Bekijk originele versie : MEIDEN waaaaarommmm!!
2Smart4u
04-09-2003, 21:26
wie was er donderdagavond weer in de stad in Amsterdam???
en dan zo deze route nemend: KALVERSTRAAT.....DAM.........NIEUWENDIJK........DA M
.........KALVERSTRAAT........DAM........NIEUWENDIJ K..........
DAM..............KALVERSTRAAT......DAM..........NI EUWENDIJK
.........DAM............'oeps.....tís laat....
kom we gaan naar huis....'
schandalig...alle dingen die daar rondlopen...en dan heb ik het zowel over dames als over heren.........mensen komen om te winkelen, maar ik stond versteld :jammer: van degenen die zo :D om zich heen liepen te kijken..........TFOE! schandaaaaalig.....
cousina_rifia
04-09-2003, 21:30
zoiets gebeurd niet alleen in amsterdam, ook in breda. mensen lopen 10 keer heen en weer zonder dat ze een winkel in gaan. echt je komt gewoon 1o x de zelfde mensen weer tegen.
ik ben daar alleen als ik iets nodig heb ik ga geen marathon lopen daarzo:)
power_flower
04-09-2003, 21:40
Ha Ouidath wat grappig! je foto! je had eerst de hijaab en nu een sluier voor je gezicht, loop je zo echt in het dagelijks leven??? of doe je dat gewoon voor je foto op marokko.nl..??
chamalgirl
04-09-2003, 22:19
en ouidath je had toch eerst een foto zonder hoofddoek als ik het me goed kan herinneren?
Bachelorette
04-09-2003, 22:21
ja ik was er ook :D
ik pak het alleen slimmer aan
ik loop rokin, damrak, nieuwezijdsvoorburgwal, kalverstraat, ff koffie drinken en hupsakee naar huis. ik houd er niet van 2 keer zelfde straat te lopen, tenzij ik echt iets nodig heb
Najmatje
04-09-2003, 22:42
jaaah k weet wat je bedoeld dat is egt irri man damnzzz:jammer: maar kom alleen in de stad als k wat nodig heb of gewoon met vriendinnen de stad in ;)
=Najmatje=
Gremling
04-09-2003, 22:44
Origineel gepost door 2Smart4u
wie was er donderdagavond weer in de stad in Amsterdam???
en dan zo deze route nemend: KALVERSTRAAT.....DAM.........NIEUWENDIJK........DA M
.........KALVERSTRAAT........DAM........NIEUWENDIJ K..........
DAM..............KALVERSTRAAT......DAM..........NI EUWENDIJK
.........DAM............'oeps.....tís laat....
kom we gaan naar huis....'
schandalig...alle dingen die daar rondlopen...en dan heb ik het zowel over dames als over heren.........mensen komen om te winkelen, maar ik stond versteld :jammer: van degenen die zo :D om zich heen liepen te kijken..........TFOE! schandaaaaalig.....
Die meiden vervelen zich blijkbaar~!
2Smart4u
05-09-2003, 10:15
Origineel gepost door Gremling
Die meiden vervelen zich blijkbaar~!
t zijn niet alleen meiden!! maar ook jongentjes :zweep:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.