Bekijk originele versie : DaG KiNdErS ...
Hoe is het hier ??????????? :D
En hoe is het met jullie dan ??
Don_ArmanDo
04-09-2003, 22:45
Er is iets flink mis met jou , is het niet ...:maf:
whauahuaha ja man ziekigheid
school werk enzo het word allemaal te veeeeeeeeeeeel :maf2:
al dat gesocialijs en sj*t f*ck that :vingers:
ewa met jou wel alles ok dan :p
Don_ArmanDo
04-09-2003, 22:50
nee, ik spoor oook niet echt ...maar dat hoeft niet iedereen te weten ..:p
ik zal t niemand doorvertellen trust me ;)
zooooo wat gaan we deraan doen dan :stout:
ik bedoelll je weet togggggg :hihi:
Don_ArmanDo
04-09-2003, 23:01
das et grappige eraan , je kan er niets aan doen ...:hihi:
Alleen in bewang houden met zoete liefde is nog het enige remedie ..:stout:
hmmm dat heb ik ook al ''zoete'' liefde ;)
all1 ja word all1 maar erger saaaaaaaaa :eek:
Don_ArmanDo
04-09-2003, 23:12
Erger?....so what ..:hihi:
wie zegt dat liefde verkeerd is ...:D
hmmz nou mijn liefde is very good :p
maareh soms maakt het je wel gek
el moehim, je weet tog anders dan anders maakt het je soms
paniek aanvallene zno whuahaaaaa
Tetouanees
04-09-2003, 23:15
sherine wat heb je met Fatna gedaan long time no see..............????
Tetouanees................
Don_ArmanDo
04-09-2003, 23:16
Ik kan et merken , of is et je chineese toetsenbord ...:maf:
Je moet je mate daarin wel kennen he ..:p
whuahuaha eyyyyyyyyyyyyyyyyyy schatttt damnnnnn
ik dacht echt zo ben ik nou zo moe dat ik alles dubbel zie ofzo :lol:
hoe is het met jou dan lieverd ? hoe was je vakantie ? weer werk en school ? ewa vertel ik wil allessssssss weteeeeeeeee
nou met Fatna gaat t hartstikke goed joh...ik was gister met haar we waren effe naar de haagse markt geweest lekker wezen shoppen en heeeeel veel wezen kletsen had haar lang nie gezien :hihi:
enneh ja ze draagt hoofddoek nu...echt het staat er mooi sanggggg....gister was zwaar sjans maar :stout: enneh ja ze werkt nu in een marokkaanse banketbakkerij..nou ze leeft nog is gezond effe gek ziek vrolijk als altijd...en nog steeds me homie :bril: ik doe der de groetjes van je sowieos als ik er weer spreek...
WAHUAHUA IK TYP ALS EEN ZIEKE DAAROM WHAUHAUAA :o
Tetouanees
04-09-2003, 23:24
Origineel gepost door sherine
whuahuaha eyyyyyyyyyyyyyyyyyy schatttt damnnnnn
ik dacht echt zo ben ik nou zo moe dat ik alles dubbel zie ofzo :lol:
hoe is het met jou dan lieverd ? hoe was je vakantie ? weer werk en school ? ewa vertel ik wil allessssssss weteeeeeeeee
nou met Fatna gaat t hartstikke goed joh...ik was gister met haar we waren effe naar de haagse markt geweest lekker wezen shoppen en heeeeel veel wezen kletsen had haar lang nie gezien :hihi:
enneh ja ze draagt hoofddoek nu...echt het staat er mooi sanggggg....gister was zwaar sjans maar :stout: enneh ja ze werkt nu in een marokkaanse banketbakkerij..nou ze leeft nog is gezond effe gek ziek vrolijk als altijd...en nog steeds me homie :bril: ik doe der de groetjes van je sowieos als ik er weer spreek...
WAHUAHUA IK TYP ALS EEN ZIEKE DAAROM WHAUHAUAA :o
Doe haar zeker de groetuh.............
Hoe gaat ie met jou? Kan niet anders dan GOED toch????
Oh ja mijn vakantie..................een woord SUPER! Teveel om te vertellen daar heb ik een andere vakantie voor nodig.............
Anywayzzzzzzzzzz..........ben weg spreek je morgen zekers als je online bent................
Wat zei je nou fatna hoofddoek............WAUW!
Tetouanees.......................
ewa nou ik heb klote periode meegemaakt hoor :(
en ben heel erg gestressed en ziek geworde van deze tfoe zooi hier in nl...
maar er is dus iemand die me beete heb geholpen en me heb gesteunt enzo dussehh tsja nu hopen dat het zo leuk blijf :love:
en tsja weer naar school werken enzo alles dus ja is wel zwaar weer maar wel weer leuk,..nieuwe koppen ...ik voel me weer intiligent enzo :p whuahuaa
ewa ja weltrusten lieverd en spreek je morgen denk k nie..moet naar school en daarna lekker met me ouwe zus spacen enneh overmorgen ben ik met me schatje..enneh zondag ook denk ik..dusseh maandag weer na werk :)
ik weet niet je ziet wel..ben bliij dat je er weer bent..gaan we lekker lulllen :lol: enneh ik geef je de tijd rustig ga je alles stuk voor stuk vertellen ;)
enneh ja zal fatna groetjes doen :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.