Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de heren: Waar denken jullie aan bij het horen van het woordje ONGESTELD!

BentDagilia
05-09-2003, 02:08

Waar denken jullie dan aan? En vinden jullie het geen raar idee dat Ongesteld zijn... En als jullie soms meiden zien lijden door die hevige pijn die gepaard gaat met ongesteldheid vragen jullie je dan niet af van hoe voelt het nou die pijn. En hoe gedragen jullie je tegenover meiden die ongesteld zijn als ze bijvoorbeeld doorlekken of hele erge buikpijn hebben... Vinden jullie ze dan automatisch onrijn enzo? hahaha ala interview :D Iwa ik vroeg het met af... veel succes met het antwoorden van mijn vragen ;) Thallah! :zwaai:

LQwaad4life
05-09-2003, 02:11
ik denk shiet moet ik weer vanachteren

LQwaad4life
05-09-2003, 12:02
Origineel gepost door JANACHMED 1.aan bloed in de buurt van de vagina ..uhhhgg !! 2.ik vraag me niet af hoe het voelt. :confused: 3.hoe ik me gedraag dan ? haar niet op hornyen :) 4. onrijn ?? meer, gewoon afblijven en uit de buurt blijven ( oke alleen knuffelen ) :) :zwaai: zo correct en zo braaf

Noa
05-09-2003, 12:09
Origineel gepost door JANACHMED 1.aan bloed in de buurt van de vagina ..uhhhgg !! 2.ik vraag me niet af hoe het voelt. :confused: 3.hoe ik me gedraag dan ? haar niet op hornyen :) 4. onrijn ?? meer, gewoon afblijven en uit de buurt blijven ( oke alleen knuffelen ) :) :zwaai: :goedzo:

Zinagirl21
05-09-2003, 12:50

Ooh gossie ongesteldheid :maf:

WineGumS
05-09-2003, 13:06
.... Aan ieTS menSelijkS, net als een bloedneuS :)

iki_mocro
05-09-2003, 13:26
Origineel gepost door SlaatNergens0p gewoon naar mijn buurvrouw gaan :) HAHHAHHAHHAHHHHAHAH :D