Bekijk originele versie : Hulp gevraagd aan studenten HVA!!
kickgirl
04-09-2003, 20:43
Lieve medestudenten
Aangezien ik een nieuwe student ben van het HVA. Heb ik een belangrijk vraagje aan jullie.
Bij ons op school wordt er gebruikt gemaakt van het intranet. Aangezien alle leraren ons, studenten dus naar het intranet verwijzen voor het rooster, huiswerk en lesprogramma. Is het dus belangrijk dat we binnen kunnen komen op het intranet.
MAAR IK KOM NIET BINNEN NET ALS VEEL ANDERE STUDENTEN!!!!
Wie kan me helpen om binnen te komen! :(
kickgirl
04-09-2003, 20:53
Origineel gepost door nadyaa
Trouwens hva dame, zit er ook op ben 2de jaars en zit jij toevallig in die van amstel zo ja doe jij een van de volgedne opleidingen: CE Mer of BE ze worden samen de eerste jaar gegeven
Klopt ik zit ook op HVA amstel
Maar ik tik wel mn inlognaam in en mn wachtwoord maar kom niet binnen. Ben al vaak naar de ICT-helpdesk geweest, maar die zeggen blijf proberen. Ik volg de volgende opleiding MIM.
2Smart4u
04-09-2003, 21:13
hva is vanalles, maar zeker ook een VRESELIJKE ORGANISATIE!! :ego:
gebeurde mij vaak ook dat ik dingen niet terug kon vinden op t intranet...maar t went wel......misschien kan je op school bij de helpdesk om meer info vragen....
kickgirl
04-09-2003, 21:13
oooh damn jammer man......... heb namelijk een aantal boeken die ik kwijt moet en lieverd een wijze les over die ict nurden........ wees hard tegen ze, zeg tegen ze dat ze niet 50 keer gaan proberen en dat ze het maar fixen anders laten ze het maar iemand anders doen want jij wilt je les ook gewoon volgen en je dingen downloaden............WEES HARD VER>DOMME kijk hoeveel je betaalt aan schoolgeld en kijk wat je ervoor terug krijgt, die nurden die denken van aaaaaaaaaaah die is een eerste jaars en tja schijt......... NIKs schijt...... Meid de enige manier om te leven daar op HVA is dat ze je niet moet kunnen uit lullen........ Ga weer erheen en deze keer blijf daar, desnoods kijken ze zelf mee, en zorgen maar dat ze het fixen school is begonnen...........
OOH ja welkom nog op de HVA, de plek waar iedereen die elkaar kent naartoe gaat maar eenmaal op de hva aangekomen zien ze elkaar niet meer.....
Naad
Sukran meid misschien bots ik wel een keer tegen je op! ;)
Maar kom jij wel op intranet?
kickgirl
04-09-2003, 21:19
Ja cker daar staat je rooster en als er wijzigingen zijn dan weet je dat, straks ga je naar school en blijkt dat je college niet meer doorgaat, of dat 1 of andere toetsje verschoven is en jij weet dat niet, al sje niet komt dan zit je met de gebakken peren... kijk minstens 1 keer per dag, doe dat meestal savonds
kan jij me dan stap voor stap uitleggen hoe jij je inlogt?
dus site en dan stap voor stap?
Please?? :(
kickgirl
04-09-2003, 22:01
helemaal niks.
Ik heb een ander inlogsysteem.
Zo kan ik jouw manier van inloggenniet vinden op de site. Ik zie nergens Go staan! :confused:
kickgirl
04-09-2003, 22:22
In iedergeval bedankt voor de moeite!
:blauwkus: Kickkie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.