Bekijk originele versie : Vrienden BEstaan ze of niet???
Hey chicks en boyzzz iedereen heeft wel vrienden en vriendinnen die het ze niet gunnen om gelukkig te zijn maar niet iedereen weet dat maar uiteindelijk kom je er toch wel achter als ze je iets flikken dus ik waarschuw jullie er alvast voor niet al je geheimen verklappen aan iemand of je geluk want sommige doen er alles aan om jou ongelukkig te zien maar die mensen begrijp ik dan ook niet waarom ze dat doen terwijl jij hetzelfde als hun bent of juist minder als hun ik hoop dat jullie het begrijpen en wil graag reacties hier op en geen domme okey ciao :zwaai: :zwaai: :zwaai:
tha_lady
22-07-2002, 13:00
Die zijn er wel maar je moet goed zoeken at heb ik aan gekruist ze zijn er wel maar je moet echt goed zoekn ik heb zelf 2 hele goede vroendinnen
laterZ :blauwkus:
thanxx schat ja ik weet het ook maar niet elke meisje of jongen dus ik probeer ze nu erbij te helpen en dankjewel voor je reactie als je weet wat ik allemaal heb meegemaakt afgelopen schooljaar dan ga je het niet geloven ik wist niet dat je eigen vriendinnen zulke dingen konden doen ciao
LELIJKERD
22-07-2002, 13:03
IK BEN 1 VAN DIE TWEE GOEDE VRIENDEN VAN LADY , OFNIET LADY? :D
Hindaatje
22-07-2002, 13:04
Origineel gepost door LELIJKERD
IK BEN 1 VAN DIE TWEE GOEDE VRIENDEN VAN LADY , OFNIET LADY? :D
is er iets moois aan het bloeien op yasmina???...hahahaha :D
HHAhaah hey lelijkerd weet je welke topic ik ook lees of in ga daar moet jou hoofd wel zijn geweest waarom ben je zo he maar ja bedankt voor reageren ciao
Missrapster
22-07-2002, 13:06
Ik heb hele goeie vriend(in)en ik heb er meer dan 5 en ik vertrouw hun en zij vertrouwen mij.Zij helpen me met alles ondanks mijn verleden en dat vind ik echt lief.Ik help hun ook door te vertellen wat ik in mijn verleden heb meegemaakt ik waarschuw hun voor alles.En vooral voor slechte mensen die zij niet zien.Ik ga altijd op mijn geveoel af.Het rare is is dat ik altijd aan voel of iemand mij echt mag en of iemand mij haat.
kijk was iedereen maar net als jij maar dat is niet zo helaas maar ja ze komen er allemaal later wel achter wie de echte zijn en wie de neppe maar ja ja ik denk misschien miss rapster dat ik hetzelfde als jij heb meegemaakt met die zogenaamde chicks maar weet niet zeker hoop dat je me het zegt als ik het fout heb ciao
Missrapster
22-07-2002, 13:13
Hoe bedoel je dan?Misschien kan ik je het uitleggen
Bv.Ik leerde laatst een paar mensen kennen,maar mijn gevoel zei dat ze slecht waren.Ik vertelde het aan mijn vrienden,maar die zeiden dat ik het misschie wel fout had.En wat bleek ze waren slecht.Ze steelde en dealde.Sinsdien hebben we ze niet meer gesproken
owh ok maar wat heb je dan zoal al meegemaakt wat ik heb meegemaakt dat waren mijn schoolgenoten die praatten achter me rug om enzo omdat ik veel aandacht kreeg van mensen op die school en ze konden er niet tegen en hebben dus zitten rodellen en voor mij problemen veroorzaakt maar dat is allemaal al weer beter want praat met geen een van hun meer enzo ga niet met hun meer om alleen hoi en doei zeg ik klaar maar ja en jij wat heb jij meegemaakt dan ciao
Missrapster
22-07-2002, 13:22
bij mij lopen ze ook te lullen,omdat er een paar jongens en meisjes mij JLO noemen.Er werd geluld dat ik met jan en alleman naar bed was gegaan.Die mensen weten zelfs meer dan mij.Zij weten hoe laat ,wanneer en waar en ik weet helemaal van nix
Salaam aleykoem
ja ik geloof dat er een beste vriendin bestaat!
die ken ik namelijk al 14 jaar en dat is Fatima ik vertrouw haar en mede door haar ben ik ook moslim geworden hemdoelilach
inscha allah mogen we voor altijd vriendinnen blijven
walikom salaam Shafia
DangerousChick
24-07-2002, 22:38
onder de meiden heb ik er helaas maar 2 gevoenden met wie ik em liefde en leed kan delen, bij de jongens heb ik er ook 2 met wie ik al me liefde en leed deel , ik vindt het wel jammer dat ik maar twee meiden als echte maar dan ook echte vriendinnen hebt, tegenwoordig proberen de meeste meiden elkaar alleen maar neer te halen dat ik vind ik zo triest van die meiden maar, zoals men zegt SCHIJN BEDRIEGT!!
TJAKKAAAAAA WEER EEN TOPIC..................KOM OP DISCUSEREN JULLIE KUNNEN HET WEL PAK AAAAAN...................
DOUKALIA18
17-03-2004, 11:46
ik heb 1 goede vriendin die ik alles vertel verder vertrouw ik niemand
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.