Bekijk originele versie : Niqabi's in Rotterdam
Hahaha.. ik vroeg me af wie deze blauwe en witte niqaab-chica's vandaag toevallig heeft gezien?
Het was in het centrum van Rotterdam!
Je zag echt iedereen naar ze kijken en zij liepen rustig door. Ze gingen heel veel winkels in en binnen 1 minuut waren ze alweer buiten.. m'n vriendinnen en ik zaten ze echt te observeren en wisten dat er iets niet klopte.
We besloten naast hen te lopen en een van ons vroeg ze: ''Dames, waar gaat de reis naartoe?''. Haha we leken net shie mislukte players!
De dames hielden halt, ze waren even stil en keken ons aan. Een van hen antwoordde op een hele trieste toon terug: ''Hoezo?'' De andere deed een paar stappen achteruit en leek zich af te zonderen. Op dat moment voelden we ons even ongemakkelijk, maar haar stem klonk als die van een Nederlandse en dus vroegen we nieuwsgierig door. ''Voor welk programma is dit?'', waarop diezelfde dame antwoord met: ''Nee haha, dit is voor een krantenartikel.'' De andere niqabi kwam wat dichterbij staan en toen..
Toen kwamen ze uit de kast. Dit waren twee Hollandse dames die de reacties van de samenleving wilden peilen. Ze studeren beide Journalistiek in Ede en zullen hier een krantenartikel over schrijven. Ze hadden zichzelf voorgenomen om niet te praten met de mensen op straat, maar ze vonden het zo apart dat wij ze doorhadden. Ze werden wat losser en op een gegeven hebben we ons doodgelachen om de sokken onder hun kapotte slippers :hihi: .
Toen we e-mailadressen wisselden zodat ze ons op de hoogte zouden brengen van de publicatie, zagen we ontblote handen en hebben we hen erop gewezen dat handschoenen er ook bij horen :p .
Ik ben benieuwd of ze ons in het stuk zetten : ).
gwn_nadoria18
27-03-2007, 23:35
SoubhanAllah ze spotten er gewoon mee :jammer:
meknessia86
27-03-2007, 23:36
Ik heb ze op Zuidplein gezien.......
roefaida
27-03-2007, 23:40
Soebhaan Allah
SoubhanAllah ze spotten er gewoon mee :jammer:
Dat was niet de intentie geloof ik.
Ik heb ze op Zuidplein gezien.......
Waren ze daar ook al.. grappig : ).
Sprak iemand ze nog aan?
Musslima
27-03-2007, 23:56
wel slim van ze, zo weten ze tenminste hoe de meiden met niqaab zich voelen, altijd door anderen vies aangekeken en vol medelijden.
gwn_nadoria18
27-03-2007, 23:58
Dat was niet de intentie geloof ik.
Wa Allah ou a3lem
ik liep een keer achter een stel in de kalverstraat.
zij had niqab aan en hij lange baard en hij achter de kinderwagen....:hihi:
maar echt iedereen zat ze aan te kijken..ik kijk ook hoor :hihi: het is zooo opvallend
gwn_nadoria18
28-03-2007, 00:16
ik liep een keer achter een stel in de kalverstraat.
zij had niqab aan en hij lange baard en hij achter de kinderwagen....:hihi:
maar echt iedereen zat ze aan te kijken..ik kijk ook hoor :hihi: het is zooo opvallend
Masha'Allah prachtig om te zien :love:
Kwebbel_24
28-03-2007, 00:42
Hahaha.. ik vroeg me af wie deze blauwe en witte niqaab-chica's vandaag toevallig heeft gezien?
Het was in het centrum van Rotterdam!
Je zag echt iedereen naar ze kijken en zij liepen rustig door. Ze gingen heel veel winkels in en binnen 1 minuut waren ze alweer buiten.. m'n vriendinnen en ik zaten ze echt te observeren en wisten dat er iets niet klopte.
We besloten naast hen te lopen en een van ons vroeg ze: ''Dames, waar gaat de reis naartoe?''. Haha we leken net shie mislukte players!
De dames hielden halt, ze waren even stil en keken ons aan. Een van hen antwoordde op een hele trieste toon terug: ''Hoezo?'' De andere deed een paar stappen achteruit en leek zich af te zonderen. Op dat moment voelden we ons even ongemakkelijk, maar haar stem klonk Nederlands en dus vroegen we nieuwsgierig door. ''Voor welk programma is dit?'', waarop diezelfde dame antwoord met: ''Nee haha, dit is voor een krantenartikel.'' De andere niqabi kwam wat dichterbij staan en toen..
Toen kwamen ze uit de kast. Dit waren twee Hollandse dames die de reacties van de samenleving wilden peilen. Ze studeren beide Journalistiek in Ede en zullen hier een krantenartikel over schrijven. Ze hadden zichzelf voorgenomen om niet te praten met de mensen op straat, maar ze vonden het zo apart dat wij ze doorhadden. Ze werden wat losser en op een gegeven hebben we ons doodgelachen om de sokken onder hun kapotte slippers :hihi: .
Toen we e-mailadressen wisselden zodat ze ons op de hoogte zouden brengen van de publicatie, zagen we ontblote handen en hebben we hen erop gewezen dat handschoenen er ook bij horen :p .
Ik ben benieuwd of ze ons in het stuk zetten : ).
:haha:
mislukte players :hihi:
Kwebbel_24
28-03-2007, 00:45
ik vind het ook echt mooi om te zien..
ik liep een keer een supermarkt binnen met een klein buurmeisje avn 4.. ze is hafl Tunesisch half Nederlands.
toen we naar binnen liepen .. liepen tegelijkertijd 4 meiden met niqaab naar buiten.. mijn 4 jarig buurmeisje bleef voor hen staan en naar hen staren en zei "wauwwww" was zooooooo mooi om te zien....
die meiden vonden het ook echt heel lieff en gaven haar een kus :hihi:
Love4ever
28-03-2007, 00:46
ja ik kijk ook altijd maar vind het mooi om te zien.
ik heb ze in a dam gezien
hahahah
witte kleding met iets blauws op hun hooofd
ik vind het ook echt mooi om te zien..
ik liep een keer een supermarkt binnen met een klein buurmeisje avn 4.. ze is hafl Tunesisch half Nederlands.
toen we naar binnen liepen .. liepen tegelijkertijd 4 meiden met niqaab naar buiten.. mijn 4 jarig buurmeisje bleef voor hen staan en naar hen staren en zei "wauwwww" was zooooooo mooi om te zien....
die meiden vonden het ook echt heel lieff en gaven haar een kus :hihi:
Ahh té lief : )!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.