Bekijk originele versie : Dames vraagje over parfum kan je het in je haar spuiten?
Goldielox
29-03-2007, 10:12
Het ruikt zo lekker namelijk als de wind waait!Want als ik het op me kleren spuit is het na een tijdje al weg.. Wie doet dit ook en wat vond jij ervan?
p.s met spuiten bedoel ik niet heel dichtbij maar beetje veraf zodat dat nevelige erop komt zegmaar :D
ikramepearl
29-03-2007, 10:14
:hihi: ik had een keer gezien dat je een beetje op je kam moest spuiten en dan je haar borstelen, dus niet echt in je haar spuiten, maar op je kam en zo blijf jij ook de hele dag lekker ruiken ;)
Goldielox
29-03-2007, 10:17
:hihi: ik had een keer gezien dat je een beetje op je kam moest spuiten en dan je haar borstelen, dus niet echt in je haar spuiten, maar op je kam en zo blijf jij ook de hele dag lekker ruiken ;)
hbeik la geprobeeerd maar ik hbe een ronde borstel van plastic dus kan niet mar ik vroeg me dus alleen af of het schadelijk is voor je haar omdat er ook alcohol in zit enzo
hbeik la geprobeeerd maar ik hbe een ronde borstel van plastic dus kan niet mar ik vroeg me dus alleen af of het schadelijk is voor je haar omdat er ook alcohol in zit enzo
Zo'n Marokko-kam? :hihi:
Goldielox
29-03-2007, 10:23
hahah neeee geen paardekam hahaha :haha: nee gewoon zo'n lange borstel van etos :hihi:
hahah neeee geen paardekam hahaha :haha: nee gewoon zo'n lange borstel van etos :hihi:
Oh oke :hihi:
_lady_laila_
29-03-2007, 10:39
neeeeeee geeen parfum op u haar spuiten
parfum bevat alcohol en dat brandt u haren en dan krijg je witte haren
als een oude vrouw
Goldielox
29-03-2007, 10:40
neeeeeee geeen parfum op u haar spuiten
parfum bevat alcohol en dat brandt u haren en dan krijg je witte haren
als een oude vrouw
hahaha je lu-lt :haha: Heb je bewijs? :D
AdvocaatHanan
29-03-2007, 11:03
Die kammen echt heeeeeeeeeeerlijk:love:
Wicked! :nerd:
Goldielox
29-03-2007, 11:03
hahahha
Het ruikt zo lekker namelijk als de wind waait!Want als ik het op me kleren spuit is het na een tijdje al weg.. Wie doet dit ook en wat vond jij ervan?
p.s met spuiten bedoel ik niet heel dichtbij maar beetje veraf zodat dat nevelige erop komt zegmaar :D
er bestaat shampoo en water......je gaat toch geen parfum in/op je haar spuiten....bovendien heel schadelijk voor je haar.
bruwnette
29-03-2007, 11:33
Die kammen echt heeeeeeeeeeerlijk:love:
Wicked! :nerd:
waar kan je die hier kopen ? die kamt idd heerlijk!
Ik spuit af en toe parfum in mijn haren. Ik spuit dan maar 1 keer van dichtbij in mijn haar.
marocsarah
29-03-2007, 13:11
Dat doe ik dagelijks parfum in me haren spuiten..
ik vind dat het langer blijft zitten, ik spuit ook achter me oortjes :love:
Goldielox
29-03-2007, 13:16
Dat doe ik dagelijks parfum in me haren spuiten..
ik vind dat het langer blijft zitten, ik spuit ook achter me oortjes :love:
gaat je haar niet dood dan door die alcohol die erin zit?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.