenheid tussen Marokkanen te bevorderen of is dat geheel een taak van de Marokkaanse overheid? Ik heb ook nog nooit die man gezien....niet in de media of anders...is er al een opvolger van die man bekend? Hoop dat die dan meer in de publiciteit komt. Wat betreft de tweede vraag:......het moet van beide kanten komen, het is geven en nemen...

Ezzedine
06-09-2003, 13:36
HIj gaat niet naar huis maar naar Frankrijk samen met de Consul-Generaal in Den Bosch

emshoum19
06-09-2003, 17:38

Dit heeft niets te maken met het onderwerp maar kon t gewoon niet laten om jouw erop aan te spreken hoe jij erbij komt om de profeet als nickname te gebruiken ben jij wel een moslim eigenlijk?

sahira
08-09-2003, 18:15
Origineel gepost door De_Profeet Even een niet inhoudgerelateerde reactie op: emshoum 19 en Bachelorette Een antwoord op uw vraag over het waarom van mijn nick. Ik ben van mening dat er niets schokkends of denigrerends kleeft aan het gebruik van de nick: de profeet. Sommigen gebruiken hier ook de naam Mohammed, hetzij omdat ze zo heten, hetzij omdat ze het als schuilnaam gebruiken. Er bestaan tal van boeken die de titel de profeet dragen. Tegen deze boeken is nooit een fatwa afgekondigd. Ik vond het een leuke naam dus heb ik het gebruikt. Volgens het woordenboek betekent het o.a. iemand die voorspellingen doet. Het woordenboek zegt verder ook iets over de twaalf kleine profeten van het Oude Testament en Mohammed. Verder doet het woordenboek melding van een tweetal gezegdes. Het ene luidt: geen profeet is in zijn eigen land geëerd en betekent, iemand van verdienste vindt in zijn eigen omgeving geen bewondering. Het andere luidt: een profeet die brood eet, en betekent iemand wiens voorspellingen geen waarde hebben. Terzijde: zou u dezelfde vraag hebben gesteld als ik één van de volgende nicks had gebruikt: Mozes, Jozef, Jezus, hij_ die_voorspellingen_doet, hij_die_voorspelt of de_voorspeller? Voor het overige dank ik u allen voor uw bijdrage. Nou Profeet, dat heb je mooi verwoord. en ten tweede: nee, ik denk niet dat die zelfde vraag zouden stellen... ;)

ttarreqq
08-09-2003, 18:22
Inderdaad en geheel juist. :D

GELUKSHARTJE
08-09-2003, 18:28
Ben ik helemaal met jou eens Ttareqq

farkous
08-09-2003, 21:26
de Marokkaanse ambassadeur is niet voor ons hier en die nooit iets voor ons doen hij is voor de relatie tussen die 2 landen

sahira
08-09-2003, 21:32
Origineel gepost door farkous de Marokkaanse ambassadeur is niet voor ons hier en die nooit iets voor ons doen hij is voor de relatie tussen die 2 landen maar er komt toch wel een vervanger? wat zou een ambassadeur voor jullie kunnen doen?

farkous
08-09-2003, 21:37
Origineel gepost door sahira maar er komt toch wel een vervanger? wat zou een ambassadeur voor jullie kunnen doen? ik zou het niet weten en ik zit niet op een ambasadeur te wachten om iets voor mij te doen

sahira
08-09-2003, 21:39
Origineel gepost door farkous ik zou het niet weten en ik zit niet op een ambasadeur te wachten om iets voor mij te doen maw:....het zal me aan me reet roesten...zoals de Drenthen het zeggen... :D

amazigharifi
08-09-2003, 22:07
van mij mogen al die dictators thuis in marokko blijven. ik weet niet of jullie wel eens een marokkaanse paspoort hebben moeten vervangen. ik wel en het is geen pretje daar bij die marokkaanse consulaat in amsterdam. als je daar naar binnen loopt is het net of je een gavangenis binnen loopt zo slecht is het daar. en de service is rampzalig. ik weet niet of jullie het weten maar er is meerdere keren een steek partij geweest om dat de mensen zo hopeloos werden van de sevice door de medewerkers daar. endaar heeft die ambassadeur niets gedaan om dit te verbeteren. van mij mogen al die dictators thuis blijven. wij hebben ons land moeten verlaten van wege die currupte hoge pieten en nu volgen ze ons ook hier naar toe.

farkous
08-09-2003, 22:30
Origineel gepost door amazigharifi van mij mogen al die dictators thuis in marokko blijven. ik weet niet of jullie wel eens een marokkaanse paspoort hebben moeten vervangen. ik wel en het is geen pretje daar bij die marokkaanse consulaat in amsterdam. als je daar naar binnen loopt is het net of je een gavangenis binnen loopt zo slecht is het daar. en de service is rampzalig. ik weet niet of jullie het weten maar er is meerdere keren een steek partij geweest om dat de mensen zo hopeloos werden van de sevice door de medewerkers daar. endaar heeft die ambassadeur niets gedaan om dit te verbeteren. van mij mogen al die dictators thuis blijven. wij hebben ons land moeten verlaten van wege die currupte hoge pieten en nu volgen ze ons ook hier naar toe. volgens mij hebben wij ons land niet verlaten van wege die currupte hoge pieten maar van wege dat geen werk in marokko was