Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : *Ideeënbus*

Danoontje
04-09-2003, 23:07

ok mensen dit is de Ideeën topic iedereen die een idee heeft mag m hier prikken ik ben gek op gekke Ideeën en hele slimme idieen:stout: en de rest ook:maf: wat krijgen jullie ervoor??? Nou als ik ze goed vind dan gebruik ik ze en zeg ik dat ik ze bedacht heb:hihi:

Saiyan
04-09-2003, 23:08
Origineel gepost door Danoontje ok mensen dit is de Ideeën topic iedereen die een idee heeft mag m hier prikken ik ben gek op gekke Ideeën en hele slimme idieen:stout: en de rest ook:maf: wat krijgen jullie ervoor??? Nou als ik ze goed vind dan gebruik ik ze en zeg ik dat ik ze bedacht heb:hihi: Dat is een goed idee :D

Danoontje
04-09-2003, 23:10
zou ut k heb geen idee :D

Zolodo
04-09-2003, 23:10
ideeen voor wat? voor het forum te verbeteren? of voor de wereld te verbeteren??

Danoontje
04-09-2003, 23:12

van alles. Wat jij denkt dat de moeite waard is :) duzzzz kom op :D

LQwaad4life
04-09-2003, 23:21
Origineel gepost door Danoontje ok mensen dit is de Ideeën topic iedereen die een idee heeft mag m hier prikken ik ben gek op gekke Ideeën en hele slimme idieen:stout: en de rest ook:maf: wat krijgen jullie ervoor??? Nou als ik ze goed vind dan gebruik ik ze en zeg ik dat ik ze bedacht heb:hihi: wat denk je ervan om een zaak te beginnen waarin wij brandnetels verkopen aan ontmaagde marokkaanse meisjes die willen gaan trouwen en hun man flashen. we vertelen ze gewoon dat het een geheime medecijn is. jij handelt de finacieele zaken en ik probeer zoveel mogelijk meisjes te ontmaagden, met andere woorden ons zelf klanten bezorgen, anders gezegd voor lqwaad spelen.

al_hamka
04-09-2003, 23:56
60-seconden gedoe WEG ERMEE :D

diesel49
05-09-2003, 00:29
http://www.birchler.ch/videoclips/funny/mercedes.mpeg :zwaai: :giechel:

Tsjelzies
05-09-2003, 00:37
Origineel gepost door diesel49 http://www.birchler.ch/videoclips/funny/mercedes.mpeg :zwaai: :giechel: :hihi: maar hij pakt em alleen tot de moeder gaat zoeken