Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hirshi Ali Pleit Voor Afschaffing Islamitische Onderwijs

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Vreemdeling
04-09-2003, 18:39

Waar wil ze heen???!!!

CatherinaZjones
04-09-2003, 21:08
klappen nodig :D :rolleyes:

Bidawi_Mazlot
04-09-2003, 21:14
Origineel gepost door Kruisvaarder69 ik pleit voor afschaffing van al het speciale onderwijs, dus ook christelijk. Wat jij speciaal vindt kunnen andere normaal vinden.

Bachelorette
05-09-2003, 08:16
Discriminatie :ego: zij is echt dom zeg!

MarocStar
05-09-2003, 08:30

Ik snap niet waar jullie je druk om maken :confused: Denk je dat alles wat zij zegt ook daadwerkelijk gebeurt? Grootste onzin die ik heb gehoord.

HeyoanQT
05-09-2003, 08:41
Ik steun haar, Islam is een zooitje zomaarwat, ik haat hoe al die vrouwen met een hoofdoekje denken dat ze zo in de hemel komen, laat ze liever de handen uit de mouwen steken en wat voor de maatschappij doen, het is echt dom om die mensen hele jaren in huis te laten zitten totdat ze gek worden en baarden te laten groeien, ik vind religie niet meer van deze tijd omdat de Koran in de 17e eeuw is geschreven loopt het toch al ruim 300 jaar achter op de werkelijkheid , toen leefden ze in de woestijn net als nu maar de rest van de wereld is veranderd , technologischer en zo, en in het besef dat Allah niet bestaat, en al zou ie wel bestaan je dit zonder bewijs niet mag aannemen, er zijn zoveel Goden we gaan toch niet voor elke God een school oprichtten? Daarom houdt school gewoon publiekelijk en normaal en niet onder invloed van gestoorde religieuze invloeden die tot haat en verdeeldheid zetten, gekkenwerk is het.

babyvanbelisma
05-09-2003, 08:45
Origineel gepost door HeyoanQT Ik steun haar, Islam is een zooitje zomaarwat, ik haat hoe al die vrouwen met een hoofdoekje denken dat ze zo in de hemel komen, laat ze liever de handen uit de mouwen steken en wat voor de maatschappij doen, het is echt dom om die mensen hele jaren in huis te laten zitten totdat ze gek worden en baarden te laten groeien, ik vind religie niet meer van deze tijd omdat de Koran in de 17e eeuw is geschreven loopt het toch al ruim 300 jaar achter op de werkelijkheid , toen leefden ze in de woestijn net als nu maar de rest van de wereld is veranderd , technologischer en zo, en in het besef dat Allah niet bestaat, en al zou ie wel bestaan je dit zonder bewijs niet mag aannemen, er zijn zoveel Goden we gaan toch niet voor elke God een school oprichtten? Daarom houdt school gewoon publiekelijk en normaal en niet onder invloed van gestoorde religieuze invloeden die tot haat en verdeeldheid zetten, gekkenwerk is het. Als jij er zo over denkt, voel je je dan niet te goed om hier op dit forum met al die 'achterlijke moslims' te praten. De helft draagt een hoofddoek hoor...

MarocStar
05-09-2003, 08:48
Origineel gepost door babyvanbelisma Als jij er zo over denkt, voel je je dan niet te goed om hier op dit forum met al die 'achterlijke moslims' te praten. De helft draagt een hoofddoek hoor... Nooit met domme, onderontwikkelde mensen in discussie gaan ;)

babyvanbelisma
05-09-2003, 08:54
Ja da's waar ook, was ik even vergeten.....:idee:

HeyoanQT
05-09-2003, 09:00
Jij moet meer nadenken , hoofddoek slaat nergens op.

babyvanbelisma
05-09-2003, 09:02
Blablablablablablablablablablabla................ :stomp: now shut up!

KouZiNaFeMaLe
05-09-2003, 09:04
Als ze Islamitische scholen afschaffen, moeten de christelijke en katholieke ook worden afgeschaft. Zei ze daar nog iets over?

HeyoanQT
05-09-2003, 09:05
Waarom ik stilhouden wanneer jij niet begrijpen? Luister , hoofddoek is leuk fantastisch maar de hemel is ver weg, jij moet goede daden doen om daar te komen, je handen uit de mouwen steken en zo, Allah jou doen laten geboren worden zonder hoofddoek, hoe Allah jou ter wereld laat komen is goed en niet slecht , daar heb jij als mens niet meer aan toe te voegen.

babyvanbelisma
05-09-2003, 09:05
Dat is ze waarschijnlijk net even vergeten te melden... HOe bedoel je selectief?

KouZiNaFeMaLe
05-09-2003, 09:09

Origineel gepost door HeyoanQT Jij moet meer nadenken , hoofddoek slaat nergens op. Waarom niet? Wie ben jij om te bepalen voor anderen wat wel goed is en wat niet goed is? Jouw mening is jouw mening en jouw mening komt niet overeen met de meesten van dit forum. Dus hou jouw mening zoals jij het wil, maar je kan daarmee niet anderen gaan aanvallen, omdat jij het allemaal onzin vind.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8