Bekijk originele versie : Marokkanen geven elkaar bizarre adviezen!!..
althans dat is wat ik persoonlijk heb meegemaakt..Gisteren vroeg ik aan andere..hoe ik mijn dochter die zich nu in de puberfase bevindt..onder handen kan krijgen..aangezien zij erg brutaal is..en aan het gezag van haar ouders lak heeft..:(
zie hieronder de diverse adviezen die ik kreeg..
Origineel gepost door appelsap
terugstoppen waar ze vandaan komt, of hak haar in stukjes stop haar in een vuilniszak en dump haar in de Rode Zee!!
Origineel gepost door MidGet
bind haar handen vast aan het bed
en sla haar met een sm-zweepje
doet ze meteen ervaring op
:eek:
Origineel gepost door Ja_ik_die_ene
Gooi haar uit t raam, en ga haar vervolgens achterna, maar wel zorgen dat je op haar landt. That will teach her !!
Origineel gepost door _Imane_S
pak haar bij haar haar en gooi haar dan van de 13de verdieping
misschien dat ze dan rustig wordt
Origineel gepost door arimas_maroc
nee nee nee
vebied haar dingen tv spel snoep en als ze lief is krijgt ze iets een snoepje als ze dat niet is, sla jullie tv op haar hoofd en stop snoep 30 minuten in haar neusgaten, vooral die kauwgomballen!!
Origineel gepost door marruecos
ga naar buiten en zaag de grootste en dikste tak die je ziet en kick haar daarmee, doet het geen pijn zaag dan haar oren eraf
Origineel gepost door faysalvagabond
Mijn oom heeft een electrische stoel, binnen no time kan ik je die laten bezorgen, dat zal haar leren!!
Origineel gepost door cheima
Ga serieus met haar praten (yeah right!!!) Holanda styling nee pak je slipper of beter gezegd een naaldhak en begin haar daarmee te slaan totdat ze geen adem meer uitademt!!
Origineel gepost door Vmail
Leeft ze nog steeds??? Soefy je moet nu toch echt harde maatregelen gaan nemen, waar wacht je op als ik vragen mag ?? Als je nu niks doet, dan heb je grote kans dat ze jouw wat aan gaat doen, je mag mijn 9mm lenen als je wilt!!
zijn wij Marokkanen nou echt zo gewelddadig..:(
het zal mij niks verbazen als de 2e generatie Marokkanen over een aantal jaren..Volkert van der G..vergezellen in het Pieterbaan centrum te Utrecht..:jammer:
ps..dit geldt absoluut niet voor alle Marokkanen..dit is enkel een soort van steekproef onder een aantal van jullie..maar niet representatief !!..:)
MarocStar
05-09-2003, 08:25
En wat ga je met deze adviezen doen? :D
Bachelorette
05-09-2003, 08:26
:lol:
welk advies ga je nemen :hihi: :D
Ik ga deze adviezen natuurlijk uitprinten en in mijn dagboek plakken en voor al mijn kinderen gebruiken..:D
en hebben jullie nog handige tips voor mij??..:o
najiba05
05-09-2003, 09:43
dit is echt grappig !!!!!!!!! Moet er echt om lachen . Pedagogisch aanpakken noemen men dit in het marokkaans.
Tsjelzies
05-09-2003, 10:37
eeejz mijn advies was fatsoenlijk normaal en sociaal vraag maar aan ricky lake:D
Tsjelzies
05-09-2003, 10:38
f*cking flasher das mijn bericht neit je hebt em gefixt haahahha iz wel grappig
Origineel gepost door Soefy
althans dat is wat ik persoonlijk heb meegemaakt..Gisteren vroeg ik aan andere..hoe ik mijn dochter die zich nu in de puberfase bevindt..onder handen kan krijgen..aangezien zij erg brutaal is..en aan het gezag van haar ouders lak heeft..:(
zie hieronder de diverse adviezen die ik kreeg..
zijn wij Marokkanen nou echt zo gewelddadig..:(
het zal mij niks verbazen als de 2e generatie Marokkanen over een aantal jaren..Volkert van der G..vergezellen in het Pieterbaan centrum te Utrecht..:jammer:
ps..dit geldt absoluut niet voor alle Marokkanen..dit is enkel een soort van steekproef onder een aantal van jullie..maar niet representatief !!..:)
:o :o :o
:D..:D
mensen die mij advies hebben geven zijn gewoon erg!!..:ego:
maar ben jullie 1000 maal dankbaar!!..
denk dat k er ook 1 ga gebruiken voor mijn man!!..:D
Take the one that I told you, succes gegarandeerd :D
:stout:
Origineel gepost door cheima
Take the one that I told you, succes gegarandeerd :D
:stout:
leen me je roze pumps dan..:o
die groene van mij zijn overtijd..:maf:
Tetouanees
05-09-2003, 16:18
Je vraagt om zulke adviezen......alleen al door jou vraag hier te zetten........
maar mijn advies is SPRING VAN ZES HOOG hoef je puberdochter niet meer in bedwang te houden............
Tetouanees...............
Origineel gepost door Tetouanees
Je vraagt om zulke adviezen......alleen al door jou vraag hier te zetten........
maar mijn advies is SPRING VAN ZES HOOG hoef je puberdochter niet meer in bedwang te houden............
Tetouanees...............
is 12 hoog ook goed??..:)
en bedankt voor je advies..ik stuur je wel een bos bloemen als ik beneden ben..
appelsap
05-09-2003, 16:33
:D viezerik
Origineel gepost door appelsap
:D viezerik
weet jij misschien hoe ik bij de Rode Zee kom??..:o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.