Bekijk originele versie : Geobsedeerd door seks!!!!
Bonjour iedereen!
Waarom zijn wij Marokkanen toch zo geobsedeerd door seks?? Dan spreek ik ook voor mezelf hoor. Als ik met vriendinnen ben, dan kunnen we over veel onderwerpen praten, maar uiteindelijk belanden we toch pratend over seks!
Hier op de site, springen de sekstopics als paddestoelen uit de grond. de meest bizare tpic tot nu toe vind ik die over wie van de meiden er weleens een jongen ***** had bevredigd.
Ga je naar feesten, dan hoor je de vrouwen praten over jawel...seks! Laatst had een het vrouw zelfs over bepaalde standjes. Mijn oren klapperden van alle verhalen.
Marokkaanse mannen praten niet alleen over seks, maar denken er ook duizend keer per dag aan (heb ik vernomen uit verscheidene bronnen).
Imams prediken elke dag over de consequenties van seks voor het huwelijk, overspel, homoseksuealiteit (hoewel het hier waarschuwingen betreft, gaat het toch over seks )
je kan dus hieruit concluderen dat ook mijn topic gaat over SEKS!!! :D
Groetjes
Sahra
HET LIJKT WEL OF DE WERELD ROND SEX DRAAIT
en dat is ook zo
EEN MENS IS NIEUWSGIERIG
freemale
22-07-2002, 16:37
Juist omdat het een taboe is, ga je erover praten. Dat is niet alleen bij marokkanen hoor maar dat lijkt zo, omdat die gemiddeld op latere leeftijd sexueel actief zijn en geloof nog steeds een hele grote rol speelt in onze leven.
Hindaatje
22-07-2002, 16:40
het is ook heel normaal om over sex te praten...alleen de manier waarop het op de topic--->>heb je weleens gep ijpt gebeurd...vond ik weer te...
FATINELLE
22-07-2002, 16:49
Sorry hoor,maar niet alleen marokkanen.
bij mij op school hoor ik alleen de negers keihard praten over seks en dan doen ze van die vieze bewegingen erbij waardoor ik 1 kilometer afstand van ze neem, gatsiee !!!
Salaam mensen..
JE hebt lucht, drinken, eten en sex nodig..
Sex is als eten voor je mentale gesteldheid.
Een zware storing in je sexleven resulteert in een onstabiele lichamelijke en geestelijke gezondheid.
Het is onverantwoord om sex als vies of ongewenst te bestempelen wanneer men getrouwd is.
Zeer belangrijk is dat men elke probleem dat iets met sex te maken heeft, de volle aandacht en luisterbereidheid moet geven.
Incha'allah..zal ik later hier een topic over "sexuele problemen" openen en de meeste voorkomende problemen hier met vraag en antwoord plaatsen..heb namelijk een pracht van een boek over deze verschrikkelijk belangrijke materie.
kickbokster
23-07-2002, 01:31
IK DENK OM DAT JE DAT WORD AAN GELEERD OP SCHOOL BIOLOGIE VOORPLANTING JE GAAT HET ONDEKKEN MAAR JE WEET NIET HOE HET VOELT JE HOORT JE VRIENDINNEN DAT HET LEKKER IS DUS GA JE DER INVERDIEPEN EN JE AAFVRAGEN DUS IK DENK DAT DAAROM MAROKKANEN ONS ECHT AFVRAGEN ER OOK OVER PRATEN WAAROM PRATEN NEDERLANDERS ER NOOIT OVER OM DAT ZE ALLES DOEN WIJ NIET WIJ MOETEN VOLHOUDEN DAAROMXXXXXXXXXX
was het alleen maar praten dan was het goed, maar tegenwoordig gaat het verder dan alleen maar praten over sex.
Origineel gepost door iwan
was het alleen maar praten dan was het goed, maar tegenwoordig gaat het verder dan alleen maar praten over sex.
ja dat vind ik ook als ik dingen zie en hoor...... krijg er gewoon rillingen van
igzeneej
24-07-2002, 13:53
WAT IS ER MIS MET PRATEN OVER SEX ?
ja wat is er mis met praten over sex
wil jij er soms ni meer over weten?
interesseert het u niet...
Wij voeden onze bron van nieuwsgierigheid hahahaha
das normaal denk ik tenminste
igzeneej
24-07-2002, 15:11
Origineel gepost door Sista
ja wat is er mis met praten over sex
wil jij er soms ni meer over weten?
interesseert het u niet...
Wij voeden onze bron van nieuwsgierigheid hahahaha
das normaal denk ik tenminste
:goedzo: ...We kunnen er alleen van leren !
yep that's correct
teach us please
xxxx:hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.