Bekijk originele versie : rijlessen,hoeveel?
tangia19
29-03-2007, 11:08
hoeveel rijlessen heb jij genomen voor je rijbewijs? ( ik heb hetwel over gewone paketten,geen spoed)
kwil me nu inschrijven,maar weet niet hoeveel lessen ik wil nemen.(zit te twijfelen tussen 20 en 25 ..is dat vee of te weinig?)
Ligt er aan hoeveel je nodig hebt dat kan je rij instructeur zien als je voor het eerst rijd dan zegt hij hoeveel je ongeveer nodig hebt maar soms kunnen ze ook meer zeggen hoor.
Ik had iets van 30 lessen eerst 20 ik zakte nog een paar lessen tot volgende examen dan weer zakken en dan nog een paar lessen en dan gehaald totaal 30 lessen had ik volgens mij.
Fabuleux
29-03-2007, 11:11
Ik kreeg een proefles en mijn instructeur kon zo een beetje inschatten hoeveel lessen ik nodig had. In mijn geval waren dat er twintig, daarna reed ik twee keer af.
Groet,
N.
tangia19
29-03-2007, 11:13
dus jullie raden me aan om proefles te nemen??
maar ik kan geen bal van :maf:..
ikbendeBESTE
29-03-2007, 11:13
Ik had geen pakket, maar aparte lessen. Ik heb 1 x over mn theorie gedaan en 2 x praktijk afgereden...
Ik heb maar 8 lessen gehad, HEEEL weinig en ik mocht al afrijden!!
gemiddeld zzijn het er toch zo een 25..meeste mensen :)
achermijnpc
29-03-2007, 11:41
Ik kan je een hele goede rij instucteur aanraden die in adam/almere/amstelveen etc rijdt, maar je moet wel bij een man willen rijden :D
Hij is echt goed man, ik ga na de bevalling weer aan de slag bij hem.
Hij heeft shi 20 jaar ofzo bij de gvb gewerkt en nu is hij instructeur, echt veel geduld etc, ect een lieve oude man (rond de eind 40) .
Je neemt 1 les bij hem en dan zegt hij ineens hoeveel je nodig hebt en hij is eerlijk en hij gaf me elke keer korting :hihi:, ik nam dan echt super veel lessen en dan als ik die maand ging betalen liet hij me 150/200 minder betalen etc, het gaat hem echt om het slagen en niet om het geld
So he ik kan ook eens reclame maken :ego:
tangia19
29-03-2007, 11:53
bedankt amp,maar ik wil een vrouwelijke :o..geen man
achermijnpc
29-03-2007, 11:57
bedankt amp,maar ik wil een vrouwelijke :o..geen man
Ik heb een jaar lang gelest bij een vrouw, zij heeft me zo hard geflasht dat ik nu aan het bekijken ben of ik haar niet kan aanklagen :jammer: dus voor mij nooit meer een vrouw :jammer:
f_mouslima2
29-03-2007, 12:12
Over t algemeen wordt er gekeken naar je leeftijd.. zoveel lessen heb je ook ongeveer nodig. En dan ligt t er nog aan hoe snel je alles onder de knie hebt enz.. dus kan dan iets meer /minder zijn..
Ik ben ook pas begonnen.. en t gaat goed hamdolillah!
Maar jah ik heb dan ook mijn eigen prive instructeur:D
Leila1982
29-03-2007, 12:19
De een heeft er 20 nodig de ander 100, dat ik geheel afhankelijk van je rijstijl... de een leert het sneller dan de ander.
tangia19
29-03-2007, 13:27
Ik heb een jaar lang gelest bij een vrouw, zij heeft me zo hard geflasht dat ik nu aan het bekijken ben of ik haar niet kan aanklagen :jammer: dus voor mij nooit meer een vrouw :jammer:
heeft niks te maken met het geslacht:hihi: a gekkie...je kan ook net zo hard geflasht worden door een man.
Bij een vrouw voel ik me meer op mijn gemak ,dan bij een man.;)
tangia19
29-03-2007, 13:28
De een heeft er 20 nodig de ander 100, dat ik geheel afhankelijk van je rijstijl... de een leert het sneller dan de ander.
100??:maf2: ..
Fabuleux
29-03-2007, 13:38
Gewoon een proefles nemen Tangia, de instructrise vertelt je wel hoe en wat. Als je al een beetje de basisdingen onder de knie hebt, dan gaat het sneller. Ik leerde bijvoorbeeld al sturen, schakelen enzo van mijn neef. Vanaf mn zestiende nam ik rijlessen in Marokko. Toen ik achttien werd, ging ik meteen op rijles bij een Nederlandse rijschool, 20 lessen later had ik mn rijbewijs.
Groet,
N.
tangia19
29-03-2007, 13:42
schakelen kan ik al en theorie heb ik zelf gedaan (heb boeken thuis) mezelf getoetst zeg maar en ik had 6 fouten.
voor de rest niks :moe:
OemAbdoellah
29-03-2007, 14:08
ik een stuk of 60 uren gehad!
pas de 2e x geslaagd..
ik zou voor een vrouw gaan joh wat moet je met een man.
mag islamitisch gezien al zoiezo niet.. alleen zijn met een man.. 3e persoon is de shaitaan..
Lang leve de vrouw, grappen maken.. elkaar beter leren kennen.
Mijn rijinstruc.. was anti islaam! en vooral anti marokkanen!
Ze verandere helemaal toen ze moslimas als lleerlingen kreeg!
waardeert de islaam juist nu!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.