Bekijk originele versie : Soraya of Souraya?
Ik heb vanmorgen het consulaat gebeld om te vragen hoe je Soraya schrijft.
Die meneer vertelde me dat je Soraya met OU, dus Souraya schrijft.
Zo heb ik dat nog nooit gezien?!
Heeft het consulaat nou gelijk of niet?
miriamm_19
28-03-2007, 21:23
het kann ook Soraya, zo heet mijn nichtje...
Aliyanah
28-03-2007, 22:20
Souraya is de enige manier waarop ik het ooit gezien heb althans.
Mijn vriendin heeft haar dochter 4 jaar geleden zo genoemd en toen zeiden ze op het consulaat Thouraya...en anders niet, dus zo staat zij geregistreerd!!!!!
volgens mij werken er idioten en ezels bij het consulaat die denken dat zij de namen mogen geven aan de kinderen van andere mensen.
typisch marrokkaanse betweters
mijn dochter heet soraya .zodra het meisje geboren is moet je het aangeven bij de gemeente nou daar heb je een lijst en kies je er een naam uit dus als je naar het consulaat gaat neem je de gegevens mee van de gemeente en dat moeten ze maar overnemen .messchien nemen ze steekpenningen ? en als je niks geeft gaan ze je het moeilijker maken
miss_berbers
29-03-2007, 12:06
Souria (spreek uit als: soerieya) ken ik ook!
anisaleila
29-03-2007, 14:48
ik ken allebei de vormen zowel 'Soraya' als 'Souraya'....ken beiden waarvan de ouders hen zo genoemd heeft en gewoon zo staan ingeschreven......ze doen af en toe raar bij die consulaten, gewoon doorzetten :goedzo:....t helpt als iemand de consul of medewerkers goed kent (helaas)....
bijvoorbeeld dochtertje van me broer wilden ze niet inschrijven als 'Saloua', maar alleen als 'Salwa'....me broer iedere x heen en weer....walou....me vader kent al die medewerkers, consul en weet k t allemaal wat daar nog meer voor gasten werken, ....binnen half uurtje was alles geregeld....
inderdaad nog steeds een ongeregeld zooitje af en toe :S 'bekenden van de consulaat' krijgen vaak voorrang merk ik...vaak is me pa boos daarop geworden, dan zag hij dat ze onterecht mensen terug lieten komen, betalen, wachten etc.
en waarom ze moeilijk doen?? al sla je me dood....
succes meid!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.