Bekijk originele versie : Dames uit Belgie
perfect_angel
27-03-2007, 11:37
kunnen jullie mij helpen aan een aantal adresjes in antwerpen waar marokkaanse dameskleding wordt verkocht!!??
Turnhoudse baan en handelstraat heb je winkels.
Antwerpen Centrum?
Turnhoutsebaan 2 winkels, handelstraat zal je geen vette vinden vrees ik :hihi:
In lier heb je er een
en verder zou ik eerder naar BXL gaan :)
perfect_angel
27-03-2007, 21:21
Antwerpen Centrum?
Turnhoutsebaan 2 winkels, handelstraat zal je geen vette vinden vrees ik :hihi:
In lier heb je er een
en verder zou ik eerder naar BXL gaan :)
BXL is dat Brussel?
en zo ja, welke straten zal ik dan moeten bezoeken?
Jullie zijn geweldig, in iedergeval alvast bedankt!
Bumbabeloe
27-03-2007, 21:41
In de Abdijstraat in Antwerpen is er een winkel die takshita's en djallaba's verkoopt. Het is uitverkoop 50 % las ik tot einde van de maand.
Abdijstraat? Bij Saliha? of is er een andere winkel?
@Perfect_Angel: Inderdaad in Brussel. De beruchte Brabantstraat in Schaerbeek en De Gentstesteenweg in Molenbeek. Daar heb je in een van de zijstraatjes 3 winkels die heel mooie jurken verkopen.
Lady_Yas
28-03-2007, 09:18
Abdijstraat? Bij Saliha? of is er een andere winkel?
@Perfect_Angel: Inderdaad in Brussel. De beruchte Brabantstraat in Schaerbeek en De Gentstesteenweg in Molenbeek. Daar heb je in een van de zijstraatjes 3 winkels die heel mooie jurken verkopen.
rue de brabant is niet echt :wow: naar mij gevoel zijn die blijven steken bij paar collecties terug...
Nac, welke zijstraten bedoel je in chaussée de gand? kun je me zeggen ongeveer waar....
Neem een kijkje bij Bachir, hij heeft er altijd in zn "magische" kast hangen ;)
Als ge de Gentstesteenweg net in rijd heb je op bepaalde moment op je linkerkant een bankautomaat, en op je rechterkant een winkeltje die accesoires verkoopt, enkele meters verder dan dat winkeltje is er een een. Als je die straat dan nog even verder uitloopt, op die plein waar de donderdagsmarkt is, heb je er nog 2 :)
Lady_Arif
28-03-2007, 09:26
Klopt
de enige die nog wat leuks heeft is Bachir zoals Nacera zegt en da nog een winkel helemaal van voor..naast die supermarkt,marche du Nord van die berberse mannen.Iets voorbij heb je een grote winkel ..die hebben af en toe ook wat elegante jurken,heb der laatste nog iets moois gehaald.
Voor de rest,in chaussee gand hebben ze helemaal niets,buiten die winkel aan de zwarte vijvers heeft soms iets,maar haar vraagprijs is teveel.
en dan nog eentje aan de zijkanten..die heeft veel kleding uit tanger-tetouan..maar echt te prijzig en de modellen zijn ook niet echt waaw.
Laatst vroeg die voor een jabador 240....grrrr
In duitsland heb je ook een winkel..weet niet juist waar,en daar zijn ook leuke jurken die minder prijzig zijn,dus als je eens een familiebezoekje brengt..
Lady_Arif
28-03-2007, 09:31
Als ge de Gentstesteenweg net in rijd heb je op bepaalde moment op je linkerkant een bankautomaat, en op je linkerkant een winkeltje die accesoires verkoopt, enkele meters verder dan dat winkeltje is er een een. Als je die straat dan nog even verder uitloopt, op die plein waar de donderdagsmarkt is, heb je er nog 2 :)
ik weet wie je bedoelt..
Lady_Arif
28-03-2007, 09:34
Als ge de Gentstesteenweg net in rijd heb je op bepaalde moment op je linkerkant een bankautomaat, en op je linkerkant een winkeltje die accesoires verkoopt, enkele meters verder dan dat winkeltje is er een een. Als je die straat dan nog even verder uitloopt, op die plein waar de donderdagsmarkt is, heb je er nog 2 :)
ik weet wie je bedoelt..
die is duur,en die heeft momenteel zo een witte jurk,ja het moet wit voorstellen maar ziet er vuilwit uit aan de mouwen.Is een soort bruidstakchita,vraagt ie even 560 euro voor..:maf2:
ik weet wie je bedoelt..
die is duur,en die heeft momenteel zo een witte jurk,ja het moet wit voorstellen maar ziet er vuilwit uit aan de mouwen.Is een soort bruidstakchita,vraagt ie even 560 euro voor..:maf2:
Ze is idd prijzig, maar heeft kwaliteitsjurken. Ze verhuurt haar kleding ook aan negaffas en is er zelf ook een als ik me niet vergis. Verhuurt er allerhande spulletjes voor de trouw ook.
Mozhima1
28-03-2007, 09:46
Turnhoutsebaan in antwerpen, heb je 3 winkels, waaronder dar el kaftan. Ze hebben daar hele mooie jurken. Taksita's rond de 350 - 400 euro, handwerk en uniek model.
Lady_Arif
28-03-2007, 10:11
Turnhoutsebaan in antwerpen, heb je 3 winkels, waaronder dar el kaftan. Ze hebben daar hele mooie jurken. Taksita's rond de 350 - 400 euro, handwerk en uniek model.
kvind die eigenares van dar al caftan beetje uit de hoogte doen tegen haar klanten..lokt niet echt klanten vind ik.
Mozhima1
28-03-2007, 10:13
kvind die eigenares van dar al caftan beetje uit de hoogte doen tegen haar klanten..lokt niet echt klanten vind ik.
Ik heb daar een jurk gekocht en ik vond haar zeer vriendelijk. Ben er daarna nog 3 keer geweest met vriendinnen die wat wilden halen en ze was elke keer heel vriendelijk, geduldig en behupzaam, wat ook hoort als je verkoopster bent.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.