Bekijk originele versie : Waterdagboek.
IK neem me nu al maandenlang voor om goed aan het water te gaan, heb inmiddels 10 flesjes in de auto. Onaangeroerd. 20 kopjes water op mijn bureah. Onaangetast. En er slingeren overal flesjes thuis, de een nog voller dan de andere.
Maar vandaaaaaaaag!! heb ik al 6 bekertjes water op!!
:D
Wie drinkt er veel water en wie niet? Iedereen moet vanaf vandaag hier noteren hoeveel water hij of zij drinkt. Want zoals we allemaal weten is water het ultieme gezondheidsproduct. :D
Tip: vul een flesje met een beetje waterlimonade. Echt, je drinkt zoveel sneller dat flesje op!
maroc_sherazad
27-03-2007, 18:02
Je moet volgens mij, 2 liter water per dag drinken.
Ik drink dagelijks ongeveer een anderhalve liter, ;)
ik dronk vroeger nooit water
nu heb iik het me aangeleerd..
Ik drink nu bijna 3 liter water
er zijn tijden dat ik 4-5 liter op heb:D
maar steeeeeeeds naar de wc:(
o ja hoe ik het me heb aangeleerD: gewoon heel dom gedaan lekker flesje FAnta.. (bedrog dus):D
Nour_el_imane
27-03-2007, 18:25
Ik drink haast nooit water. :o
ik moet er ook maar eens beginnen :kwaad:
__Salima__
27-03-2007, 19:09
Ik drink ook erg veeeeel water:D
Minimaal liter anders 5 verschilt per dag:D
Ik wens je erg veeeel succes..
Ik heb vandaag al 4 liter op en ben bezig met een halfliter;)
Mami_Vanilla
27-03-2007, 19:21
ik vind water de lekkerste drank dat er bestaat:D
ik drink elke dag veel water.
ik kan niet zonder
ik kom thuis gelijk mijn hoofd onder de kraan:hihi:
Salma2005
27-03-2007, 20:07
5 liter???? Mijn God, ik had moeite met 1 glas! Ik heb het ook moeten leren drinken maar het gaat de goede kant op! Drink nu al een tijdje 1,5 tot 2 liter per dag. Ik voel me nu veel fitter en ook lijkt mijn huid egaler en gladder geworden
Sweet__love
27-03-2007, 20:14
Dat luktt me dus niet....! :( Telkens zeg ik ja vndaag begin ik... vndaag !! en dan wnr ik dorst heb...pak ik automatisch weer naar limonade, melk ofso haaha k drink meer melk dan dat ik water drink :o
roosje85
27-03-2007, 20:17
Zo te zien ben ik niet de enige die een moeilijke relatie heeft met WATER!!! haha, het is elke dag weer een gevecht om die paar glaasjes binnen te krijgen, maar ik geef het niet op...
Yahya_al_Islaam
27-03-2007, 21:28
ik vind het al moeilijk om een glas water naar binnen te werken echt verschrikkelijk hoe ga ik in godsnaam die 2 liter ooit drinken waaa3333333333333
Moeskiela
27-03-2007, 21:59
Let op! Teveel water is slecht voor je nieren. Dus hou het bij de 2 liter per dag.
Arabische_Meid
27-03-2007, 22:02
2liter per dag :)
souhaiila
27-03-2007, 22:03
hey meiden..k drink ook veel water en het blijkt echt goed te werken, want ik merk zelf als k 4 flessen op heb, dan heb ik ook geen zin meer in eten..:D duss ja k z0u zegge mensee drink veel water, dan eet je ook veel en veel minder..:D...alleen de nadeel ervan is k ga wel continu naar de wc..dat ss echt irritant..
Gr0etjes,,souhaiila
wardaroosje
27-03-2007, 22:06
Nou loop ook al maanden te zeggen dat ik water ga drinken.
En tot nu toe heb ik het een dagje volgehouden:jammer:
Ik heb een tijdje gehad dat ik misselijkw erd als ik water dronk.
Nu heb ik er gewoon totaal geen zin in en vind het ook niet echt lekker maar ik weet dat ik het mezelf gewoon aan moet leren.
Enige nadeel is dat je alleen zo vaak naar het toilet moet
Moeskiela
27-03-2007, 22:13
IK neem me nu al maandenlang voor om goed aan het water te gaan, heb inmiddels 10 flesjes in de auto. Onaangeroerd. 20 kopjes water op mijn bureah. Onaangetast. En er slingeren overal flesjes thuis, de een nog voller dan de andere.
Maar vandaaaaaaaag!! heb ik al 6 bekertjes water op!!
:D
Wie drinkt er veel water en wie niet? Iedereen moet vanaf vandaag hier noteren hoeveel water hij of zij drinkt. Want zoals we allemaal weten is water het ultieme gezondheidsproduct. :D
Tip: vul een flesje met een beetje waterlimonade. Echt, je drinkt zoveel sneller dat flesje op!
Ik had mezelf aangeleerd om op het werk veel water te drinken. Ik moest daardoor veel naar het toilet. In een volgend evaluatie gesprek vroeg de manager mij letterlijk: 'heb je het hier wel naar je zin, ik zie je zo vaak naar het toilet lopen?!'
:o Sindsdien drink ik bijna geen water meer op de werkvloer.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.