Bekijk originele versie : rare gedraai in buik
b_karima
28-03-2007, 11:16
salaam aleykoum, zoals jullie al weten ben ik bijna twintig weken zwanger, alleen heb ik nu last van minikrampjes in mijn buik, voelt als een gedraai, het doet niet heel erg pijn, maar het maakt me beetje bang, weten jullie meschien wat het is?
teletubbie
28-03-2007, 11:20
de baby geeft een paar schoppen, is dit je eerste zwangerschap?
mother_to_be
28-03-2007, 11:21
je baby ??
b_karima
28-03-2007, 11:24
ja, is mijn eerste zwangerschap alhamdulilah, het maakt me een beetje bang, de laatste tijd eet ik madame jeannette heel erg, ontzettend trek, ook ehb ik de laatste dagen veel prik gedronken, kan het daaraabn liggen?
je baby ??
:giechel: (droog)
mother_to_be
28-03-2007, 11:26
je moet niet al te veel prik drinken he! maar ik denk zelf dat het je baby is die nu meer aan het bewegen is....of bandenpijn.. maar dat is wel iets pijnlijker....
mother_to_be
28-03-2007, 11:26
:giechel: (droog)
:D
b_karima
28-03-2007, 11:28
hmmm het is geen abnden pijn het is echt in het midden van me buik, alsof het kind aan het draaien is, en hij tegen me buikwand aankomt ik weet echt niet hoe ik het anders moet omscrijven...
Geen of heel weinig prik drinken meid!!!!!!!!! En als je het niet vertrouwt verloskundige bellen!!!!!!!!!
b_karima
28-03-2007, 11:30
ja, ik was helemaal gestopt, maar laatste tijd, ik word gek van mezelf, ik heb het niet in de hand lijkt het, ik ga ff de vroedvrouw bellen ins Allah.
b_karima
28-03-2007, 11:34
ik ehb net gebeld kreeg ass. aan de telefoon, word zo terug gebeld, zij zegt is normaal omdat het kidnje draait en de banden mee kunnen draaien ofsow?
Rayhana23
28-03-2007, 11:35
Dat is normaal meid
Is gewoon je baby die aan het groeien is en ja bij het groter worden worden de stampjes ook wat harder en het kindje heeft nog genoeg plaats dus kan natuurlijk draaien.
Kheir inchallah
Wees maar gerust
Rayhana23
28-03-2007, 11:37
Onderstaand wat info voor vrouwen die 20 weken zwanger zijn:
Je ziet nu je navel platter worden, of uitpoppen (afhankelijk van het soort navel wat je hebt natuurlijk) Dit gebeurt doordat de baarmoeder naar boven en naar buiten groeit. Je navel blijft zo tot na de zwangerschap.
Je baby weegt nu 400 gram en is 25 centimeter lang.
De spieren ontwikkelen zich snel en er is voldoende vloeistof aanwezig om in te bewegen. Je baby kan hierdoor op sommige momenten erg actief zijn.
b_karima
28-03-2007, 11:37
barakalahoefiek lieve zusters, moheem ik krijg oer een uur of twee bezoek, dus moet ff gaan gaan opruimen, ins Allah bedankt voor jullide adviezen (K)
b_karima
28-03-2007, 13:25
salaam alekyoum zusters, de vroedvrouw heeft me net gebeld, ze zei dat mijn buikspieren nu uitelkaar gaan waardoor de baarmoeder net onde rme navel is, enomdat het kind vrijbeweegt en salto's maakt hij tegen de baarmoeder wand aankomt wat voor mij pijn kan doen, Alhamdulilah, is er niks ergs, wel moest ik terug bellen als ik constant harde buiken krijg ensow, maar ins Allah zal dat niet het geval zijn!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.