Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aardbeving!!!!!!!

Shenya
22-07-2002, 12:06

Selaam mensen Vanmorgen is er iets vreselijks gebeurt ik schrok me helemaal dood. Ik lag in bed te slapen en in eens begon het, de bed ging helemaal op en neer en de kasten allemaal heen en weer. En je hoorde zoon raar geluid buiten....Ik stond gelijk op ik ging uit de raam kijken daarna bewoog weer alles. Gelukkig was dat de laatste keer. Wie komt er ook uit het zuiden hebben jullie niks gevoeld van die aardbeving???? Nou ik heb er dus echt wel wat van gevoeld echt eng hoor. Veel liefst Shenya

Hindaatje
22-07-2002, 12:09
Origineel gepost door Shenya Selaam mensen Vanmorgen is er iets vreselijks gebeurt ik schrok me helemaal dood. Ik lag in bed te slapen en in eens begon het, de bed ging helemaal op en neer en de kasten allemaal heen en weer. En je hoorde zoon raar geluid buiten....Ik stond gelijk op ik ging uit de raam kijken daarna bewoog weer alles. Gelukkig was dat de laatste keer. Wie komt er ook uit het zuiden hebben jullie niks gevoeld van die aardbeving???? Nou ik heb er dus echt wel wat van gevoeld echt eng hoor. Veel liefst Shenya aardbeving????? meen je dat nou echt :confused: xxjez hinda

fikriaatje
22-07-2002, 12:11
Ben ik blij dat ik daar niet meer woon!!!!!!!!!!!!!!!!!

Shenya
22-07-2002, 12:12
Origineel gepost door Hindaatje aardbeving????? meen je dat nou echt :confused: xxjez hinda Ja echt zonder flauwekul moet je maar op het nieuws kijken misschien komt het er wel op.... Ik schrok me echt kapot!!!! Shenya

tha_lady
22-07-2002, 12:16

hm...hier in den haag is niks aan de hand!! :rolleyes: laterZ :blauwkus:

Hindaatje
22-07-2002, 12:17
Origineel gepost door Shenya Ja echt zonder flauwekul moet je maar op het nieuws kijken misschien komt het er wel op.... Ik schrok me echt kapot!!!! Shenya zozo das nie nix....maar je leeft nog hee :D ...ben ik weer blij dat ik in LEIDEN woon :p

turkiya
22-07-2002, 13:14
hey waar in nederland of nuiteland en waaar als ik mag weten ciao

Shenya
22-07-2002, 13:15
Origineel gepost door turkiya hey waar in nederland of nuiteland en waaar als ik mag weten ciao In het zuiden??? Shenya

turkiya
22-07-2002, 13:17
zuiden van nederland toch bedoel je

Shenya
22-07-2002, 13:19
Origineel gepost door turkiya zuiden van nederland toch bedoel je ja Shenya

hajartje
22-07-2002, 13:20
Ben K effe blij dat K in Amsterdam woon. Maar Amsterdam roeleert:boogie:. Ha:lekkerpuhjar

najwa
22-07-2002, 14:00
ja ik weet het, maar het rare is dat ik al om 06.00 uur op was en ik moest op 08.00 uur op dus in die tussentijd was die aardbeving er, het rare is dat ik helemaal niets gevoeld heb, woon ook in limburg!! iedereen heeft het gevoeld behalve ik?? :zwaai:

EsteeLauder01
22-07-2002, 14:07
Hier in Belgisch Limburg was er inderdaad een aarschok die goed voelbaar was...rond kwart voor acht deze morgen. Gelukkig heeft het niet te lang geduurd anders...nou, doodgaan zullen we toch ooit. ;)