Bekijk originele versie : kruiskade chiks en boys
soulbabe
05-09-2003, 09:02
nou mensen graag jullie mening over onze boys die denken dat ze pimps zijn met hun golfjes en over onze chickies die daar winter of zomer 3000 keer per dag rondlopen.
nou ik ben benieuwd
MarocStar
05-09-2003, 09:05
Origineel gepost door soulbabe
nou mensen graag jullie mening over onze boys die denken dat ze pimps zijn met hun golfjes en over onze chickies die daar winter of zomer 3000 keer per dag rondlopen.
nou ik ben benieuwd
Kun je misschien iets duidelijker zijn :confused:
Die golfjes van de boys was nog wel duidelijk, maar wat is er aan de hand met de chickies?
soulbabe
05-09-2003, 09:10
nou de meeste dames die daar komen die lopen daar alleen maar de jongens te versieren en aandacht te krijgen van de pimps dus gewoon vindt ik een stelletje slettenbakken die heen en weer lopen van salama videotheek(waar de meeste marocboys langs rijden en parkeren) naar de stad en weer terug
minous21
05-09-2003, 09:11
achja....leven en laten leven....:D
Daar gaan we weer...oefff worden jullie niet een beetje moe om andere MAROKKAANSE meiden naar beneden te halen?
Leef en laat leven zoals Minoes21 ook al gezegd heeft!
MarocStar
05-09-2003, 09:15
Ik kan me bij de twee voorgaande dames aansluiten :)
Misschien moeten ze gewoon vaak boodschappen doen :p
Danoontje
05-09-2003, 09:29
er is vaak uitverkoop dat kan ook een reden zijn :)
En zijn die zogenaamde pimps gewoon ordinaire taxichauffeurs ;)
Danoontje
05-09-2003, 09:41
yupz :hihi:
prettiggestoord
05-09-2003, 09:45
laat mensen in hun waarden. let alleen op je zelf :D :D
:zwaai: :zwaai:
Soulbabe heeft gelijk om eerlijk te zijn!
Maar ja, als hun het doen... waarover moeten wij ons druk maken.
Laat die 'boys' en 'chicks'.
Wij zelf maken ook fouten die we eerst moeten verbeteren dan pas mogen we over anders man fouten hebben.
jeweettogAnissa
05-09-2003, 10:22
kruiskade :jammer:
ik liep daar ooit eens met mijn vader, hij was met zijn mobiele telefoon aan het bellen, komt er zo'n rotjong op een brommer voorbij en rukt me vaders telefoon gewoon uit zijn handen
echt slechte buurt daar, IEDEREEN is daar tuig, geen uitzonderingen.
tfoeeeee
minous21
05-09-2003, 10:49
Een betere wereld, BEGINT bij jezelf.........
[QUOTE]Origineel gepost door soulbabe
nou de meeste dames die daar komen die lopen daar alleen maar de jongens te versieren en aandacht te krijgen van de pimps dus gewoon vindt ik een stelletje slettenbakken die heen en weer lopen van salama videotheek(waar de meeste marocboys langs rijden en parkeren) naar de stad en weer terug [/QUOTE
SEEMS 2 ME YOU'RE 1 OF THEM GILRS
JE SCHIJNT HET ALLEMAAL HEEL ERG GOED TE WETEN
:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.