Bekijk originele versie : wat betekent.......
hey een vraagje ik wou graag weten wat Ga3 Ga3 Ya Zoubida betekent het is een liedje van milouda maar ik begrijp het niet omdat ik turks ben dus wou graag weten wat het betekent en alle berberse vrienden zijn op vakantie vandaar dus ik hoop snel iets te horen alvast bedankt ciao
ewa hindiaatje ben je berbers of begrijp je dat help me dan effe als je wil ciao
ewa en fikriaatje en miss rapster weten jullie het??????? ciao
Hindaatje
22-07-2002, 12:40
ik ben geen berber...maar zal wel ff aan me moeder vragen...
okey thanxx hindaatje je bent een schat ciao
Hindaatje
22-07-2002, 12:45
me moeder zegt dat het zoiets is als opstaan zoubia(=naam)...en graag gedaan hoor meid ;)
nogmaals bedankt en bedank je moeder ook maar ciao
Angel_fatima
22-07-2002, 13:05
volgens mijn moeder heeft ga3 ga3 geen betekenis , zoubia is dus gewoon een naam.
lala bouya lalaboya
mami le3zizino meyemi thaksied erhem meyemi theksid erhem meymi theksid erhem, ebrid en boe3erma ga alhoceima jekdem ga3 ga3 ja zoebida.
dit is het eerste stuk uit het lied het betekent,
mijn geliede waarom maar jij je zorgen3X, de weg van boe3erma naar hoeceima is gedekt.
dit was evve alleen een stukje.
liefs fatima
thanxx schat ja ik luister het nu ook maar ik vroeg het omdat bij msn mijn nick name dat is en wou weten wat het betekende maar ja bedankt ken je geen leuke marokaanse zin om als naam te gebruiken ciao
Men weet niet wat ga3 ga3 is maar zoubida is een meisjesnaam.
Ook kun je ga3 ga3 als iets vies zien(spreid je benen a zoubida),maar daar is de tekst oorspronkelijk niet voor bedoeld.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.