Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Toch maar met SONJA BAKKER beginnen...

Iris3000
27-03-2007, 10:31

Nou meiden, Na een tijd lang op mijn voeding te hebben gelet ga ik a.s. maandag toch maar beginnen met Sonja Bakkeren :hihi: Een tijd lang wilde ik het zelf proberen door gewoon gezond te eten, maar ik merk dat ik op hetzelfde gewicht blijf hangen, namelijk altijd op 75/76 kilo (ik ben 1.71 lang). Ik wil in ieder geval onder de 70 kg wegen. Normaal zat ik ook altijd onder de 70 kg. Dus ga ik dat boekje straks maar kopen. En het alternatieve boodschappenlijstje printen (die met de goedkopere producten) en maandag beginnen! Wat zijn jullie ervaringen met Sonja Bakker en hebben jullie eventueel nog tips?

Papa_prinses
27-03-2007, 10:36
Nou meiden, Na een tijd lang op mijn voeding te hebben gelet ga ik a.s. maandag toch maar beginnen met Sonja Bakkeren :hihi: Een tijd lang wilde ik het zelf proberen door gewoon gezond te eten, maar ik merk dat ik op hetzelfde gewicht blijf hangen, namelijk altijd op 75/76 kilo (ik ben 1.71 lang). Ik wil in ieder geval onder de 70 kg wegen. Normaal zat ik ook altijd onder de 70 kg. Dus ga ik dat boekje straks maar kopen. En het alternatieve boodschappenlijstje printen (die met de goedkopere producten) en maandag beginnen! Wat zijn jullie ervaringen met Sonja Bakker en hebben jullie eventueel nog tips? ik heb hem hier ook op topic staan haar boeken :goedzo:

wittewarda
27-03-2007, 10:36
doen! ik ben er ook nog mee bezig en het helpt wel. Succes

Praise
27-03-2007, 10:40
ik heb hem hier ook op topic staan haar boeken :goedzo: Ik heb haar boek ook op mijn mail, ik zou het niet kopen.:jammer: Zonde van je geld, je moet ook nog boodschappen gaan doen etc. Als je wil mail ik hem wel door. Maar echt goed dat je begint !!! Laat je ook weten hoe het allemaal verloopt? Ik heb mezelf namelijk voor genomen nooit te dieeten, maar ook zoals jij zegt gewoon minder te eten en meer te sporten en ik voel me nu wel beter (maar ik ben in gewicht niets afgevallen:hihi: )

Iris3000
27-03-2007, 10:44

dankje meiden! Dina D ik ga kijken bij die topic waar je dat boekje kan downloaden Ik zal zeker laten weten hoe het verloopt. Ik zie er wel een beetje tegenop, maar ik hoor zoveel positieve reacties... Zelf sport ik 2 a 3 keer in de week en een uurtje buikdans maarja... dat is dus niet genoeg blijkbaar...