Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mohammed VI in Al Hoceima!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

SweetButterfly
05-09-2003, 09:55

Mohammed VI in Al Hoceima!!!!! Ik weet niet of iemand gisteravond om 22.00 naar het journaal van Marokko heeft gekeken, maar onze koning was in Al Hoceima!!! Hij was daar naar aanleiding van de boot die in Al Hoceima komt. Heel Al Hoceima was gisteren in een feest stemming. Mohammed VI kwam naar Al Hoceima!!!!!!! De hele rit in zijn auto, stond hij in de auto en bleef maar vanuit het dakraam zwaaien naar de honderden mensen die hem langs de weg aan het opwachten waren Het was zo mooi om te zien hoeveel onze volk van de koning houd en hoe lief hij was voor alle mensen die hem een hand wilde geven. Alles was mooi ingericht en over de hele "perky" lagen allemaal rode kleden. De “agenten” moesten erg veel moeiten doen om de drang hekken staande te houden, omdat de Koning heel dichtbij de hekken liep om de mensen een hand te geven. Iedereen ging uit zijn dak. Er was een meisje dat héél erg wild zijn hand kuste (ze stond volgens mij met haar boer ofzo) en hij vertelde dat hij uit Nederland kwamen. Verder zag je allemaal mensen in het beeld die vertelden hoeveel ze wel niet van de Koning houden en dat ze zo blij waren dat hij weer in Al Hoceima was. Bij het zien van deze beelden kreeg in echt f*cking heimwee naar Marokko!!! Wie heeft er nog meer deze uitzending gezien??? Ik was in ieder geval SUPER trost en ik wist weer waarom WIJ trost moeten zijn, om het feit dat wij Marokkanen zijn!!! Liefs Sweet B!!!

Heiba
05-09-2003, 10:45
Wat is daar zo speciaal de koning in AlHoceima???

SweetButterfly
05-09-2003, 11:31
Als je niet snapt waarom het zo speciaal is dan kom je zeker niet uit Al Hoceima en ben je zeker geen Berber. Anders zou je het wel begrijpen. Hassen II heeft in het verleden ons gebied gewoon verwaarloosd en is maar 1keer in Imzouren geweest, maar omdat hij niet warm werd onthaald is hij NOOIT meer onze richting gekomen. Hij was gewoon bang omdat hij niet geliefd was. Maar nu met Mohammed VI is het een heel ander verhaal. Wat ik niet ga vertellen aangezien niemand het snap.

SweetButterfly
05-09-2003, 11:33
Origineel gepost door Mo_Marmita zij vertelt een verhaal, en jij zegt: so? is dat een teken van een tekort aan intelligentie of hoe zit dat?? dat jij geen marokkaan bent hoeft niet te beteken dat je geen interesse kan tonen vriend, dus doe een beetje normaal. Jij kent zulke trots niet en je zal het nooit kennen ook, dus rot ff op naar een andere topic eh lelijkerd Thanks brother!!! :goedzo:

babyvanbelisma
05-09-2003, 11:33

Insh'Allah zullen de berbers het onder deze koning net zo goed krijgen als de mensen in Casabl. en Fez en Marakesh enz.

SweetButterfly
05-09-2003, 11:34
Origineel gepost door babyvanbelisma Insh'Allah zullen de berbers het onder deze koning net zo goed krijgen als de mensen in Casabl. en Fez en Marakesh enz. Jij snap het, meid!!!

Chrifa
05-09-2003, 13:44
Nou wowww Mohammed IV is in Hoceima geweest hoor. Bé za3ta.

SweetButterfly
05-09-2003, 14:49
Origineel gepost door Lalla-Tarifescht :goedzo: Mohammed VI!!!!!!!!! en Sweetbutterfly, helaas heb ik het niet gezien, (marokko zal het wel herhalen vandaag ofzo : aangezien het nieuws over de koning maar herhaald blijft worden) ;) maar vindt het wel super om te horen dat hij er is geweest! :Iluvu: :Iluvu: Tazzz voor die mensen die hier domme opmerkingen lopen te maken!!! Stelletje zieligerds. :vingers: Het word inderdaad herhaald. Maar ik ben blij dat er mensen zijn die mijn vreugde begrijpen. :)

emsoem
05-09-2003, 15:17
ik heb het ook gezien:D al die meisje's ze3ma allemaal naar de kapper geweest:maf2: =emsoem=

Ezzedine
05-09-2003, 15:35
Niemand zal het goed in Marokko krijgen Berber noch Arabier. Maar wie zegt dat Berbers economisch achtergesteld zijn. Hebben het verkeerd tenas3ien is geen probleem voor ons wij hebben beni yataift en ketama Gold

MaryLady18
05-09-2003, 18:11
Prachtiggg! ik mis hoceimaaaaaaaaaaaaaaa

DonAgewan
05-09-2003, 18:14
Origineel gepost door _CUTEY_ Wat is daar zo speciaal de koning in AlHoceima??? dat was verboden terrein voor zijn vader om het simplistisch te verwoorden ;)

ARMANDO
05-09-2003, 21:04
Jullie zijn gek! Mohammed 6 in Arif en mensen begroeten hem normaal ook. Waarom zijn alle politieagenten corrupt? Waarom is de regering corrupt? Waarom is er tussen al hoceima en Nador een weg die stamt uit de tijd van de Spanjaarden, die inmiddels zo smal is als een fietspad? enz.... Wat een fantastische koning hebben wij!

Bidawi_Mazlot
05-09-2003, 21:23
Origineel gepost door SweetButterfly Als je niet snapt waarom het zo speciaal is dan kom je zeker niet uit Al Hoceima en ben je zeker geen Berber. Anders zou je het wel begrijpen. Hassen II heeft in het verleden ons gebied gewoon verwaarloosd en is maar 1keer in Imzouren geweest, maar omdat hij niet warm werd onthaald is hij NOOIT meer onze richting gekomen. Hij was gewoon bang omdat hij niet geliefd was. Maar nu met Mohammed VI is het een heel ander verhaal. Wat ik niet ga vertellen aangezien niemand het snap. Ook ik als marokkaanse arabier begrijp je, tja Mo VI heeft het over een hele andere boeg gegooit met de hoop dat de vele vooroordelen overboort gegooit worden. Zijn motto is Eén sterk marokko Nu maar hopen dat één vinger niet gezien wordt als een hele arm if u know what I mean :D. Er is nog veel werk aan de boeg en MO VI is slim genoeg om te weten dat een nieuw sterk fundament een eerste vereiste is. Uiteraard kan ik me voorstellen dat wanneer je een Riffijn(se) bent dat je al héél blij bent met een bezoekje van de koning der marokkanen want dat was niet altijd zo geweest. Marokko heeft tijd nodig om te 'herstellen' en we moeten niet over 1-nacht ijs lopen en denken dat marokko met dit soort nieuws een doorbraak heeft gemaakt, marokko is prachtiger dan welk land dan ook alléén......bestuurders zijn zo wisselvallig van karakter ;)

grendel
06-09-2003, 00:12

Hiep hiep hoera..................... :D En nu,.... krijgen de armen in Al Hoceima nu opeens eten omdat King Mo ;) ..een bezoekje heeft gebracht,,......... :D Catch my drift ?

Pagina's : [1] 2