Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : i love jullie babiess....

sohaiyla1983
28-03-2007, 20:29

mag ik ?? :o ik ben zo verliefd op alle babies. mijn aandacht bevestigd zich er gelijk op waar dan ook... in de trein zit ik expres in de hal om dat babytje te bewonderen in de kinderwagen of als we ergens heen gaan ben ik bezig met de baby MAMAS: een vraagje wat vinden jullie ervan als andere vrouwen verliefd na je kind kijken. hatelijk of leuk>? soms zie ik aan iemands gezicht dat ze het niet leuk vind soms weer wel. subhanallah moge Allah ons allemaal zo'n wondertje in ons handen geven

Moslima27
28-03-2007, 20:44
ik vind het juist leuk dat er lief naar mijn kids gekeken wordt. meid ik hoop met heel mijn hart dat je heel snel verblijd mag worden met een zwangerschap.

IkBenNadina
28-03-2007, 20:48
mag ik ?? :o ik ben zo verliefd op alle babies. mijn aandacht bevestigd zich er gelijk op waar dan ook... in de trein zit ik expres in de hal om dat babytje te bewonderen in de kinderwagen of als we ergens heen gaan ben ik bezig met de baby MAMAS: een vraagje wat vinden jullie ervan als andere vrouwen verliefd na je kind kijken. hatelijk of leuk>? soms zie ik aan iemands gezicht dat ze het niet leuk vind soms weer wel. subhanallah moge Allah ons allemaal zo'n wondertje in ons handen geven Hey, maar even serieus he..jij en je man kunnen geen seks hebben met elkaar? Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen hoe dat komt, en hoe jullie het wel doen in bed? En kan je ook zwanger worden dan zonder seks te hebben? Dus jij bent getrouwd en nog maagd? Ik hoop echt dat je antwoorden wil geven op mijn vragen, ben echt nieuwsgierig. Verder hoop ik voor je dat je snel zwanger wordt inshallah, kan je naar je eigen babytje zoo verliefd kijken.

ouardanijntje
28-03-2007, 20:50
inscha allah word je sabr snel beloond,amien. het knipoogje is voor een heeeeeeeeeeeel speciaal,dierbaar lid.;)

kindly_mom
28-03-2007, 20:51

ik vind dat niet erg, ik glimlach dan gewoon naar die ene meid/dame/vrouw... meestal komt er een gesprek, soms ook niet..dan blijft het bij glimlachen :) ik hoop echt dat je gauw een geschenk krijgt van rabbie! inschallah ja rab!!! :(

Mfelsa_nr1
28-03-2007, 21:10
Sohayla dat heb ik ook!

boug85
28-03-2007, 21:24
Kijken vind ik niet erg.. maar sommige willen gelijk een kusje geven of aanraken.. dat vind ik echt heeeel erg.. je weet nooit waar die handen zaten voordat ze mijn dochter aanraken.. dus daar zeg ik meestal wel wat van.. maar kijken kan geen kwaad.. Moge Allah swt je snel een kindje schenken

latiefka
28-03-2007, 21:52
inscha allah word je sabr snel beloond,amien. het knipoogje is voor een heeeeeeeeeeeel speciaal,dierbaar lid.;) :banana:

MOHABBATEIN
28-03-2007, 22:01
Hey, maar even serieus he..jij en je man kunnen geen seks hebben met elkaar? Mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen hoe dat komt, en hoe jullie het wel doen in bed? En kan je ook zwanger worden dan zonder seks te hebben? Dus jij bent getrouwd en nog maagd? Ik hoop echt dat je antwoorden wil geven op mijn vragen, ben echt nieuwsgierig. Verder hoop ik voor je dat je snel zwanger wordt inshallah, kan je naar je eigen babytje zoo verliefd kijken. Hee ik vat hem niet helemaal jullie?????????:confused:

IkBenNadina
29-03-2007, 12:53
Hee ik vat hem niet helemaal jullie?????????:confused: Was ook geen bericht naar jou toe, jij hoeft m niet te vatten.

anisa
29-03-2007, 13:27
Ik vind het juist leuk, heb dat nu al met me wondertje als ik buiten loop, dan zie je mensen echt in me kinderwagen gluren en maken meteen een praatje. Inchallah zul je ook gauw verblijd worden met zwangerschap.

Mouny
29-03-2007, 13:30
Ik vind het ook erg als iemand aan hem gaat zitten, Benjamin is very very serieus en lacht echt niet met iemand die die niet kent. Dan is het meteen van koetchi koetchie.. dan zeg ik ook kmeteen, een lach zit er niet in voor u mevrouw. Dan druppen ze meestal weg

Mouny
29-03-2007, 13:38
Yep thats ME.. ;)

Vlinder07
29-03-2007, 13:58
Ik kijk ook vaak naar andere kinderen en ik merk dat mijn man dat ook altijd doet! Dan zie ik hem tegen ze lachen. Vind het heel leuk om dat te zien. Mijn man is echt gek op kinderen. Maar ik kan me wel voorstellen wat Boug zegt. Ik zou ook niet willen dat een onbekende aan mijn kind zit en haar of hem een kusje geeft! Vooral een kusje zou ik niet op prijs stellen!