Bekijk originele versie : Meisjes met hoofddoek een vraagje...
Bachelorette
05-09-2003, 11:48
Waar werken jullie???
ik zoek werk en kan nergens wat vinden :huil:
ik wil in de stad werken zodat ik zondag die 200% krijg, maar niemand wil me terwijl ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ervaring heb :(
waar nemen ze meisjes met hoofddoek aan in de stad....amsterdam aub
cheers :zwaai:
Atlas_Gebergte
05-09-2003, 11:55
Sallaam meid, ik kan je niet helpen in Amsterdam, omdat ik de sitautie daar niet weet. Maar hier bij ons in de gemeente nemen ze gewoon de meiden aan met een hijaab hoor, geen probleem, ik ken veel meiden die een winkel werken met een hijaab. Je moet gewoon sterk in je schoenen staan en gewoon wat van zeggen, want het is discriminatie. Ik hoop dat je gauw een baan zult vinden. Moge Allah je helpen.
Wa Sallaam Alikoum
Probeer het eens in Osdorp ( winkelcentrum) meid, daar werken heel veel meiden met Hijaab
Bachelorette
05-09-2003, 12:04
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Sallaam meid, ik kan je niet helpen in Amsterdam, omdat ik de sitautie daar niet weet. Maar hier bij ons in de gemeente nemen ze gewoon de meiden aan met een hijaab hoor, geen probleem, ik ken veel meiden die een winkel werken met een hijaab. Je moet gewoon sterk in je schoenen staan en gewoon wat van zeggen, want het is discriminatie. Ik hoop dat je gauw een baan zult vinden. Moge Allah je helpen.
Wa Sallaam Alikoum
3aleikum sallaam,
het probleem is dat ze alleen nooit zullen toegeven dat ze me hebben afgewezen om mijn hoofddoek....
ik probeer het nog wel inshallah, anders zoek ik maar ergens schoonmaakwerk..
Safia21, ja in osdorp kan ook nog wel eventueel...tnx ;)
minous21
05-09-2003, 12:17
Hoi Meid,
Ik zelf werk voor de Gemeente en het CWI, gelukkig vinden ze mijn Hijaab geen probleem.....
Maar met name non-profit (dus ook overheidinstanties) hebben er geen moeite mee.....
Veel succes...en wees gerust, Allah zal je helpen!
Liefs minous
blauwtje2
05-09-2003, 14:12
ik werk als bejaarden verzorgende en kraamverzrgende en draag ook een hoofddoek, daar hebben de mensen ook geen problemen met je hoofddoek, ik weet niet of je wel gediplomeerd bent, maar zonder diploma kun je wel terecht bij een bejaarden huis :zwaai:
berbertje00
05-09-2003, 14:16
Origineel gepost door MissAmani
Waar werken jullie???
ik wil in de stad werken zodat ik zondag die 200% krijg, maar niemand wil me terwijl ik veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ervaring heb :(
Kheb ook gemerkt dat je moeilijk aan werk kan komen :(
:jammer:
Dat is heel moeilijk!
Misschien is het in de randstad wat makkelijker dan waar ik woon!
Ik heb een jaartje Ondernemer/Manager gevolgd ik ben daarmee gestopt omdat in de reglement van een winkelbranche staat geschreven dat je geen hoofddeksels of een bepaald uiterlijk mag hebben dat de klant kan hinderen.
Daar bedoelen ze mee hoofddoek, petjes, neusringen, vele oorbellen en ga zo maar door!
En ik draag hoofddoek.
Wat moet ik met een diploma als ik er uiteindelijk toch niks mee kan!
MariamaMslma
05-09-2003, 19:38
Ja het is echt moeilijk om een leuk bijbaantje te vinden als je een hoofddoek draagt.
Je hoeft er niet op te rekenen dat je werk zult vinden bij een van de leukere kledingzaken.
Dan val je toch weer op dat schoonmaak of telemarketing(verdient wel gelijk goed)
Mijn vriendin werkt in de manfield en draagt een hoofddoek, volgens mij is zij de enige in de stad die een hoofddoek kan dragen op haar werk, maar toen zij daar begon droeg zij em nog niet, en dan kunnen zie je niet plotseling ontslaan.
Maar vergeet niet....niet geschoten is altijd mis, oftewel nee heb je, ja kun je krijgen :D
2Smart4u
05-09-2003, 19:39
Origineel gepost door MissAmani
Waar werken jullie???
amsterdam?? H&M niet??
appie heijn....???
ETOS neemt zeker meiden aan met hoofddoek...een vriendin van me werkte daar die droeg hoofddoek dusseh......ga ff kijke...
osdorp misschien in de dirk van den broek of albert heijn ik zie ze verder niet woon 8er het plein
Bachelorette
05-09-2003, 19:47
Ik ben hm spui gegaan, afgewezen. h&m nieuwendijk, afgewezen. Vergis je niet hoor, ik heb alle ervaring die ze maar kunnen vragen (heb bij een van de betere kleding/schoenenwinkel gewerkt)
dus h&m doet wel moeilijk, behalve in osdorp, maar daar heb je al een paar rondlopen, dus kans is groot dat ze me scotten.
Tie Rack, idd ik zie daar meisjes werken met een hoofddoek, maar dat lijkt me niets (hoezo eisen stellen :jammer: ) appie heyn wil ik niet (vanwege het alcoholverkoop)
en etos is zo etos.......
Ik doe dom he :jammer:
en MariamaMslma, HELL NOOOO, no more telemarketing voor mij. dan word ik echt gestoord....:maf:
2Smart4u
05-09-2003, 19:53
HEMA??? werkt er ook een met hoofddoek...en anders.........geen stad dan maar.....
Lady_moi
05-09-2003, 19:55
ik heb nog in de zara gewerkt en ik draag ook hoofdoek
TELEMARKETING LANG LEVE HET HOGE UURLOON:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.